Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is feldobtam a vészvill témát vagy 2-3 hónapja. Érdekelne engem is. A kapcsoló van zzr 1100-os is némelyiken. GPZ 1100, ZR-7, XJR 1300-as-on is láttam ilyen kapcsolót.
Tegnap is az íbélyen néhány fillérért.
Mondjuk az elakadásjelző kapcsolója egy kicsit kemping :) Kell majd olyan armatúra, amilyen az 1400-ason van, és abban van kapcsoló is ügyesen, csak a kábelezést ne utálnám annyira, de majd a markolatfűtéssel egyszerre építem be ésakkor jólesz.
zzrrs a mintapélda :)
arigato
A tank lemezkéje közvetlenül a vázon kell üljön. Fölötte a burkolat, lyukba kívülről távtartó, belecsavar, gól :)
Szetm megvan, csak nekem az idom alatt van...
Akkor a tankom sem állt rendesen eddig?
Hátpersze. Valszeg nincsen meg a távtartód.
Az "én a csavart kicsavarom"-nál vérzek el. A feje belesüllyed a takaró idomba úgy, hogy sem dugó-, sem csillag-, sem semmilyen csavarkulccsal nem férek hozzá.
Ki kellene állnia a csavarfejnek az idomból?
Hátfigy, a távtartó azér van, hogy a csavar ne roppantsa össze a burkolatot. Én a csavart kicsavarom, távtartót kihúzom, oszt ügyesen ki lehet húzni a tankot (tartókáját) a burkolat alól.
Na, esse "belső kulcsnyílású". Ilyen van nekem is.
Hogy oldod meg a problémát?
Jééé.
Akkor ez az enyémen még gyári!
Eredetileg ilyen csavar van benne, ilyen távtartóval.
jaaa banyeg , mán csak megkéne értenem amit olvasok

(nekem belsőkulcsnyillású csavar van benne)
Ez OK. De az első 2 csavar kicsavarása nélkül eléggé nehéz levenni a tankot...
És ahhoz, hogy kicsavarjam a csavarokat, le kell venne a burkolatot, mert nem fér be a csavarkulcs.
Nem kell levenni, csak legyél bátor . Elsőre én is levettem, utánna rájöttem, hogy ki lehet játszani a tankot burkolat levétel nélkül is
Normális dolog az, hogy az 1100-ason le kell bontani a tank körüli idomot, hogy a tankot levegyem? A tank első 2 csavarját ki fogom cserélni valami imbusz, vagy más csavarra, mert nem fér bele a 8-as vagy 10-es kulcs az idomba. Eléggé macerás így egy akksi piszkálgatás...
Ha esetleg valaki el szeretne jobban merülni akku kérdésben:
http://www.panelectron.hu/akku...
Alapvető sabály, hogy savat nem nyalogatunk Fagyállót esetleg, de savat semmiképp.
Az akkud nem zselés, az megint más kategória, és teljesen zárt.
Sav van benne (speciális, a sima 1,28 kg/l-essel szemben ez 1,32kg/l sűrűségű), amit üzembehelyezéskor töltenek bele, aztán a lezárt akkut nem kéne nyitogatni. A sav felszívódik a cellákban és egy kocsonyás anyagot képez, aminek az az előnye hogy mivel a motorkerékpárokban nem garantálható az állandó vizszintes stabilitás, így nem fog kilötyögni és szétmarni mindent a környezetében. A Banner AGM-ként jegyzi ezt a tipust.
Átmenetileg én már javítottam az állapotán anno a sajátomnak úgy, hogy kb. 5 ml akkusavat fecskendeztem minden cellába. Az eredmény nem garantált, nekem 3 hónapot dobott rajta, de ha ugyis mindegy neki akkor nincs mit aggódni. Ezekbe a sima savas akkukhoz hasonlóan értelmetlen, sőt káros desztvizet pótolni(alapesetben semmit sem szabadna) mivel ebből nem párolog ki semmi.
Ez így ebben a formában nem tlejesen igaz.....
Szia!

Nem, csak a dob kell!
Ha, meg tudunk egyezni....

Üdv Kill Bill
Mondtam
erre térjünk vissza tavasszal, az euro árfolyamot - tavaszig - még én sem tudom megjósolni a mostani ára a Yuasa-nak tíz alatt van.
akkor már tavasszal jó ha előre gondoskodok egy új aksiról,nálad mennyiért van valami jó?
akkor az utolsó szezonja lesz a 2011-es és már ez is szép eredmény tőle