Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lenne 50-100 ezer forintom a kipufogóra akkor nem szórakoznék az alakítással hanem vennék rá 2 dobot. Télen nem szoktam motorozni ilyenkor a csinosítgatás van a soron.
Valószínűleg a bogaramnak lehet nevezni, de ezt az átalakítósdit tanulóidőszakból kifolyólag legfeljebb 16 éves korig szoktam tolerálni, meg profi versenyzők (értsd: motorozással pénzt keresnek) esetében.

Az ennél idősebbeknek és a nem profi versenyzőknek fel szoktam tenni a kérdést, hogy így is alig van pénzed motorozásra, miért nem benzinre költesz? 50-100e forintból, amennyibe ez a mutatvány kerül (az idődet is beleszámolva), egy olyan túrát lehet lenyomni, hogy tovább örülnél neki, mint debármilyen kipufogónak.
Kísérd a www.mobile.de -t , pl.:
kék szépség

3 km-es szürke paci

maya nézd meg te is!
Maradsz a Zizinél?
Gondolkodtál esetleg más túrásabb mociban, vagy csak a Kawaa?!
Sziasztok!
ZZR600-at vennék jót, jó áron , ha hallotok valami jó vételt, megköszönném ha szólnátok. Vadászok angol és német e-bay-en is, esetleg ha valaki tervez kimenetelt motorért angliába vagy németországba, szívesen társulok.
Szia. Engem érdekelne, hogy milyen bukó van elfekvőben
Nem az én bringámról van a kép betéve.
Csak példának raktam, vészvillogós ügy miatt.
"Ez egy GPZ pl:"
Rendben mondjuk még eszembe jutott h a GS500 vagy a 250-es ninja kipufogó rendszere jó lehetne az enyémre és akkor nem kell összekötővel bajlódni.
Szivesen!
Aztán majd ha valamit alakítasz, ne felejts el beszámolni róla!
Képekkel dokumentált beszámoló nem hátrány
Tehát ha átfúrnám a dobot akkor azokat a lemezeket fúrnám át változna a hangja. Valószínűbb h inkább keresek valami kipufogóst aki civilizáltabb módszert alkalmaz.
Köszönöm a segítséget!
Egy kipufogó elég komolyan felépitett, megtervezett rendszer. Hogy hogyan működik, abba inkább ne menjünk bele. A lényeg hogy elnyeletik a hangot, de közben ne folytsa le a motort. A legtöbb sportkipufogóban egy perforált cső van, körülötte gyapot, ami a hang elnyeletését szolgálja.
Hogy a tiédnek milyen a felépitése, nem tudom, de hasonló lehet mint a képen, nekem ilyesmi. Néhány összekötő ki van szedve, s máris akadálytalanul áramlik kifele a kipufogó gáz. Nekem valami barom -ez nem én voltam, így vettem már - egy hegyes fémtárggyal ütötte át a lemezeket. Fúrni elegánsabb lett volna, de nem látja senki.
Na ez nem rossz ötlet! De amúgy konkrétan mit alakítana a szakember a belsejében?
jól mondja &rash: ha csak a hang a lényeg, akkor ne gyengítsd le egy rosszul összerakott közösítővel: a jelenlegi dobokat kell kinyitni, plusz egy furulyát műszakira, oszt' gatya.
Hát ha 125 CBR-nek lehet a hangját komolyítani vagy a 250-es új Ninjának akkor hátha ezen is lehet kicsit alakítani. Nem azt mondom h mint egy 600-as úgy szóljon de kicsit lehetne komolyabb.
Akkor egy meglelő méretű fúróval átfúrnám hosszában a dobot. Van akkora fúró Vagy elmész egy ügyes szakemberhez, aki "kibontja" neked a kipufogót, aztán a belső műtét után vissza is hegeszti. Esetleg megcsinálni furulyásra a dobokat, és akkor ha akarod csendes, ha akarod szól mint az ökör
Igaz nem hallottam eredetileg milyen hangja van, de a 250-es tud morcosan is szólni?
Sajnos hegesztve van...
Ezek a dobok mennyire bonthatóak? Így messziről nem látok szegecseket, hegesztve van?
Ezt megértem de nem futná két dobra nekem de szeretném ha kicsit morcosabb hangja lenne.
Két ok miatt nem alakítanám át egy kipufogósra a motort:
- jobban néz ki kettővel
- csúszás esetén ezen csúszik, nem az idom sérül
Helló

Azon gondolkodtam, hogy megcsinálom a ZZR-t 1 kipufogósra. A Suzuki GS 500-as kipurendszerét gondoltam kiindulásnak egy y elemmel összekötném a leömlőket de ahogy néztem a két leömlő túl hosszú és így eléggé eltorzulna az y elem. Ha esetleg egy félkör szerű elemmel kötném össze a leömlőket és onnan rögtön kiindulna oldalra a dob felé egy a cső az úgy jó lenne? Esetleg van valakinek jobb ötlete? Mindegy milyen dobot tennék rá tehát egy nagyobb köbcentis motor dobja fojtaná a gépet vagy okozna valami kárt?
Köszönöm a választ!
És még egy kérdés hogy van e
főtengely csapágy valakinek azaz betét lenne a neve
illetve hűtő
ugyan úgy kawasaki zzr 250-esre
Szia,
12V YB9L-A2 a kódja, van ilyenem (talán) polcon is, ha jól emlékszem. 9 500 forintba kerül, Yuasa gyártmány.
heló
nem tudja v ki hogy kawasaki zzr 250-be az aksi 12 volt és ? A
help
Sziasztok!

Esetleg érdekel valakit...

Van két eladó motoros csizmam, mind a kettő 41-es méret.
Új Forma revenge dry piros 41-es : 24 000,- Ft
Új Forma Aero kék 41-es : 21 000,- Ft

Egy motoros cipőm:
Új Spidi XPD nyári motoros cipő, fekete, 40-es: 20 000,- Ft

Egy Arlenness Új motoros férfi kabát, 58-as, bőr: 50 000,- Ft

Arlenness Új motoros kabát, 52-es NŐI: 32 000,- Ft

Arlenness Új motoros kabát, 54-es férfi: 35 000,- Ft


Még van egy pár cucc, kabátok, bukók stb... tehát, ha érdekel valakit, kérdezzen bátran!

Jó hétvégét nektek!
Üdv Kill Bill.