A ZX6-R ből csak az öregre (95-98) lenne pénz - az meg csont ugyanez a motor, egy-egy rugóstag cserével. Az állapotáról nem is beszélve...
Ez meg penge, és egy négyütemű robesz árába került - egyszerűen nem tudtam otthagyni
Nannneee, pályamotort hogyan, hej, ez még új korában sem volt alkalmas, legfeljebb arra, hogy körbeérj :) Hámérnem ZXR400 vagy ZX-6R? Inkább eladni kéne szerintem - ha már mindenbe beleugatok.
ugyanolyan hatkilós, mint Andié, de valami cefet jó állapotban - sajnos csúszottan, de műszakilag százas. jövő hétre össze is épül, ha megéri eladni, akkor menni fog, de erős alternatíva, hogy pályamotor lesz, gonosz külsővel
A turbo kit anyagi okokból még mindig várat magára, ~1 MFt. Ha a csillagok jól állnak, avagy van igazság a Földön, akkor idén megoldódnak az anyagi típusú nehézségeim. Most télen teljes futóműfelújítás van, hogy egyáltalán be lehessen kanyarodni valahova :)
Tudom tudom tudoooom, hogy te nem teljesítménynövelésileg cserélted le :) Szerintem kell legyen a környékeden olyan, aki vágja ezt a témát. A Belme József nevű, asszem debreceni autókereskedő (talán Volvo) pl. egy ideig elég komolyan tolta a gyorsulási versenyeket, igaz, Hayabusával. Ő elképzelhető, hogy tud mondani egy műhelyt, ahol nem hátulgombolósok próbálkoznak, esetleg próbáld őt megtalálni. 10-12 éve még rendszeresen indultak 1100-esek gyorsulásin - szerintem nem merült még feledésbe az ehhez szükséges tudás a jobb műhelyekben!
Húzórugónak hívják a tárgyat amit kerestek, némi utánajárással csavar, csapágy vagy szerelvényboltban megoldható a dolog, de többe fog kerülni felkutatni (elsétálni) a lelőhelyet, mint megvenni magát a rugót
Szia!
Sajnos nem találtam hozzá rugót a sztenderhez. Szerintem egy kis leleményességgel, és segítséggel lehet hozzá rugót szerezni. Itt akár &rash is képben van az ilyen dolgokban. De jó hír, ahol láttam, mindenhol drágábban volt kitámasztó.
Userként nem a teljesítmény növelése volt a szempont elhiheted, épp elég ... egy darabig (most olvastam zzr 1100 hirdetést: nagyobbra cserélném... :)) Rettenet ronda volt a két dobom, alaposan elfektette valaki minkét lapjára. Kerestem egy darabig gyári karcmentest (Matskával majdnem meglett a business, de rájött, kellhet az még neki). Most is azon vagyok, hogy a (nem kis pénzért, és szerintem igényes munkával elkészített) csöveimet szívesen elcserélném egy jó állapotú, karcmentes gyárira.
Nyitva gyönyörű a hangja. 2-3000 között olyan baritonja van, hogy ihaj. Hallgatgatnám ám már szívesen. Hajrá tavasz!
Elképzelhetőnek, sőt valószínűnek tartom, hogy a gyáritól eltérő kipufogó esetén a gyáritól eltérő szelephézagot kell beállítani. Első sorban a kipufogószelepekre gondolok, de még az is lehet, hogy a szívó hézagot is máshova kell állítani.
Ezért mosolygok erősen, amikor a juzerek azt hiszik, pusztán egy dolog megváltoztatásával jobb lehet a teljesítmény
Karbiszinkron ettől független, és ajánlatos, viszont a benzin-levegő keverék és a gyújtás megint összefügg a kipufogó ánlágéval.
Bocs hogy ilyen sokáig mértem de akkora a rumli a garázsba hogy csak most találtam ki
Nagyon ugy néz ki hogy jó a méret
Postai uton meg tudnánk oldani a szállítást?
Üdv!
Ez meg penge, és egy négyütemű robesz árába került - egyszerűen nem tudtam otthagyni