Popp szakma még mindig = vendéglátás amire még szoktuk mondani azt is hogy cigány élet Sűrűn kell hétvégén melózni, ha meg véletlen szabad hétvégés vagyok akkor meg biztos adódik valami családi program úgyhogy a motorozás marad hétköznapokra álltalában. Tegnap pl lementem a nyaralóba és leteszteletem az új dobozt. Jól megpakoltam és szerencsére hazaértem vele.
Lóvaglás kapcsán akkor biztos ismered a Kafka Nándit vagy Zsófit. Most jétvégén is van valami verseny asszem.
Nem én, nem versenyzem, csak a Húgom!
Ő viszont nagyon jó, meg a lovaink is nagyon jók! Hál istennek!
Igen járunk versenyre. :)
Na, de mesélj a popp szakmáról
Ahogy vissza olvastam, mindenkinek megfelel a helyszín, aminek én nagyon örülök, ezúton is köszi allveer
Akkor ezt le is fixálom az eseménynaptárban.
Kérlek benneteket, hogy ott (az eseménynaptárban) jelentkezzetek fel a összeröffenésre, abból valósan látom, hogy hány fővel számolhatok.
Előre is köszönöm, remélem sokan eljöttök!
Kappa örülök, hogy jelentkeztél, már sokan hiányoltak...
Jól vizsgázott a doboz, hazaértek a befőttek meg az üveges holmik Kicsit aggódtam 160 km/h körül de hátranyúltam és rájöttem hogyha jó az út nem is mozog, a nagyobb para inkább csak a fasza magyar ugratós utakon volt, úgyhogy még egy kis erősítésen gondolkozok és tökéletes lesz a projekt.
Karbiszinkron után ez meg fog szűnni remélhetőleg. Nekem tavasszal sikerült beállitani egy stabil 1100-1200 körüli fordulatszámot de jó az az 1500 is, legalább nem fullad le
ok,köszi még van egy olyan kérdésem hogy az alapjárat most olyan hogy kicsit ingadozik kb .50-100 fordulatot ,remélhetöleg ez csak a karbiszinkron hiánya miatt van ,meg olyat csinál hogy rárántom a gázt és amikor visszaesik a fordulat mondjuk 1500-ra akkor 10-15 másodperc mulva még lejjebb megy kb 1300-ra .Viszont legalábbmegy mind a négy henger szépen,nem ugy mint eddig a hiba után és az inditás is pöcre reagál már az is másképpen megy.
Szinkronizálni szűrő nélkül szokás, menet közben úgy is tol a ram air.
Tankból kiszedném a benzincsapot, a szűrő nem biztos hogy tiszta ha homokos benzin jött ki, és ha már egyszer ennyire szét van kapva...
A tisztításhoz gratula
Lenne is pár kérdésem a tudos urakhoz 1:a benzintankbol leengedtem aamit tudtam ,de maradt benne egy kicsi és amit ki tudtam rázni belőle a tankolo nyiláson az elég homokos volt ,hogy tudnám teljesen kitakaritani,
2: a szinkronizálásnál le kell vennem a légszüröt,mert másképp nem lehet a csavarokhoz hozzáférni,mit rakjak a karbi levegöszürős oldalára amig állitom ,vagy nem kell semmi ,akkor nem fog másképp pörögni a motor mivel több levegőt kap mint szürön keresztül?
OK, én is így akarom, ha az enyém jó lesz, akkor írok, és megadom a címet, hogy hova küldd a mintát. (azért akarom magamnak először, hogy lássam milyen munkát csinál a mester, és csak akkor vállalom az ügyintézést, ha nekem is tetszik az enyém, és minden OK, használhatatlan sz@art nem sózok senkire...! )
Sziasztok ! Megtörtént a karbi tisztitás volt benne dzsuva ,nem ártott neki attol függetlenül hogy az egyik henger nem ment rendesen és azért lett szétkapva
ok,leveszem a kormánycsutkákat és a helyére csinálok egy sablont furnér lemezből amiből már le lehet mérni a pontos méreteket ,csavar lukkal együtt,és elküldöm neked, postán,ha igy jó
Most beszéltem a szakival, hogy mi lenne a projekt, azt mondta, hogy savállóból megoldható, ami esztétikus is, ugye nem korrodál, és nem is kell festeni, csak én attól félek, hogy az 1200-es és a 400-as között különbség van kormánycsutka felfogásilag! De ha van pontos méret, vagy legalább lerajzolva, hogy hogy is kéne kinéznie, akkor szerintem megoldható!
Lóvaglás kapcsán akkor biztos ismered a Kafka Nándit vagy Zsófit. Most jétvégén is van valami verseny asszem.