Ha lenne 50-100 ezer forintom a kipufogóra akkor nem szórakoznék az alakítással hanem vennék rá 2 dobot. Télen nem szoktam motorozni ilyenkor a csinosítgatás van a soron.
Valószínűleg a bogaramnak lehet nevezni, de ezt az átalakítósdit tanulóidőszakból kifolyólag legfeljebb 16 éves korig szoktam tolerálni, meg profi versenyzők (értsd: motorozással pénzt keresnek) esetében.
Az ennél idősebbeknek és a nem profi versenyzőknek fel szoktam tenni a kérdést, hogy így is alig van pénzed motorozásra, miért nem benzinre költesz? 50-100e forintból, amennyibe ez a mutatvány kerül (az idődet is beleszámolva), egy olyan túrát lehet lenyomni, hogy tovább örülnél neki, mint debármilyen kipufogónak.
Sziasztok!
ZZR600-at vennék jót, jó áron , ha hallotok valami jó vételt, megköszönném ha szólnátok. Vadászok angol és német e-bay-en is, esetleg ha valaki tervez kimenetelt motorért angliába vagy németországba, szívesen társulok.
Tehát ha átfúrnám a dobot akkor azokat a lemezeket fúrnám át változna a hangja. Valószínűbb h inkább keresek valami kipufogóst aki civilizáltabb módszert alkalmaz.
Köszönöm a segítséget!
Egy kipufogó elég komolyan felépitett, megtervezett rendszer. Hogy hogyan működik, abba inkább ne menjünk bele. A lényeg hogy elnyeletik a hangot, de közben ne folytsa le a motort. A legtöbb sportkipufogóban egy perforált cső van, körülötte gyapot, ami a hang elnyeletését szolgálja.
Hogy a tiédnek milyen a felépitése, nem tudom, de hasonló lehet mint a képen, nekem ilyesmi. Néhány összekötő ki van szedve, s máris akadálytalanul áramlik kifele a kipufogó gáz. Nekem valami barom -ez nem én voltam, így vettem már - egy hegyes fémtárggyal ütötte át a lemezeket. Fúrni elegánsabb lett volna, de nem látja senki.
jól mondja &rash: ha csak a hang a lényeg, akkor ne gyengítsd le egy rosszul összerakott közösítővel: a jelenlegi dobokat kell kinyitni, plusz egy furulyát műszakira, oszt' gatya.
Hát ha 125 CBR-nek lehet a hangját komolyítani vagy a 250-es új Ninjának akkor hátha ezen is lehet kicsit alakítani. Nem azt mondom h mint egy 600-as úgy szóljon de kicsit lehetne komolyabb.
Akkor egy meglelő méretű fúróval átfúrnám hosszában a dobot. Van akkora fúró Vagy elmész egy ügyes szakemberhez, aki "kibontja" neked a kipufogót, aztán a belső műtét után vissza is hegeszti. Esetleg megcsinálni furulyásra a dobokat, és akkor ha akarod csendes, ha akarod szól mint az ökör
Azon gondolkodtam, hogy megcsinálom a ZZR-t 1 kipufogósra. A Suzuki GS 500-as kipurendszerét gondoltam kiindulásnak egy y elemmel összekötném a leömlőket de ahogy néztem a két leömlő túl hosszú és így eléggé eltorzulna az y elem. Ha esetleg egy félkör szerű elemmel kötném össze a leömlőket és onnan rögtön kiindulna oldalra a dob felé egy a cső az úgy jó lenne? Esetleg van valakinek jobb ötlete? Mindegy milyen dobot tennék rá tehát egy nagyobb köbcentis motor dobja fojtaná a gépet vagy okozna valami kárt?
Köszönöm a választ!
Az ennél idősebbeknek és a nem profi versenyzőknek fel szoktam tenni a kérdést, hogy így is alig van pénzed motorozásra, miért nem benzinre költesz? 50-100e forintból, amennyibe ez a mutatvány kerül (az idődet is beleszámolva), egy olyan túrát lehet lenyomni, hogy tovább örülnél neki, mint debármilyen kipufogónak.
kék szépség
3 km-es szürke paci
maya nézd meg te is!
Gondolkodtál esetleg más túrásabb mociban, vagy csak a Kawaa?!
ZZR600-at vennék jót, jó áron , ha hallotok valami jó vételt, megköszönném ha szólnátok. Vadászok angol és német e-bay-en is, esetleg ha valaki tervez kimenetelt motorért angliába vagy németországba, szívesen társulok.
Csak példának raktam, vészvillogós ügy miatt.
"Ez egy GPZ pl:"
Aztán majd ha valamit alakítasz, ne felejts el beszámolni róla!
Képekkel dokumentált beszámoló nem hátrány
Köszönöm a segítséget!
Hogy a tiédnek milyen a felépitése, nem tudom, de hasonló lehet mint a képen, nekem ilyesmi. Néhány összekötő ki van szedve, s máris akadálytalanul áramlik kifele a kipufogó gáz. Nekem valami barom -ez nem én voltam, így vettem már - egy hegyes fémtárggyal ütötte át a lemezeket. Fúrni elegánsabb lett volna, de nem látja senki.
- jobban néz ki kettővel
- csúszás esetén ezen csúszik, nem az idom sérül
Azon gondolkodtam, hogy megcsinálom a ZZR-t 1 kipufogósra. A Suzuki GS 500-as kipurendszerét gondoltam kiindulásnak egy y elemmel összekötném a leömlőket de ahogy néztem a két leömlő túl hosszú és így eléggé eltorzulna az y elem. Ha esetleg egy félkör szerű elemmel kötném össze a leömlőket és onnan rögtön kiindulna oldalra a dob felé egy a cső az úgy jó lenne? Esetleg van valakinek jobb ötlete? Mindegy milyen dobot tennék rá tehát egy nagyobb köbcentis motor dobja fojtaná a gépet vagy okozna valami kárt?
Köszönöm a választ!
főtengely csapágy valakinek azaz betét lenne a neve
illetve hűtő
ugyan úgy kawasaki zzr 250-esre
12V YB9L-A2 a kódja, van ilyenem (talán) polcon is, ha jól emlékszem. 9 500 forintba kerül, Yuasa gyártmány.
nem tudja v ki hogy kawasaki zzr 250-be az aksi 12 volt és ? A
help
Esetleg érdekel valakit...
Van két eladó motoros csizmam, mind a kettő 41-es méret.
Új Forma revenge dry piros 41-es : 24 000,- Ft
Új Forma Aero kék 41-es : 21 000,- Ft
Egy motoros cipőm:
Új Spidi XPD nyári motoros cipő, fekete, 40-es: 20 000,- Ft
Egy Arlenness Új motoros férfi kabát, 58-as, bőr: 50 000,- Ft
Arlenness Új motoros kabát, 52-es NŐI: 32 000,- Ft
Arlenness Új motoros kabát, 54-es férfi: 35 000,- Ft
Még van egy pár cucc, kabátok, bukók stb... tehát, ha érdekel valakit, kérdezzen bátran!
Jó hétvégét nektek!
Üdv Kill Bill.