Én a ZZR-re utoljára parafa alátétet tettem, és tökéletesen működött, és egy csepp olaj sem jött ki a leeresztő csavarnál, a következő olajcseréig. A ZX-re már alu van feltéve, mert vettem a vas-műszakiba ugyan olyan vastag és átmérőjű alátétet. Nem hiszem hogy olyan spéci cucc lenne az.
Az alátét lehet nekem is marad még. Nem tudom, hogy honnan szerezzek most alátétet. Spec, vagy elég valami sima alu? Pontos méret kellene hozzá, nem kell a gyári. Az olajszűrő természetesen csere. Az idomok lent vannak, mert festetni kellene őket (legalábbis javíttatni). Remélem boldogulok az olajcserével, mert eléggé láma vagyok műszakilag....
Jut eszembe, ez mi a tökszár a láncfogaskerék takarónál?:
Háát, ebbe megint feketebárány leszek. Én még sosem cseréltem az alátétet.......illetve talán egyszer. De olajat 6000-enként, tehát jónéhány ki-be tekerést kibirt és nem cseppen. Egyébként tényleg filléres dolog, ha utadba akad vegyél néhányat. Olajszűrővel ne spórolj, minden olajcserénél dobd ki, azaz ezerpárszáz forint nem tétel az olajhoz képest. Én a légszűrőt nem szoktam benzinben mosni, jó meleg zsíroldós mosószeres viz, öblités, szárítás, aztán spray és vissza a helyére.
A motor alá tegyél valami tepsit, vagy kartonpapirt, én legalábbis nem szoktam az idomot bontogatni hozzá, és az olajszűrőház fedele elég játékosan jön ki a hasa alól, tuti összeolajozod a területet.
Az alátét ha nem sérül, akkor is sérül, ugyanis pont a torzulásával tömít. Ha lehet, minden egyes alkalommal csere, filléres tétel.
A szűrőt - ha nem cseréled -, akkor feltétlenül mosni kell. (pl benzin, v féktisztító, és utána vmilyen impregnáló, pl légszűrőolaj)
A tisztítás annyi volt, hogy letöröltem a felületéről a "taknyot". Kell még valami egyebet csinálni vele? Kimosni?
A héten olajcsere is lesz. Soha nem csináltam még. Valami jótanács, vagy csak simán, a gépkönyv szerint. A leeresztő csavar alátétet mennyire kell cserélgetni? Könnyen sérül?
Nekem ennyire nem koszolódik ilyen rövid távon, de ennek nem sok jelentősége van. Az olajnedvesség meg valószinűleg a légszűrő olajtól is lehet, plusz a felkerülő olajpára.
Mosd ki, légszűrő olajjal befujod és vissza a helyére.
Tavaly cseréltem, 4600 km koszt látsz rajta. Olajos a tapintása.
Garázsban áll, de az nem fűtött. Ma lánc mosás volt. Szép lett. Annyit vettem észre, hogy a hátsó lánckeréknek van egy kis lógása, kotyog egy kicsit. A kerék stabil, nem lötyög. Gázos ez?
Bizony, Áron nem fog unatkozni a tavasz közeledtével, én is bejelentkeztem (hála kutya. ajánlásának), március 5-én viszem a vasat.
Ha még ott lesz, megcsodálom azt a sárgaságot, képekről nagyon frankónak tűnik...
Sziasztok!
Ma végre volt egy kis jó idő ,megvolt az olajcsere+szűrő,+gyertya ,légszűrő.És sikerült frankon beszinkronizálni a karbikat is ,ősszel nem lett jó mert összeolvadt a benzincső a csatlakozásnál .Nagyon szépen ketyeg,és jól is megy, íme az eredmény
bizonyos kor felett már juthat az olajteknőből lecsapódó olajpárából a légszűrőre, plusz ilyenkor télen (ha csak nem állandóan zárt és fűtött helyen van) akkor a nedvesség is lecsapódik rajta - nem kell megijedni tőle.
üdv jó reggelt az uraknak, valaki keresett itt nálatok zizire csomagtartót, esedékes még? mert elraktam. az ára 6 pénz volt csináltatott profi és massziv, (és nem is csúnya).
Jut eszembe, ez mi a tökszár a láncfogaskerék takarónál?:
Amit töled vettem új légszüröt ,azt is be kellene fujni valami olajjal?Lesz-e valami gond ha csak szárazon van belerakva?
köszi
Áron tud segíteni gumi beszerzésben és cserében is? Lehetséges hogy mind a kettőt cserélném, de az elsőt az biztos. Conti Road Attack-ra gondoltam.
Illetve van egy idom amit lehet, hogy műanyagosnál hegeszteni kellene a felfogatási pontoknál. Ebben is tudna segíteni?
A motor alá tegyél valami tepsit, vagy kartonpapirt, én legalábbis nem szoktam az idomot bontogatni hozzá, és az olajszűrőház fedele elég játékosan jön ki a hasa alól, tuti összeolajozod a területet.
A szűrőt - ha nem cseréled -, akkor feltétlenül mosni kell. (pl benzin, v féktisztító, és utána vmilyen impregnáló, pl légszűrőolaj)
A héten olajcsere is lesz. Soha nem csináltam még. Valami jótanács, vagy csak simán, a gépkönyv szerint. A leeresztő csavar alátétet mennyire kell cserélgetni? Könnyen sérül?
Mosd ki, légszűrő olajjal befujod és vissza a helyére.
Garázsban áll, de az nem fűtött. Ma lánc mosás volt. Szép lett. Annyit vettem észre, hogy a hátsó lánckeréknek van egy kis lógása, kotyog egy kicsit. A kerék stabil, nem lötyög. Gázos ez?
Ha még ott lesz, megcsodálom azt a sárgaságot, képekről nagyon frankónak tűnik...
Neeeem, mondtam neki, hogy van rá egy jó hónapja is akár...
Még új gumit kell vennem stb... és várom a jó időt.
Igen, saját lábán hozom el...
Minél előbb tudjunk menni motorozni! Már a saját lábán fogod felhozni Dödöllőre?
Ma végre volt egy kis jó idő ,megvolt az olajcsere+szűrő,+gyertya ,légszűrő.És sikerült frankon beszinkronizálni a karbikat is ,ősszel nem lett jó mert összeolvadt a benzincső a csatlakozásnál .Nagyon szépen ketyeg,és jól is megy, íme az eredmény
Aztán nem ér annyira leterhelni, hogy az én motoromra ne legyen ideje...
Bár az enyém, annyira nem sürgős...
.