Kis csiszolás után a korábbi betéteimet tettem beléjük, így még nem alakult ki a max. fékhatás, de már most frankón kielégíti túrás igényeimet - nem nagyon szoktam fékezni.
Na, majd ha lesz egy kis felesleges pénzmagom, akkor lehet, hogy beaplikálok egy ilyet bár ez nyárig nem biztos hogy összejön, mert lehet, hogy beújítok egy KLR 650-est is!
ez az olcsóbb verzió - a következő lépcső bőven száz felett van.
vagy van a metróban tízezerért bemérést jelző készülék, így időben értesít róla, hogy két hét múlva kapni fogsz egy csekket
nem hiszem h át kéne alakítani, ezekkel a konzolokkal az egynégyesre is simán felment, ahogy a képeken láthattad.
Bár ezt sem tartom irreálisan drágának(főleg akkor, ha megment néhány csekktől...! ), de van ilyen megbízható, de ennél olcsóbb verzió? 1200-en nagy átalakítás szükséges hozzá ?
Köszi az infót!
Mert bár nem szoktam nagyon gyorsan közlekedni, de azért a határokat én is ritkán tartom be, gondolkozok egy ilyen kütyün én is. És mennyire megbízható?
Általában hozzászoktam, hogy sok mindent meg kell oldanom maszekban, mert azért a váccság az váccság, de hálistennek vannak olyan ismerősök és barátok, akik nagyon sok mindent meg tudnak oldani, amolyan ezermester verzió, és nem gányolnak.
Ja, biztos olcsóbban is lehet, ha a megfelelő hozzáértésű és nyersanyag-kapcsolataid megvannak. Gondoljatok majd a cucc alsó részére is, ami a képen nem látszik - gondolom kormány szétszedés, mérés.
Igen, valami ilyesmire gondoltam én is. Na most azt nézem, hogy ilyet lehetne esztergáltatni is a képek alapján, és úgy biztos hogy olcsóbban megúsznám...!
Az a baj, hogy felénk kevesebb borsodban a kanyar, mint mondjuk a mátrában, és sokszor meghatározott az úticél, nem arra megyek, amerre szeretnék. Mindenképp fogok keresni valami megoldást, mert ez így nem jó.
Nekem összességében nagyon tetszett, nem azért mert sláger útvonal (szerencsére kevesen voltak amikor arra jártam) hanem mert addig is élmény volt az út, remek kilátás és szép környezet az út mentén, szinte minden kanyarban megálltunk nézelődni. Rohangászni én sem fogok odamenni, emiatt a Mátrát is kerülöm. Viszont a Dobsina, Poprad környék már sokat látott kezd lenni, az aszfalt sem rossz arrafelé.
Ebben az évben sajna nagyon keveset motoroztam, de tavaly meg előtte nagyon jól jöhetett volna. Nem tudom mennyire lehet igényesen megoldani a kábel elvezetéseket, illetve milyen a fogása a markolatnak. Alapjában véve nem a motor az elsődleges közlekedési eszköz, de nem is szoktam elrakni az ősz beálltával.
Kis csiszolás után a korábbi betéteimet tettem beléjük, így még nem alakult ki a max. fékhatás, de már most frankón kielégíti túrás igényeimet - nem nagyon szoktam fékezni.
vagy van a metróban tízezerért bemérést jelző készülék, így időben értesít róla, hogy két hét múlva kapni fogsz egy csekket
nem hiszem h át kéne alakítani, ezekkel a konzolokkal az egynégyesre is simán felment, ahogy a képeken láthattad.
És milyen formában jelez?
Fény és hang?
Mert bár nem szoktam nagyon gyorsan közlekedni, de azért a határokat én is ritkán tartom be, gondolkozok egy ilyen kütyün én is. És mennyire megbízható?
Ilyet kapott a zizi: Kiyo Laserpro 3, 45 000 Ft
A nagy zizi milyen védelmet kapott a sárga csekkek ellen? radar detektor? (láttam a fotót)
De legalább lesz mivel foglalatoskodni a télen...!
Az a baj, hogy felénk kevesebb borsodban a kanyar, mint mondjuk a mátrában, és sokszor meghatározott az úticél, nem arra megyek, amerre szeretnék. Mindenképp fogok keresni valami megoldást, mert ez így nem jó.
1) Slágerútvonalakat nem díjazom.
2) Az útburkolaton nem látszik, ha sóderes.
Tavasszal amint javul az idő tervbe van ismét.