Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tavasszal szertném (nem szívesen) eladni '98-as ZZR400-amat. Természetesen majd a szervíz után..
Ha valakit érdekel keressen, vagy tud olyat akinek kellhet azt értesítse...
Jelenleg Szegeden van a moci, majd tavasszal jön fel szezonban BP-re.

Üdv: Sanyeee
szia előre is kőszőnőm
Szia!

Oké, megnézem, hogy tudok -e belőle szerezni 43 méretben...
Üdv KillBill.
SZIA a kék tetszik nekem 43as kellene
Nem rontod az üzletet, mert én is megnéztem és azt mérlegelem, hogy amennyivel "olcsóbb" ez a moci, mint a többi azt a különbséget rá is tudom fordítani.

Ahogy néztem a hátsó kerék cserélve lett, csak elsőt kell cserélni, a szokásos dolgokon kívül, mint olaj, szűrők, gyertya, ilyesmi a fékbetét volt még problémás, és az a kis olajos probléma a váltónál.

Azért lenne számomra még színpatikus, mivel megmutatta a srác a forgalmiját és tényleg 24kW-ra van vizsgáztatva, így a jogsi különbözetet is a motorra tudnám fordítani, és így egy "eléggé rendbe rakott" motor válna belőle.
A műszaki hiánya sem olyan probléma ami olyan sokba kerülne, mintha egy csili-vili motort vennék szépen ragyogva, viszont műszakilag leharcolt állapotban és ez csak utólag derülne ki, és akkor ugye az ár miatt már nem is tudnék rá költeni.

Ne haragudjatok az eszme futtatásomért, de volt néhány autó vásárlás amivel megfürödtem, és egy kicsit félek ettől az "új" szerzeménytől, ezért kérem ki a ti véleményeiteket.

Ja igen... A motor '98-as évjáratú, és 59e km körül van benne. szerintem ez még mindig "kevés". Mert szerintem az sem normális, hogy 91-92 évjáratú motorokat hirdetnek 40-50e km-rel.

A vezérműlánc cseréjében, ha valaki tud hozzá árat azt megköszönöm.

Üdv!
nekem is csak a folytások kivéve
Előre bocsájtom, hogy nem szeretném senkinek az üzletét rontani, és csak az én eszmefuttatásom ami lehet teljesen hibás is.

Amikor én láttam hirtelen kellett volna komolyabb összeget költeni rá, hogy használható legyen. emlékeim szerint mindkét gumi cserés volt, a műszaki éppen lejárt a lánra nem emlékszem,de a tulaj azt mondta ő nem cserélte, tehát az is cserés. Plusz nekem - hangsúlyozom nekem- sok volt a kilométer már a blokkban közelít a vezérműlánc csere,plusz ilyenkor még mindig kiderülhet valami turpisság, amibe az előző motoromnál már belefutottam. Ez már túl sok bizonytalanság illetve anyagi plusz ráfordítás lett volna. Így inkább tovább keresgéltem. A tulaj teljesen jószándékú és pontos volt a megbeszélt időben érkezett, nem beszélt mellé stb. Nem miatta nem vettem meg a motort.
Vasárnap pesten voltunk, autóval. Igen, még a gyáriak.
Szia!
Nézz be kérlek itt a fórumon belül, a Ruha, csizma, bukó, kesztyű... topikba.
Pont ma tettem be a csizmákat.
Ott meg tudod nézni... Jó képek is vannak!

Ha bármi másra szükséged van szólj, ha olyan dolog érdekel, ami nincs jelenleg, az sem baj, írd meg nekem magánban a (niknevemre kattintva, megtalálod az e-mail címem...) és megnézem, hogy meg tudom -e szerezni, és ha igen, mennyiért...
Hát ha jobb ajánlatot kapsz tőlem... IGYEKSZEM!

Pussz K.
Sleeper987!

Köszi!

Szerintem is korrekt a srác, ezért is gondolom komolyabban, hogy tőle vegyem.

Azt megkérdezhetem miért nem vetted meg tőle?
Az apró szépséghibák nem zavarnak. Az üzembiztonság, és a jó blokk jobban érdekel.
Mondjuk amikor megérkezett nem hittem, hogy a 400-as "kis" Zizi jön.

szia érdeklődnék milyen csizmát tudsz és mennyiér
vasárnap figyeltem a géped de nem láttam sehol neked a gyári dobok vannak
Üdv!

