Próbálj kanyargós szakaszokon menni, a kigyorsítás jót tesz a csuklóterhelésnek - az egyenes úgyis unalmas és csak 180 körül kezded érezni a szelet, az meg már Németország :)
1995-ben még 500 Ft volt a Róna ragasztott fék. Többször jártam náluk, nem reklamációs célból - még a s***** hágók aljában is tökéletesen működtek a betétek. GPZ 400R, két személy, csomagok, asszony.
Ha nem sajnálsz 3000 forint anyagköltséget egy ilyen tisztításra, azt jelenti, ügyelsz a részletekre. Ezen az alapon javaslom, hogy vedd le azt a kotvány ZZR matricát a farokidomról :)
Változó. Mi a német ebay-t használjuk, mert ott dolgozik ismerős aki lebonyolitja az üzletet, csak helyi postát kell fizetni, aztán meg ha jön haza hozza a lomot. Pénzt neki euróban rendezzük, de van paypalos account is, de még nem sürün használtam.
Az utólsó mondattal teljes mértékben egyetértek, saját bőrömön/gépemen tapasztaltam. Már főfékhengert is cseréltem az egyre szarabb és már csak lassításra alkalmas fékemen, mire kiderült hogy a munkahengerek dugattíúinak nagyrésze összeépült a gumigyűrűvel és mindig visszahuzódik a kiindulási helyére, függetlenül a betétek kopásától. A végén már markolatig tudtam huzni a féket. Alapos tisztitás és rendberakás után a legkisebb mozdulatra szinte az aszfaltba állt az eleje.
én is elöször csak a kormányra gondoltam,aztán amikor kezdtem a témába belemászni akkor derült ki hogy még a vezetékeket is hosszabbitani kell,de azért nem felejtem el teljesen majd aprodonként összeszedem a cuccokat hozzá.egy túra plexi jól jönne már tavasszal ,de jó lenne valahonnan ocsó pénzé szerezni bontottat ,nekem az is megfelelne.
Erre nem is gondoltam, a sok sallangot is cserélni kell a hossznövekedés miatt. Én annyira nem akarom cserélni a kormányt, jobb szeretem gyári állapotában hagyni a gépet, bár sokkal kezesebb lenne az biztos. Erre leginkább a vezetéstechnikai tréningen jöttem rá, ott csutkakormánnyal gyötrelem gépészkedni. A túraplexi igy is nagyon hatásos dolog, nekem MRA van, tudom ajánlani.
Szerintem 11-es nincs, vagy ha van, ne rakd rá, mert kicsi. A gyári 5/8-as, az kb 15mm-nek felel meg. 16mm-es javaslok, szerintem próbálj meg vadászni újabb Kawa gyári radiál pumpáját, azok általában 16-osok. Azokat bontva még megkapod 20-25 körül, egy Brembo már 90 körül mozog... Sodronyos cső alap, de az csodákat nem tesz. Egy féknek a legkevésbé a gyári gumi cső az achilles sarka. Sok esetben a karbantartás hiánya, pl a dugattyúk tisztításának elmulasztása, illetve karmantyúk cseréjének hiánya okozza az elégtelen fékhatást.
Nissin 11/16-os radiális, fém fékcső, Brembo, vagy valami másik fasza betét... egyenlőre ennyi lesz az upgrade, aztán kiderül... Matskával ti vagytok a fék guruk, jól jönn minden tanács, ötlet, tapasztalat..
A CBR600 190kg, a ZZR meg 250. Fékezésnél a súly hatványozottan számít. Az a gond, hogy amit az 1.1-re ráaggattak 4dugós tokico- 5/8-os főfékhenger combó, az a zxr400-on még hatásosan működött, a zxr750-en már kevésbé, a ZZR1100-en meg abszolút nem.
Azért ne gondold, hogy ha 6 dugattyús nyerged van és radiál főfékhengered, akkor rágondolsz, és megállsz. Csodák nincsenek, az 1.1 sem egy könnyű motor, mint ahogy az én gépem sem. Mivel nagy a tömege, így nem fogod egy ujjal megállítani. Én is belemásztam ebbe a fék témába rendesen. Ha 6 dugattyút akarsz, ahhoz már dukál egy min 19mm átmérőjű főfékhenger, mint az enyém is /Brembo PR19/20/. Mellesleg nem javaslom a 6 dugósat, mert egy rakás szar. Ami a K1/2 gsxr-en van, az lényegében ugyanaz a fék, mint az én 7R-emen, csak más a luktáv. Ami a videóban van, annyi átalakítással felszerelhető az a nyereg. Hézagolókat kell betenni a furatokba és felcsavarozható. Inkább javaslom a 4 dugattyús Nissin nyergeket, ami a legtöbb mai típuson megtalálható, mint a VTR1000SP-n, vagy a Z1000 Kawán. 4 dugattyúhoz viszont nem javaslok 16-18mm-nél nagyobb átmérőjű főfékhengert.