Huhhh! Az első pozitív megerősítés.... Én is csak az évjárata miatt gondoltam így, illetve hogy 24kW-ra van vizsgáztatva, és nekem csak A korl. van így ezt a pénzt is rákölthetem.
Ha még csak a váltó lenne, de műszaki, elsőgumi, és az általános cserés dolgok. Szerencsére utóbbiakat jó árban tudom megvenni Kutyától...
Te mit fogsz mostanában cserélni?
Igen, mondjuk az enyém 93-as volt. Ha azt nézzük, hogy 98-as akkor nem rossz ár tényleg, bár az tuti, hogy a váltó miatt egy 100-ast tuti rá kell locsolni... na de melyik motorra nem kell. Nekem is erről szól majd a következő hónap
Mindenesetre még mindig nagyon tetszik és hiszem hogy jó motor lesz belőle. Az élvezetes percek, és a motorozás ugyan még várat magára, de az is eljön egyszer...
Ilyen idős (98-as) ZZR-t nem láttam sehol ennyiért. 300-350 körül vannak 91-93-as évjáratúak. De lehet azokkal is előfordulhat akármi. Lehetséges, hogy mert ragaszkodtam a "fiatalabb" mocihoz magas árat kell fizetnem. De valahogy nem bíztam azokban a 7-8 évvel öregebb motorokban. Lehetséges, hogy jobb állapotban vannak, de akkor is öregebbek. Talán semmit nem jelent, talán hosszabb távon azokkal is szívtam volna. Ezt már nem tudom meg. Most arra koncentrálok, hogy normálisan meglegyen csinálva és egy darabig ne kelljen rákölteni.
Köszi! Ha szét lesz kapva a blokk, akkor lekezdek telefonálgatni, mert akkor már tudni fogom mi kell majd bele. Szerintem az a variáció lesz, hogy mostanit újítom fel, mert a bontott blokk-al is járhatok rosszul. Ez legalább tudom, hogy fel lesz újítva, még ha kicsit többe is kerül. Egyébként a motornak nem sok baja lehet, mert a srác amennyire tudta átnézte. Csak a váltó beteg. Jövőhéten jó lenne ha szétkapná már a srác mert akkor kicsit megnyugodnék, hogy mennyibe is fog fájni
Köszönöm azokat a helyeket felkeresem, meg az ebay-t is megnézem.
Ja igen. Mondtad, hogy mennyit költöttél a motorra. Tudod kezdem megérteni. Valahogy az ember "szerelembe" esik, és valahogy nem nézi hogy mi mennyibe kerül csak legyen megcsinálva jól.
100e hasra ütés szerűen ment, olyan körül megy egy blokk. Alkatrészt tudsz venni a biker-worldön, illetve a kawasakiszerviz.hu oldalon. Hengerfejtömítés az mindenképp kawaszerviz lesz, ott amúgy segítőkészek voltak eddig mindig, illetve a fehérvári ivanicsról is csak jó véleményem van a segítőkészségről. Ha felújítod, az simán több lehet mint ha veszel új blokkot, nem dobálózok inkább a számokkal :)
Váltót az kompletten nem hinném hogy gyárit fogsz venni, de meg kell kérdezni ennek is az árát, sanszosabb a bontó/ebay. Fogalmam sincs, hogy a 600-as váltója hogy van áttételezve, a bontósok talán tudják... De van épp elég bontott alkatrész
Igen jól látod pont evvel kalkuláltam én is, hogy inkább a mostanit újítom fel, mert a bontott ki tudja milyen állapotban van. 100e amit mondtál az csak anyag? Ehhez hozzájönne még a munkadíj is...? Már csak az a kérdés kapok-e hozzá alkatrészt, illetve a felújításhoz új alkatrészt, nem bontottat pl a váltóhoz ami majd kellhet. Aztán ott vannak a tömítések is.
Esetleg, ha tudsz ebben tanácsot, vagy címeket adni ahol új alkatrész vásárolható...
Bontókat már találtam, mert visszakerestem itt a topikban. Sok hasznos dolgot lehet találni.
300... Olcsónak tűnik. 100e-ből komplett blokkot kapsz, igaz ha a mostanit szétszeded és fel lesz újítva, az is kerülhet ennyibe, csak akkor ahhoz feltehetőleg nem kell hozzányúlni egy darabig. Én inkább el sem árulom, pontosan mennyibe van a motor, mert szívrohamot kapok nem hatjegyű...
Remélem Neked nem lesznek olyan problémák, mint nálam.
Én azon az úton indulok el, hogy kevesebbért vettem, de azok a dolgok amik rosszak, vagy rosszak lehetnek azok biztosan ki lesznek cserélve.
Nem tudom, hogy helyesen döntöttem, majd kiderül.
A srácnak egyébként úgy tudom építkezésre kellett a pénz, azért adja el.
Szimpatikus volt, de nekem messze...
Mondta a tulaj, hogy érdeklődtek Érdről is! Ismerem a srácot, ezért innen veszem, remélem minden rendben lesz, mert eddig szinte majdnem minden motoromat szerelni kellett!