Ősszel mikor magamnak keresgéltem motort, én is megnéztem ezt a vasat! A srác teljesen korrektnek és őszintének tűnt, a moci is jól nézett ki. Emlékeim szerint nem volt törve, csak az "idő vasfoga" látszott meg rajta. Hideg blokkal is szépen indult, és a kidörrentők is nagyon dögösen szóltak. Sok sikert a vásárláshoz!
Én is a lánckenő anyagra gondoltam, mert mielőtt megmutatta a srác előtte ment egy kört és talán, akkor került oda. Bár az idomban lévő elég réginek tűnt. Ha a váltónál ereszt, az drága mulatság megjavítani?

A srác is téged ajánlott ezen a fórumon, mondtam neki, hogy már felvettem veled a kapcsolatot.
Köszi a gyors választ!

Remélem jövő héten már lesz mihez rendelni.
Szerintem kicserélem a fékbetétet is, mert hosszabb távra tervezek a paripával.

Köszi szépen Áronnal kapcsolatban, remélem jó idő lesz, és motorral tudok lemenni hozzá.
A váltónál lévő sűrű, zselészerű, poros olajfolt általában a túlzott láncsprézéstől van, ritkábban a váltótengely tömítetlenségétől.
Szia,
az évjárat kell majd a rendeléshez, de kb. 22 az olaj a szűrőkkel és a gyertyákkal, a fékbetét Bendixben 6, Bremboban 7 EFt / oldal.

Gumiban Áron tud segíteni, az elérhetőségeknél megtalálod a telefonszámát
Sziasztok!


Ma tényleg nagyon szép idő volt, ha tehettem volna ma vettem volna meg a mocit.

Csepelen volt egy srác aki egy "püspöklila" 400-as ZZR-t árul. Szerintem, ha minden ok szombaton a próbakör, és a szerelő ismerős véleménye után lehet meg is veszem.

Ami "aggasztó", hogy a váltónál, illetve az alsó idom alján összegyült némi porral keveredett olaj, ami nem tudom, hogy a lánckenő spray, vagy az motorolaj folyásától van.

Egyébként jól néz ki. Két sportdob, aránylag szép külső.

A Székesfehérvári motor amit említettem, azt a tulaj valami ismerősének akarja eladni, így arról lecsúsztam.

Kedved Kutya!

Egy 98-as 400-as ZZR-hez a következő dolgokra kaphatnék tőled egy ajánlatot:

-olaj (pontosan nem tudom mennyi kell bele)
-olajszűrő
-légszűrő
-4db gyertya (vétel után érdemes cserélni?)
-fékbetét előre, hátra (eléggé elfogytak)
-ha van egy jó gumis ismerősöd, illetve szerelő, akkor azt is, mert az első gumi nagyon csere gyanús

Nem tudom van-e valami amit még érdemes cserélni.

Segítségedet előre is köszönöm.
na azt nem árulok... de azt hiszem, hogy KillBill itt lejjebb vmi ruházatot kínált épp...
szia nem tudsz elfogathato áro csizmát
Szia!
A kormány végébe bele van hegesztve az anya!
Én is ezt a fajta kormányvéget vettem (vesztemre)de az anyákat ki kellett fúrnom a helyéből,hogy bele lehessen rakni!
De mint kiderült a 14mm-es gumi ami szétnyomódik meghúzás közben nem tágult ki annyira,hogy megszoruljon benne a cucc!
Ezért vettem másik végeket de azok meg 1mm híján nem mentek bele a kormányba,ezért fel kellett fúrni hozzá a kormány belső átmérőjét
Inkább fújd le őket neked tetsző színüre!
köszi ,holnap rámérek
A ZZR-be (általában) 2,1 - 2,3 kell, pályára csak 1,9 - 2,1-et szoktam, kétszeméllyel pedig kicsit fölé. A slickbe meg pont tökmindegy, mert se így, se úgy nem fog tapadni a tízfokos aszfalton...
szelephezag allitas volt 4000 km -tel ezelott , de mar az elott is ilyen volt a hangja
Kell mérni (méretni) egy szelephézagot, az rögtön elárulja, hogy van -e baj...