már többen megcsinálták a túrakormányt a zizire,és nagyon jó lett nekik,de elég húzós -minimum 50 rongy én is gondolkodok rajta mert nekem is fárad a csuklom
Az a baj, hogy én ilyen nyugdíjas tempóban közlekedek (90-120 km/h) , és minden olvasott teszt szerint nagyon jó a szélvédelme, és így nem tarja a felsőtestet, ergo fárad a csukló.
Remélem sikerül megoldást találnom, mert nem szeretném ezen ok miatt eladni...!
Én közel 30 éve "Rónázok" és kuplungot szó nélkül megcsináltatok na meg robogó dolgokat.....sajnos mióta áttértek egy amcsi grafitos betétanyag forgalmazására mert ugye az azbesztes dolgot(ami amúgy a legjobb volt) betiltották csináltattam párat, de motorra még nem mertem bár használják néhányan igaz GS500 és hasonló gépeken és öregurasan....leválni nem fog mert jól dolgoznak, de nem fog annyira mint egy márkás betét...
persze hogy nem, de nem is a leszakadástól félek.
egy brembo biztos, hogy más keveréket hasznl, mint rónáék.
ha nagy tempónál csak 5-10 métert jelent a brembo plusz tudása, akkor köszi, azt kérem. hátra tényleg mindegy, főleg nekem, az abs -es vason. a hátsó fék baszki, mintha simplex dobfék lenne
Ha 260nál elszáll a fékbetét, szerintem már mindegy, nem fog visszamenni senki hogy srácok, szar a cucc Ezért raknám csak hátra, aztán tapasztalatok alapján esetleg előre. De hát a gyári fékbetéteket is csak emberek csinálják, nem hinném hogy akkora különbség lenne
Ez egy grafit alapú betét(grafitot surlódáscsökkentésre szokták használni nem a növelésre ami a fék jellemző tulajdonsága)....kocsiba csináltattam, kb 1/3-ad ideig bírta és a fékhatás közel nem volt olyan mint szerettem volna......az tény a tárcsát kíméli, semmi kopás nem látszott rajta....motoron még nem mertem kipróbálni.....
rónáék tényleg nem rosszak, ők asszem az egyetlenek itthon, akik olajfürdős sztorikat is ragasztanak
mondjuk annyira soha nem lehet olcsó, hogy előre ilyet tegyek főleg ilyen vasba ne, mint zolié, amivel 260-nal közlekedik
ez elég baráti és én pesten melozok ugyhogy még posta költség se lessz,akkor ha bejön a tél és végleg le lessz állitva a gép akkor megy ragasztásra.még lehet hogy az első is azt még nem néztem milyenek
Valami olcsó 2T olajat, 500Ft volt az egy liter, de kevés kell belőle, ha van otthon 4T olaj, szerintem az is jó. A benzincső ára sokkal húzósabb, nekem 2000Ft felett volt
akkor ok,ez igy egyszerü,milyen folyadékot használtál ,valaki irta hogy 2t olajat ha esetleg beszippantja akkor sincs baj,viszont van aki azt mondja hogy az nagyon sűrű
Szivó csonk tetején van egy gumisapkával lezárt szelep, a sapka eltávolitása után a csövet csak rá kell húzni, a szelepnek van pereme, az tart és el is zárja a levegő útját. Igazából könnyű megtalálni, meg nem kell nőgyógyásznak lenni hozzá, ellenben a CBR600F3... az nem egy szerelőbarát motor. Szégyen, nemszégyen, nem tudtam kivenni a gyertyákat A hűtőt is le kellett volna szedni hozzá
mostanában már ugysem sokat motorozok ,legfeljebb egy két probakört a faluban -ez már inkább a jővő szezonra készül mivel most még jó az idő és lehet szerelgetni -10 C fokban nem sok kedvem lessz hozzányulni
igen ,pont igy néz ki ,tőled szeretném kérdezni hogy csinálnák én is egy szinkronizálot ,hova kell a csöveket csatlakoztatni és milyen megoldással lehet megoldani.?megnéztem a képeket és a videokat amit találtam a virágonál látni hogy a szivó összekötönél van rá lehetőség de nem tudom hogy a zzr-nek hogy kell ,még nem bontottam szét a mocit
-CASTROL MAG. 10W40
Az a baj, hogy én ilyen nyugdíjas tempóban közlekedek (90-120 km/h) , és minden olvasott teszt szerint nagyon jó a szélvédelme, és így nem tarja a felsőtestet, ergo fárad a csukló.
Remélem sikerül megoldást találnom, mert nem szeretném ezen ok miatt eladni...!
egy brembo biztos, hogy más keveréket hasznl, mint rónáék.
ha nagy tempónál csak 5-10 métert jelent a brembo plusz tudása, akkor köszi, azt kérem. hátra tényleg mindegy, főleg nekem, az abs -es vason. a hátsó fék baszki, mintha simplex dobfék lenne
mondjuk annyira soha nem lehet olcsó, hogy előre ilyet tegyek főleg ilyen vasba ne, mint zolié, amivel 260-nal közlekedik
860Ft/db, tehát 1720Ft plusz postaköltség - borítékban elmegy simán, még talán a válaszboríték is