Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

adatlapomon ott az email cím, vagy a honlap megrendelőlapján is el tudod küldeni. A postaköltség kb. 1800 forint utánvéttel.
ok,és mit kell tennem hogy megrendeljem nálad ,és megkapjam
van 1 kis házi gyártásu tompító amit a dob végébe tudok becsavarozni,de nem igazán tompít a hangján .műszakira is ugy vittem,de be se indították
na majd lesz valahogy,a kipufogó miatt sose aggódtam
amugy meg hallottam már ennél jóval hangosabb motort,akkor gondolkodtam el hogy "ugyan mááá,nem is olyan hangos ez a motor"
dB killert nekije...
Rég volt már, hogy a Rómain hagymakarikáztunk volna!
De majd bepótoljuk!
Detti is már várja a motorozást!
akkor én felejtsem el Korzikát?Na ne!
ugyanis gyönyörűen nyitott a dobja a ződségnek,de ezt te is tudod!
A gyári ne furkáld szét műszakin, vagy külföldi túrán azonnal bukta a nyitott dob... Hamarosan megjön a gyári helyére felrakható nyitott cső az épített ZZR-hez. Olyat tudok olcsón, ha az megfelel majd neked is.
Szia,
ilyen szettet 22 500 -ért tudok adni kedvezményesen. Van polcon.
Nem, a hangja még gyári, hiszen a műszakin is meg kell felenie... De utána...
.
Kutya Úr!
hogyan tudok kedvezménnyel vásárolni nálad a zizimhez cuccot,és mennyi lenne?
-4liter olaj a szolidabból ,csak szolid túrázásokat tervezek pálya nélkül
- olajszűrő
-levegőszűrő az olcsóbb megoldás
-4 gyertya
94 -es 400 -as zizi
köszi
vedd le a lemezt és már meg is oldottad a kérdést
Szia!
Nagyon állat lett,gondolom hangja is van hozzá megfelelő.
szevasztok

mit lehetne kezdeni a kipufogómmal hogy kicsit erőteljesebb legyen a hangja? A végén látok benne valami szűkítőt meg saválló lemez van rászegecselve nem tudom hogy ez a gyári konstrukció lenne? valakinek valami tapasztalat.?
,
én is mindíg ezt pofázom azoknak akik télen hideg garázsban gyilkolják a motort hogy "élvezhessék"kicsit
nemsoká jóidő .......türelem!
köszi a segítséget
Hülyéskedsz, az, hogy be vagyok zsongva, nem kifejezés...
Várom a jó kis Római partos hekkezéseket, a nagy gurulásokat. stb-stb.

Szóval Bettikét is noszogathatnád kicsit...
Minimum, mint benzintyúk... :)


Pussz!
Nagyon fel vagy pörögve, hogy újra motorozni fogsz!
Oké!

Megfogadom a tanácsod...
A finom borocskát nem veti meg, és a csinos (ZZR-es) lányokat sem... Szóval kezedben egy üveggel nem lehet tévesztés
Oké!

Nem úszol meg!
Áronnak, van valami gyengéje, amivel meglephetem, hogy a motorom aztán olyan makulátlan és tökéletes legyen, mint jómagam...
Na jó, egy kicsit jobban...

Hívlak majd.
Pussz.
Szia!

Köszönöm, hogy érdeklődsz.
Most jelenleg, ebben a méretben nincs csizmám, de megnézem, mit, mennyiért tudnék hozni, átküldöm mailben, ha fent van a reglapodon a címed.

Üdv KillBill.
Sziasztok!
Nem szeretnék beleugatni nagyon a nem indulós-témakörbe, csak megjegyezném, hogy a gyertyák hőértékei nem feltétlenül a 0 fok körüli értékekre vannak beállítva. Kollégám pár éve hasonlóképpen szerette volna télen elindítani a motorját, de csak leszívta Neki az akksit. Egy autószerelő javaslatára kivették a gyertyát, megmelegítették gázláng felett, berakták, és láss csodát elsőre beindult a gép. Tudom, hogy ez itt nem is kicsit macerás, de a melengetés hatásos megoldásnak tűnik. Keríts egy szieszta melegítőt, és próbáld a helységet 10 fok fölé melegíteni. Vagy kiteszed a gépet a napra, és vársz vele pár órát. Vagy vársz vele addig, amíg a garázs a tél előre haladtával egyre jobban felmelegszik...
Remélem tudtam segíteni.
Áron jó fej, és nem kicsit jó szerelő... Nem mellesleg Kawás, szóval ja - tökéletes. Ha anno lánynak születik, már a feleségem lenne

Keress meg ha jössz le hozzá, leülünk egy bambira... Vagy valamire
Szia Bill!
ugy emlékszem régebben írtad, hogy motoros ruházatot is árulsz...
Kérdésem a következő: csizmák. túra, fekete, 44-45ös méret.
Mi a véleményed, mit lehetne ezekből a paraméterekből kihozni?