Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motul 2490 /L
Valoszinű.csak egy kosza ötlet volt .
LSL-gyárt hozzá,van magyar forgalmazoja is ,megnéztem az árlistát 17ezer csak a felfogató rész +a kormány 4-5 -ért kapsz ,de akkor még ott vannak a bowdewnek, fékcső,vezetékek mindet hosszabra kell cserélni ,na az a sok péz. de ha találsz malami olcsobb felfogatot az engem is érdekelne.Ja és persze egy túra plexi is kell szerezni mert akkor van értelme.
Nem ismerem a comp4-et.Maradok a ride-nál,nekem ez jó volt. Ha Ha tudsz mellé tenni (jó áron ) motult,akkor azzal kérem,ha nem akkor csak simán a fuchs.Persze ráér,csak Tőled rendelek
Csomagolni most nem tudom, polcon már csak Comp4-et tartok 10-40-ből (2 500/L), jövő hétfőre lenne Ride. Így is érdekes?
Húú,ez ám a gyors válasz
Akkor megvárom a délutáni választ is,az enyémet csomagolhatod addig is.
Szia,
motul most sajnos nincs nálam, de délutánra megnézem annak az árát is, 1-2 nap alatt tud lenni.
Az 5 liter 10-40 ride 10 000 Ft lesz, ha olajszűrő kell a motorokhoz, az a hayahoz 1 550, a ScottRussel-replicahoz pedig 1 467.
Szia! Bocs,hogy ide írok! Eljött az idő és szeretnék ismét rendelni Tőled olajat és szűrőt.
Először árat kérnék,mert 2 fajtát rendelnék.
5L fuchs ride 10-40
5L Motul 5100 10 40
zxr750 '93 szűrő és hayabusa 2004 szűrő
Köszi
Hidegbe nem fogok sokat menni, lusta vagyok felszerelni, félek elcseszem és ronda lesz, nem szeretem az eredeti állapotot nagyon megbontani. Minek vettem? Nem vettem .
hehehe, vót az 13 perc is

ne aggógy tesztelünk jövőre eleget, csak győzzed fogni majd a féktávot a "Bevellán".
nahát... a neten valahol felbukkan a ZZR1100 + fék kifejezés, és Bandi egytized másodperc alatt ott terem

várjá' bejelentkezek degecre: "ha kész az átépítés, akkor lemehetünk tesztelni valahova, viszem az etalont "

ne üssetek

Valami kell, mert szerintem így ez kevéske. Próbáltam most egy CBR 600-at, majdnem fejre álltam vele...
Csak az átalakító készletet, és a nyergeket építették be, a többit meghagyták... nyilván a fém cső, meg a radiális fő henger olyan féket kreálna hogy rágondolni is elég és már meg is álltál

tavasszal megnézem a fém cső, radiális fő henger, fasza betét trojkát, meglássuk...
A fékcső 100%, hogy cserés, gondolom én. A többit sajna nem értem. Ha valaki elolvasná és értelmezné....

http://kawasakizzr1100.co.uk/
mekkora ötlet! valaki ügyesen észrevette, hogy azonos a távolság!
egy fékútmérést megnéztem volna szívesen.

erre dobni egy radiális felső hengert plusz fém fékcsövet és tökéletes.
Ez ennyire egyszerű lenne?:

http://youtu.be/Y5iOQ_7zupI
Köszi. Szlovák a srác, szerintem márkabolt lesz a vége.
Sajnos spirált nem tartok, de szerintem a bowdenes bácsi biatorbágyon azt is meg tudja oldani.
Te, ezek nem autóba való olajak? alapvető, hogy ilyet tilos beletenni, márkától függetlenül.
Hali!

Az az igazság, hogy én már öreg vagyok a bravúroskodáshoz (31) , meg van egy neveletlen gyerekem is, akit jó lenne ha még én nevelnék fel, úgyhogy inkább óvatosabban közlekedem.
Nem kell a nagy sebesség, de a gyorsulás az már annál jobban. Az enyém meg aztán tud gyorsulni, na az nagy élmény. Eddig még csak 250-el mentem vele legtöbbet óra szerint, ha abból leszámoljuk a kb. 10% csalást, akkor olyan 225-230 km/h volt reálisan. De az ilyen alkalom ritka, igaz akkor nem fáradt el a csuklóm...!
90-120 Akkor Neked Harley-t kellett volna venned
A zzr egy férfias motor, a kihívásokkal meg kell küzdeni, ha megtalálod az összhangot élmény lesz és nem szenvedés
Kutya Úr!

Cimbinek 1400-as Intruderhez ('96-os) kellen km óra spirál.
Tudnál segíteni?
nah ma összeraktam a kuplungbowent de hosszú ez a bowden mindent kitekertem és még mindig nem feszíti annyire hogy kiemeljen. ilyenkor mivan?
Egyszer valahol láttam zzr-hez gyártott túrakormány felfogató szettet, ettől lényegesen olcsóbban, bár nem tudom mennyi lenne egy kormány hozzá. A csutkakormány helyére illeszkedett a bilincses felfogató rész. Szerintem valami gyári megoldás lehetett.
Az a baj, nem tudom akarok-e ilyet. Sose próbáltam milyen plusszt hozna az életembe. Te miért válsz meg tőle?