Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van türelmed regisztrálni, ezt kivágathatod egy fóliással.
én is nyugis fajta vagyok,ráadásul 15 év után ülök ismét motorra
Persze, bár én nem vagyok egy nagy fékezős típus.
Próbálj kanyargós szakaszokon menni, a kigyorsítás jót tesz a csuklóterhelésnek - az egyenes úgyis unalmas és csak 180 körül kezded érezni a szelet, az meg már Németország :)
csak akkor olyan üres lessz ott,ha esetleg lessz rendes matricám akkor lecserélem
Markolatfűtés nagyon király. Amint beindul a garázsszezon, rakom fel. Mondjuk attól is függ, mennyit/hova mész a motorral.
elsőre is az volt rakva?
1995-ben még 500 Ft volt a Róna ragasztott fék. Többször jártam náluk, nem reklamációs célból - még a s***** hágók aljában is tökéletesen működtek a betétek. GPZ 400R, két személy, csomagok, asszony.
Ha nem sajnálsz 3000 forint anyagköltséget egy ilyen tisztításra, azt jelenti, ügyelsz a részletekre. Ezen az alapon javaslom, hogy vedd le azt a kotvány ZZR matricát a farokidomról :)
na majd tavasszal lessz valami
Változó. Mi a német ebay-t használjuk, mert ott dolgozik ismerős aki lebonyolitja az üzletet, csak helyi postát kell fizetni, aztán meg ha jön haza hozza a lomot. Pénzt neki euróban rendezzük, de van paypalos account is, de még nem sürün használtam.
meg nem is ismerem a vétel menetét,a bankártyám sem alkalmas rá
mennyi szokott lenni a postaköltség,
ebay-en szokott lenni jó áron.
Az utólsó mondattal teljes mértékben egyetértek, saját bőrömön/gépemen tapasztaltam. Már főfékhengert is cseréltem az egyre szarabb és már csak lassításra alkalmas fékemen, mire kiderült hogy a munkahengerek dugattíúinak nagyrésze összeépült a gumigyűrűvel és mindig visszahuzódik a kiindulási helyére, függetlenül a betétek kopásától. A végén már markolatig tudtam huzni a féket. Alapos tisztitás és rendberakás után a legkisebb mozdulatra szinte az aszfaltba állt az eleje.
én is elöször csak a kormányra gondoltam,aztán amikor kezdtem a témába belemászni akkor derült ki hogy még a vezetékeket is hosszabbitani kell,de azért nem felejtem el teljesen majd aprodonként összeszedem a cuccokat hozzá.egy túra plexi jól jönne már tavasszal ,de jó lenne valahonnan ocsó pénzé szerezni bontottat ,nekem az is megfelelne.
tizenegy tizenhatod coll. Majdnem ötnyolcad, de mégsem. Csőmeneteknél ritka a metrikus, inkább collban van megadva.
Erre nem is gondoltam, a sok sallangot is cserélni kell a hossznövekedés miatt. Én annyira nem akarom cserélni a kormányt, jobb szeretem gyári állapotában hagyni a gépet, bár sokkal kezesebb lenne az biztos. Erre leginkább a vezetéstechnikai tréningen jöttem rá, ott csutkakormánnyal gyötrelem gépészkedni. A túraplexi igy is nagyon hatásos dolog, nekem MRA van, tudom ajánlani.
11/16-ból a 16 az nem 16mm? Ezt egyébként a hengerről néztem le, fogalmam sincs mit jelent
Szerintem 11-es nincs, vagy ha van, ne rakd rá, mert kicsi. A gyári 5/8-as, az kb 15mm-nek felel meg. 16mm-es javaslok, szerintem próbálj meg vadászni újabb Kawa gyári radiál pumpáját, azok általában 16-osok. Azokat bontva még megkapod 20-25 körül, egy Brembo már 90 körül mozog... Sodronyos cső alap, de az csodákat nem tesz. Egy féknek a legkevésbé a gyári gumi cső az achilles sarka. Sok esetben a karbantartás hiánya, pl a dugattyúk tisztításának elmulasztása, illetve karmantyúk cseréjének hiánya okozza az elégtelen fékhatást.
Nissin 11/16-os radiális, fém fékcső, Brembo, vagy valami másik fasza betét... egyenlőre ennyi lesz az upgrade, aztán kiderül... Matskával ti vagytok a fék guruk, jól jönn minden tanács, ötlet, tapasztalat..
ok, jövő hétfőre itt lesz minden!
A CBR600 190kg, a ZZR meg 250. Fékezésnél a súly hatványozottan számít. Az a gond, hogy amit az 1.1-re ráaggattak 4dugós tokico- 5/8-os főfékhenger combó, az a zxr400-on még hatásosan működött, a zxr750-en már kevésbé, a ZZR1100-en meg abszolút nem.
Azért ne gondold, hogy ha 6 dugattyús nyerged van és radiál főfékhengered, akkor rágondolsz, és megállsz. Csodák nincsenek, az 1.1 sem egy könnyű motor, mint ahogy az én gépem sem. Mivel nagy a tömege, így nem fogod egy ujjal megállítani. Én is belemásztam ebbe a fék témába rendesen. Ha 6 dugattyút akarsz, ahhoz már dukál egy min 19mm átmérőjű főfékhenger, mint az enyém is /Brembo PR19/20/. Mellesleg nem javaslom a 6 dugósat, mert egy rakás szar. Ami a K1/2 gsxr-en van, az lényegében ugyanaz a fék, mint az én 7R-emen, csak más a luktáv. Ami a videóban van, annyi átalakítással felszerelhető az a nyereg. Hézagolókat kell betenni a furatokba és felcsavarozható. Inkább javaslom a 4 dugattyús Nissin nyergeket, ami a legtöbb mai típuson megtalálható, mint a VTR1000SP-n, vagy a Z1000 Kawán. 4 dugattyúhoz viszont nem javaslok 16-18mm-nél nagyobb átmérőjű főfékhengert.
Rendben. Akkor kell a 2 szűrő,5L ride és 5L motul 5100.címet emailben küldöm!