LSL-gyárt hozzá,van magyar forgalmazoja is ,megnéztem az árlistát 17ezer csak a felfogató rész +a kormány 4-5 -ért kapsz ,de akkor még ott vannak a bowdewnek, fékcső,vezetékek mindet hosszabra kell cserélni ,na az a sok péz. de ha találsz malami olcsobb felfogatot az engem is érdekelne.Ja és persze egy túra plexi is kell szerezni mert akkor van értelme.
Nem ismerem a comp4-et.Maradok a ride-nál,nekem ez jó volt. Ha Ha tudsz mellé tenni (jó áron ) motult,akkor azzal kérem,ha nem akkor csak simán a fuchs.Persze ráér,csak Tőled rendelek
Szia,
motul most sajnos nincs nálam, de délutánra megnézem annak az árát is, 1-2 nap alatt tud lenni.
Az 5 liter 10-40 ride 10 000 Ft lesz, ha olajszűrő kell a motorokhoz, az a hayahoz 1 550, a ScottRussel-replicahoz pedig 1 467.
Szia! Bocs,hogy ide írok! Eljött az idő és szeretnék ismét rendelni Tőled olajat és szűrőt.
Először árat kérnék,mert 2 fajtát rendelnék.
5L fuchs ride 10-40
5L Motul 5100 10 40
zxr750 '93 szűrő és hayabusa 2004 szűrő
Köszi
Hidegbe nem fogok sokat menni, lusta vagyok felszerelni, félek elcseszem és ronda lesz, nem szeretem az eredeti állapotot nagyon megbontani. Minek vettem? Nem vettem .
Csak az átalakító készletet, és a nyergeket építették be, a többit meghagyták... nyilván a fém cső, meg a radiális fő henger olyan féket kreálna hogy rágondolni is elég és már meg is álltál
tavasszal megnézem a fém cső, radiális fő henger, fasza betét trojkát, meglássuk...
Az az igazság, hogy én már öreg vagyok a bravúroskodáshoz (31) , meg van egy neveletlen gyerekem is, akit jó lenne ha még én nevelnék fel, úgyhogy inkább óvatosabban közlekedem.
Nem kell a nagy sebesség, de a gyorsulás az már annál jobban. Az enyém meg aztán tud gyorsulni, na az nagy élmény. Eddig még csak 250-el mentem vele legtöbbet óra szerint, ha abból leszámoljuk a kb. 10% csalást, akkor olyan 225-230 km/h volt reálisan. De az ilyen alkalom ritka, igaz akkor nem fáradt el a csuklóm...!
90-120 Akkor Neked Harley-t kellett volna venned
A zzr egy férfias motor, a kihívásokkal meg kell küzdeni, ha megtalálod az összhangot élmény lesz és nem szenvedés
Egyszer valahol láttam zzr-hez gyártott túrakormány felfogató szettet, ettől lényegesen olcsóbban, bár nem tudom mennyi lenne egy kormány hozzá. A csutkakormány helyére illeszkedett a bilincses felfogató rész. Szerintem valami gyári megoldás lehetett.
Akkor megvárom a délutáni választ is,az enyémet csomagolhatod addig is.
motul most sajnos nincs nálam, de délutánra megnézem annak az árát is, 1-2 nap alatt tud lenni.
Az 5 liter 10-40 ride 10 000 Ft lesz, ha olajszűrő kell a motorokhoz, az a hayahoz 1 550, a ScottRussel-replicahoz pedig 1 467.
Először árat kérnék,mert 2 fajtát rendelnék.
5L fuchs ride 10-40
5L Motul 5100 10 40
zxr750 '93 szűrő és hayabusa 2004 szűrő
Köszi
ne aggógy tesztelünk jövőre eleget, csak győzzed fogni majd a féktávot a "Bevellán".
várjá' bejelentkezek degecre: "ha kész az átépítés, akkor lemehetünk tesztelni valahova, viszem az etalont "
ne üssetek
tavasszal megnézem a fém cső, radiális fő henger, fasza betét trojkát, meglássuk...
http://kawasakizzr1100.co.uk/
egy fékútmérést megnéztem volna szívesen.
erre dobni egy radiális felső hengert plusz fém fékcsövet és tökéletes.
http://youtu.be/Y5iOQ_7zupI
Az az igazság, hogy én már öreg vagyok a bravúroskodáshoz (31) , meg van egy neveletlen gyerekem is, akit jó lenne ha még én nevelnék fel, úgyhogy inkább óvatosabban közlekedem.
Nem kell a nagy sebesség, de a gyorsulás az már annál jobban. Az enyém meg aztán tud gyorsulni, na az nagy élmény. Eddig még csak 250-el mentem vele legtöbbet óra szerint, ha abból leszámoljuk a kb. 10% csalást, akkor olyan 225-230 km/h volt reálisan. De az ilyen alkalom ritka, igaz akkor nem fáradt el a csuklóm...!
A zzr egy férfias motor, a kihívásokkal meg kell küzdeni, ha megtalálod az összhangot élmény lesz és nem szenvedés
Cimbinek 1400-as Intruderhez ('96-os) kellen km óra spirál.
Tudnál segíteni?