Tavaly szinte egy szezont szereltem! (Jawa 250) :D :D
Nem vagyok száguldozós típus, nekem csak egy jó motor kell gurulni, túrázgatni!
Egy ilyen Zizire vagy 8 éve vágyom, akkor megcsapott a szele! :D
Persze vannak dolgok amikre költeni kell.
PL:
új első gumi
műszaki
általános dolgok cseréje... (olaj, szűrők, stb...)
és ez a váltó mizéria (ettől tartok a legjobban)
Amíg szét nem szedik és mondanak egy pontos diagnózist addig kicsit feszült leszek, mert ki tudja mit találnak...
Azért a mai gurulás kellemes volt, még hogyha nem is volt olyan jó idő...
Egyszerűbb és követhetőbb, mint ide "szemetelni", de van jobb megoldás is, mivel Áronnál pont ilyen tavaszi felkészítő akció van ( húszezerből teljes átvizsgálás és összes kenőanyag cseréje ) - ha gondolod, őt direktbe is megkeresheted a melóval, biztos, hogy korrekt munkát végez a motoron. Ott az emailcíme az elérhetőségeknél.
Ha még csak a váltó lenne, de műszaki, elsőgumi, és az általános cserés dolgok. Szerencsére utóbbiakat jó árban tudom megvenni Kutyától...
Te mit fogsz mostanában cserélni?
Ilyen idős (98-as) ZZR-t nem láttam sehol ennyiért. 300-350 körül vannak 91-93-as évjáratúak. De lehet azokkal is előfordulhat akármi. Lehetséges, hogy mert ragaszkodtam a "fiatalabb" mocihoz magas árat kell fizetnem. De valahogy nem bíztam azokban a 7-8 évvel öregebb motorokban. Lehetséges, hogy jobb állapotban vannak, de akkor is öregebbek. Talán semmit nem jelent, talán hosszabb távon azokkal is szívtam volna. Ezt már nem tudom meg. Most arra koncentrálok, hogy normálisan meglegyen csinálva és egy darabig ne kelljen rákölteni.
küldd át a motor adatait a honlapunk árajánlatkérő táblázatában, és holnapra összerakok neked egy ajánlatot kompletten a motorra!
zzr 400 olajcserehez kellene nekem olaj , meg szuro .
mit tudtok ajanlani es mennyiert ?
koszonom
Köszönöm azokat a helyeket felkeresem, meg az ebay-t is megnézem.
Ja igen. Mondtad, hogy mennyit költöttél a motorra. Tudod kezdem megérteni. Valahogy az ember "szerelembe" esik, és valahogy nem nézi hogy mi mennyibe kerül csak legyen megcsinálva jól.
Váltót az kompletten nem hinném hogy gyárit fogsz venni, de meg kell kérdezni ennek is az árát, sanszosabb a bontó/ebay. Fogalmam sincs, hogy a 600-as váltója hogy van áttételezve, a bontósok talán tudják... De van épp elég bontott alkatrész
Váltó ügyben a 600-as váltója nem jó hozzá?
Ne haragudj, ha hülyeséget kérdeztem. Csak úgy néztem sokkal könnyebb a 600-ashoz alkatrészeket találni.
Esetleg, ha tudsz ebben tanácsot, vagy címeket adni ahol új alkatrész vásárolható...
Bontókat már találtam, mert visszakerestem itt a topikban. Sok hasznos dolgot lehet találni.
elküldtem a megrendelést,remélem jó helyre alkatresz@al.....stb.köszi
Remélem Neked nem lesznek olyan problémák, mint nálam.
Én azon az úton indulok el, hogy kevesebbért vettem, de azok a dolgok amik rosszak, vagy rosszak lehetnek azok biztosan ki lesznek cserélve.
Nem tudom, hogy helyesen döntöttem, majd kiderül.
A srácnak egyébként úgy tudom építkezésre kellett a pénz, azért adja el.
Szimpatikus volt, de nekem messze...
Még egyszer nagyon sok örömet hozzá...
Mondta a tulaj, hogy érdeklődtek Érdről is! Ismerem a srácot, ezért innen veszem, remélem minden rendben lesz, mert eddig szinte majdnem minden motoromat szerelni kellett!
Tavaly szinte egy szezont szereltem! (Jawa 250) :D :D
Nem vagyok száguldozós típus, nekem csak egy jó motor kell gurulni, túrázgatni!
Egy ilyen Zizire vagy 8 éve vágyom, akkor megcsapott a szele! :D
Szerintetek ez a vételár (300e)
Egy '98-as ZZR-ért szerintetek milyen?
Persze vannak dolgok amikre költeni kell.
PL:
új első gumi
műszaki
általános dolgok cseréje... (olaj, szűrők, stb...)
és ez a váltó mizéria (ettől tartok a legjobban)
Amíg szét nem szedik és mondanak egy pontos diagnózist addig kicsit feszült leszek, mert ki tudja mit találnak...
Azért a mai gurulás kellemes volt, még hogyha nem is volt olyan jó idő...