Szeretném rendbe rakatni két éve a garázs fogságára ítélt Zizimet.
A blokk és a váltó kívételével teljesen szét lesz szedve, mert alaposan fel szeretném újítattni.
Ebben kérnék egy kis segítséget. Tudd vki service manualt küldeni 400-ashoz? (E-mail: bence.korsos@sanomabp.hu) Ellenőrizni szeretnénk a vezérműláncot (is), ami e nélkül nem megy.
Jövő héten lesz szétkapva, de valószínűleg a kipufoggó leömlőt is cserélnem kell. Tudd vki, vhol jót?
Lehet Jetski-t kellett volna venni...
Lehet, hogy Áronék már elkezdték szétszedni a vasat, azt mondta ezen a héten biztosan. Várom, hogy csörögjön, hogy mit találtak...
Gratulálok a motorhoz. Sok balesetmentes kilométert, remélem sok örömöt lelsz majd benne. Én is nem régen csatlakoztam a ZZR táborhoz.
KillBill!
Ha kis köbcentis is a Tiéd, de szép, és egyedi.
Bocs, hogy eltűntem mostanában de eléggé zűrös időszak van most nekem. Majd mesélek, remélhetően egy találkozó alkalmával...
Nem rossz az se de én kölök koromban még hallottam élőben a nagy tesóját a 18 hengeres Pielstick-et a Gyíkban sőt a 005-ön utaztam a vezérálláson Siófokig.
Nem vagyok sem tapasztalt motoros, sem tapasztalt zzr-es, de valami idebent mégis azt súgja, nem fogod megbánni! Micsoda csodagép, bakker, gratula hozzá!
...és azt hiszem pofátlanul Kutya úrnak nem gratuláltam a (már nem is olyan nagyon) új szerzeményhez, sorry, pótolom: gratula néked is!
Kutya úr! Ez megint nagyon faxa lett, köszönjük (és persze mindenkinek, akinek az írásai szerepelnek benne)...
Az idei találkozón már én is szeretném tiszteletemet tenni, remélem befogad a banda!
Én az M41-től borulok meg, &rasht-t hagytam ott a minap időlegesen a kricsmiben, mikor hallottam, hogy egy Csörgő húz ki a csopaki megállóból, testközelből kellett meghallgatnom.
Utána fogyasztottunk MÉG.
Mondjuk Őt ne ítéljétek el miattam, nem alkoholista Ő SEM.
Szevasztopol!
Pápán igen, azóta nem, mert több dolgom van, mint körzetidokinak influenzajárvány idején. (Jelenleg a forg.-ba helyezésre vár).
Nem rontom a légkört, de be kell látni: selymesen jár és finoman működik.
Nem egy bolognai motor, meg nem is ZZR .
De nem is ez volt a döntés oka, tőlem ugyan csattoghat, fújtathat, durroghat, most ez sikerült így, a nagyobbra váltás jegyében.
Szerintem nyáron kipróbálod majd, amig én halkolbászt majszolok a 375 -ös árnyékában.
ZZR600_Service_Repair
rákeresve a fenti kulcsszavakra itt a topikban, bárki meglelheti.