Ezen a képeden ott a nittelő szem, az a réz színű. Ezekre az erős motorokra már nem raknak patent szemes láncot, igaz nekem az volt rajta amikor vettem. Ez erősebb kötést biztosít, hátrány hogy szerszám kell a szereléséhez.
Fékbetét: lassan csere érett, de van egy dealer itt, aki foglalkozik alkatrészekkel Valamint a fékbetéteket fel is lehet újítani - raknak rá új kopó réteget, személyesen mondjuk még nem próbáltam ilyent, de kíváncsi lennék rá.
ha a vágott pálya, az slick gumit jelent, akkor ne a rendőr miatt aggódj, hanem a saját féktávjaid és kanyarvételeid miatt. ilyen hidegben a slickek úgy tapadnak, mint a bakelitlemez.
a hátsó fékbetéted újkori vastagsága (teljes vastagság) 8.1 mm.
3:kérdés a gumikat megvizsgálva és a neten rákeresve esett le hogy vágott pálya gumik vannak rajta ,mennyire szarakodnak a rendörők miatta,a jővő szezont még jó lenne kihuzni vele mert amugy jó állapotban vannak.
egy két kérdésem is van amit észrevettem-1.a láncon tényleg nincs oldo láncszem vagy csak az enyém valami barkács összeszerelés?2.a hátsó fékbetétem kb 1,5 -2 mm ,gondolom ez elég kevés milyen vastag az ujnak a ferrodo része
A hátsó kereket is megalakitottam ,és kihézagoltam a menesztőt &rash modszerével,nagyon frankó lett.amikor össze raktam akkor láttam hogy a hátsó villahidat le fogom fujni feketére mert igy nem jó az összhang.de a hátsó kerék mostmár alakul
Sziasztok!
Ma nekiáltam rendbehozni a gépet -felraktam a középsztendert de mivel le kellet vennem hozzá a kipufogokat ugy gondoltam akkor már a láncot is letakaritom.Nem kis munka volt kb 2l brigeciol és 3 l benzin ment el rá .igy sikerült.
Szerintem az nem csekkes lesz. Az allianznál van valai e-kgfb vagy mi a tököm, ami lehívásos módon működik. Függetlenül attól, hogy csekkes opciót állitottál be. A melós autónál jött ki náluk a legkedvezőbb dij, ezen feltételekkel. Számlaszámot nem kért? Vagy csak még előkalkuláltál és nem váltottál?
Inkább sportos mint túrás a testtartás a zzr-en (szemben több más sporttúra kategóriába sorolt motorral), emiatt helytelen tartás miatt a csuklódon keresztül viszed át a testsúlyod egy részét. Próbáld combbal és csipőből tartani magad, de akkor meg a derekad fog nyafogni.
A legkényelmesebb ha sose mész száz alatt
Köszi az infót!
Enduro kormányban nem gondolkozom, az úgy nem tetszik, az a gyári kiemelő érdekelne, de biztos aranyárban mérik, tudsz valakit, akinél utána lehetne érdeklődni?
Lehet hogy valami zselés(?) markolat is sokat jelentene, de sztem a hiba gyárilag bennem van, amúgy nagyon meg vagyok elégedve a vassal, de sajnos most már kezd zavarni, hogy 20-30 km után is pihentetni kell a csuklómat, pedig nem is hegyes sportmotor, hanem túrasport ugye.
maszekot én is csináltam, de bazi nehéz jót készíteni házilag.
van gyári megoldás, amivel a gyári csutkát lehet kiemelni kb. két-három centivel, vagy kell kiemelőt venni, amibe enduro kormányt tehetsz, mint az én hatszázasomon.
sokat tud segíteni egy új markolat is, én a dominot vettem (félig szivagy, félig gumi állagú) sokkal jobb vele a kormányt markolni
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek olyan problémája a Zizikkel, hogy elzsibbad a csuklója menet közben?
Én nagyon kényelmesnek találom az enyémet, de mindig ezt tapasztalom, és keresni akarok valami megoldást rá.
Valami kormány csutka kiemelőt használ valaki?
Lehet ilyet venni valahol, vagy maszekba kell csináltatni?
Szerintem 2-3 cm magasítás elég lenne.
Fékbetét: lassan csere érett, de van egy dealer itt, aki foglalkozik alkatrészekkel Valamint a fékbetéteket fel is lehet újítani - raknak rá új kopó réteget, személyesen mondjuk még nem próbáltam ilyent, de kíváncsi lennék rá.
a hátsó fékbetéted újkori vastagsága (teljes vastagság) 8.1 mm.
Láncspray jó ha tapad, legalább nem fröcsöl össze mindent
Ma nekiáltam rendbehozni a gépet -felraktam a középsztendert de mivel le kellet vennem hozzá a kipufogokat ugy gondoltam akkor már a láncot is letakaritom.Nem kis munka volt kb 2l brigeciol és 3 l benzin ment el rá .igy sikerült.
A legkényelmesebb ha sose mész száz alatt
Köszi az infót!
Enduro kormányban nem gondolkozom, az úgy nem tetszik, az a gyári kiemelő érdekelne, de biztos aranyárban mérik, tudsz valakit, akinél utána lehetne érdeklődni?
Lehet hogy valami zselés(?) markolat is sokat jelentene, de sztem a hiba gyárilag bennem van, amúgy nagyon meg vagyok elégedve a vassal, de sajnos most már kezd zavarni, hogy 20-30 km után is pihentetni kell a csuklómat, pedig nem is hegyes sportmotor, hanem túrasport ugye.
van gyári megoldás, amivel a gyári csutkát lehet kiemelni kb. két-három centivel, vagy kell kiemelőt venni, amibe enduro kormányt tehetsz, mint az én hatszázasomon.
sokat tud segíteni egy új markolat is, én a dominot vettem (félig szivagy, félig gumi állagú) sokkal jobb vele a kormányt markolni
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek olyan problémája a Zizikkel, hogy elzsibbad a csuklója menet közben?
Én nagyon kényelmesnek találom az enyémet, de mindig ezt tapasztalom, és keresni akarok valami megoldást rá.
Valami kormány csutka kiemelőt használ valaki?
Lehet ilyet venni valahol, vagy maszekba kell csináltatni?
Szerintem 2-3 cm magasítás elég lenne.
K&H 14905 helyett 9444 lett.
Megvárjuk a klubos ajánlatot is...