Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Kedves KillBill, nekem is Áront ajánlotta Kutya egy megvétel előtti állapotfelmérésre, és ez után a pozitív visszajelzés után egyre erősödik bennem, még ha egy kicsit messzi is van oda vigyem felméretni. Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatot.
Halihóóóó, Szép Jó reggelt Mindenkinek!

Kutya:
Hálám örökké üldözni fog! Most már nincs menekvés...

Az Áron nagyon kedves volt és szimpatikus!
Ha még meg is csinálja a motoromat, akkor végképp oda leszek érte!
Nem, tényleg nagyon kedves volt, jövő héten, vagy azután, de úgy néz ki, viszem hozzá a motort...
Szóval, ÖRÖM és BOLDOGSÁG!
Levett a lábamról...

Köszönöm!

Pusz Kill.
De azért azt ne felejtsétek el, hogy hiába lesz +6 fokos a levegő, az aszfalt, és a talaj még mindig fagyos, a hetekig tartó - 10 miatt. A gumi azon még nem tapad 100%-osan!
Csak hát vasárnap abba +6 fokba ki akartam már próbálni! Alig bírok a véremmel.
Hát most vettem nem régen de mikor haza hoztuk akkor még ment meg rá 3 napra is ment. Garázsban tartom +1,+2 körüli a hőmérséklet. De akkor várok. Megvételkor is ment . Most hogy kb 1 hete áll nem az igazi. De akkor télleg várok.
Hagyd inkább hadd melegedjen fel. Ha tudod, rakd meleg helyre, hogy maga a motor fém alkatrészei is átmelegedjenek. Aksi legyen bika, aztán kitartó indítózás. Ha lerakáskor még jó volt, akkor álló helyzetben kicsi az esély rá hogy elromlott
Ha a gyertya a légszűrő meg minden jó akkor a szelephézagot javaslom. Rossz szelephézag okozhatja a hidegben nem indulást. Szerívkönyvben benne van az érték.
Akksit inkább ellenőrizd előtte és töltsd fel, akkor nem okoz gondot!
Figyelj a megfelelő töltő használatára!
Háát megvárhatod azt is míg meleg lesz.
Egyébként én a meleg levegőt a légszűrőnél fújtam be.

Nálam a hajszárító volt a megoldás (de ez nem mérvadó, mert nálam sokmindenre (ruhaszárítás, melegítés, stb.) az, túrázni több napra el sem indulok nélküle )

Hiei hozzászólásával teljesen egyetértek, érdemes utánanézni a karbi szinkronnak, tisztaságának, benzin - levegő aránynak, szelephézagoknak, gyertyáknak. Ha ezek rendben vannak, a 250 -es akkor is nehezen indul a téli hidegben.
És mit gondoltok ha egy kicsivel melegebb lesz mondjuk mint amit vasárnapra mondanak indulni fog? Ha nem megy akkor megnézem a karbit meg a gyertyát. Mondjuk az aksi is szar mert zselés de ha végképp nem megy majd bebikázom.
Nekem is 250-es van ma indítottam 4. próbálkozásra beindul 1 hónap után fedett helyen van de sajnos elég hidegbe. Az enyém is fázik de nekem abban nyilvánult meg h az alapjárat szarakodott és csak alapos bemelegítés után volt.
Gyertya, karbi, szelephézag rendben van?

Tényleg elég fázós gépek!
Mit értesz meleg levegő alatt? Aksi mellet a légszűrön át fúvatod be? Ott lehűlik nem?
Vagy várjam meg még legalább +10 fok lesz?
Vagy van más mód a motor felmelegítésére?
Hali!

Nálam a 250-es ugyan ezt csinálta, vagy még ezt sem. Az enyémről kiderült, hogy fázott (bármilyen hülyén is hangzik)! Amint kapott egy kis meleg levegőt a karbi kívülről és a légszűrő felől egyből pöccre indult. Függetlenül az üzemanyag leeresztéstől, szinkorontól, stb. nálam ez vált be.
Sziasztok! Most próbáltam beindítani a mocit de nem indul pedig benzint kap az aksi feszültsége még indításkor sem megy 9,5 volt alá plusz még bele bele is durran a picike de nem kapja el. Alapjárat be van állítva és még a szívató is rajta volt. Nincs valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a probléma.
Ok! Ha bármiben segithetek szólj nyugodtan!
Remélhetőleg csak a kopó alkatrészeket kell rajta majd cserélni, és nem kell nagyobb beruházást csinálni, de ha kell valami elmentettem az elérhetőségedet.
Többek között ezért is szeretnék egy jó, és megbízható szerelővel, hozzáértővel felvenni a kapcsolatot, hogy ne nyúljak bele valami "jóba"....
:)))

Nem lehet elég korán kezdeni...
Pedig KISCSAJ!

http://youtu.be/L79yL_KX1rw



Mondjuk én megőrülnék, ha a gyerekem ilyet csinálna, nem hogy kamionok közt forgalomban...
Semmi gond mindenem van hozzá!
Köszi!

Sajnos a vázszámot még nem tudom megmondani, de majd elkérem, és akkor leírom.

A blokkhoz is tudnál esetleg alkatrészt?
Kicsit félek, mivel belpiacos így nehéz lesz hozzá motor alkatrészt találni.
Szia!

Küld el a vázszámot lecsekkolom,hogy valóban 96! Ha bármi kell hozzá Adatlapomon elérsz!
Köszönöm a választ.

Akkor felveszem vele a kapcsolatot, és megkérem rá, hogyha tud akkor segítsen ebben a választásban.

Szép, nekem is tetszik. Újra lett fényezve, mert karcos volt.
Láttam képeket a fényezés előtti állapotról, nem vagyok szakértő, de olyan nagy problémát nem láttam.
A blokk állapotának a megállapításához kellene egy megfelelő segítség, mert ahhoz végkép nem értek.

Üdv.
egyébként igy külsőre szép darab,
csak egy javaslat, probálj innen keresni szakértőt (kutya ur például), mert a szerelők zőme egy érdekember, itt fogsz találni embert aki szivesen segit.
Sziasztok !

Ha tudtok nekem segíteni azt előre is nagyon megköszönném.

Most szeretném életem első nagymotorját megvenni.
Egy '96-os ZZR400-as lenne.
Fotók róla a képeim között megtalálhatóak.

Érd, vagy Székesfehérvár közelében keresnék megbízható szerelőt, vagy szervizt aki megcsinálná az állapotfelmérést.

Diósdon, és Székesfehérváron is van Kawasaki márkaszerviz, de nem tudom mennyire megbízhatóak.

Esetleg típus hibák amik előfordulhatnak.

Köszönöm.
üdv, sikerült lefotoznom, elég massziv darab.