szerintetek van vmi jelento''sse'ge ha 400as zzr-en elegge hallhatoan duruzsolnak a szelepek ? volt mar szerelonel (nem e miatt) de azt mondtak ,hogy nagyon szepen szol a blokkja , de engem me'gis zavar ez az aprosa'g :D
Sziasztok!
Ma lehetett gurulni ,szuper idő volt.
Van egy bosszantó hiba a mire nem tudok rájönni hogy mi,amikor elindulok akkor valami hangosan zörög elől mintha valami hozzáütődne a tankhoz ,ez össze vissza ütemben ,és nem a motorból hanem valahonnan elölről de csak 3-4 méteren utána megszűnik.Már kinéztem a szememet de semmit nem találtam ami ezt csinálja,ötlet esetleg valakinek.
Az is érdekelne hogy mekkora guminyomás kell a kerekekbe ,lehet hogy fújnom kell bele.Vágott slick gumik vannak rajta nem tudom ez befolyásolja -e a beállítandó nyomást.
köszi
Sziasztok!
MA megint gurultam egyet, és egy nagyon gyönyörű helyeken jártam, a Bakony szívében... Kisbér - Zirc - Bakonybél - Csót - Kisbér útvonalon. Bakonybél vmi hihetetlen szép, hegy mindkét oldalról, egy völgyben megy az egész út, bár nem a legjobb a minősége, de csak ajánlani tudom mindenkinek!
Sziasztok!
megvolt nekem is a mai napi élvezkedés, egy rövid 55km-ben. Benya nem volt leeresztve, és előzőleg kellett neki kb 10 perc mire beindult, de írta itt vki a hajszárítós dolgot, kipróbáltam én is, akksi feletti la le, ott hajszárítóval meleg levegőt a légszűrőházba, és a 3. tekerésre már be is röffent, így ezt másnak is ajánlom bátran.
szevasztok én nem akarok nyitott cső hangot csak valamivel hangosabbat. műszaki az nem érdekel mert az úgyis megvan. azt a fékbetétet meg dobd el szerintem. ma beindítottam 3 henger ment elkapott a hév mentem egy kört a 300méteren beindult mind a 4 henger és áááááde kurvafasza érzés volt. vigyázzatok nagyon csúsznak az utak 1x kitört a hátulja egyből helyre rakott.
Én is ma beleraktam az aksit ,3-dik inditásra pörgött a moci az első kettöre még csak egy két puffogást produkált ,és az inditozások is csak 2-3 másodpercesek voltak .Igaz hogy lerakás elött volt teljes tisztitás a karbikon utána már nem sokat volt használva,de nem is lett leengedve belőle a benyó
ok,
másik téma -voltam a Róna-éknál hátsó fékbetétet adtak cserére most még készleten is van nekik ,felújított,szén réteges ,majd meglátjuk hogy viselkedik 1 párt 1840 -ért adnak ha érdekel valakit.
Apró trükk a ZZR-hez:
Beröffentettem ma, de alkalmaztam a 7-es nagy testvérektől ellesett technikát. Gyújtás ráad, egyesbe be, kuplung nélkül önindító nyom. Az üzemanyag pumpa ekkor feltölti a karburátor úszóházakat, mivel télre nem rakjuk el ugye az adalékok ülepedése végett le nem eresztett úszóházzal.
Középtámaszon csináltam a mutatványt, ugyan nem ugorhat meg a motor elvileg, de jobb a biztonság.
Hallottam ahogy dolgozik a pumpa, majd abbamarad, ekkor nekiálltam indítózni. Ha nem is egyből, de az évekkel ezelőtti béna próbálkozásokhoz képest két hónap állás után hamar beindult.
Aki tudja legyen szíves próbálja ki, nála is így működik-e
akkor csak szabadnapomon tudom átvenni,az csak 18-án lehet legközelebb mivel gondolom hétvégén nem jár kedden meg még nem lesz fizetés,addig majd megküldöm a rendelést is.köszi
ő a csepel - váci út útvonalon megy, minden nap, 10 és dél között. ha ki tudsz menni elé (kötött időben és útvonalon megy) akkor ingyenesen viszi a holmit.
szerintetek van vmi jelento''sse'ge ha 400as zzr-en elegge hallhatoan duruzsolnak a szelepek ? volt mar szerelonel (nem e miatt) de azt mondtak ,hogy nagyon szepen szol a blokkja , de engem me'gis zavar ez az aprosa'g :D