Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasztok!
Ha BP-i vagy gyere partizni! 2. BP-i Motorosok topik tali és ivászat!
Iratkozz fel és nyomj ide egy mínuszt Action13-nak, köszi!
Szerintem létezett. Láttam is ilyen 1100-ast.
Kerítünk valahonnan kapcsolót. Engem még a menetfény projekt is izgat (első indexekbe bilux izzó).
Van olcsóbb is nála!
Most még fekete a 30 forintos csavar, de őszre bebarnul majd szépen :) Szerintem kérdezzed meg kawazsoltit, hogy mi az ára két rendes csavarnak távtartóval, szerintem összesen nincs 800 Ft.
A csavar kevés, kell a távtartó cső is, épp az a lényeg. Engem is érdekel ha kerül valahol ilyen kapcsoló blokk, de annyira nem tartom fontosnak. Bontókban szerintem jó eséllyel szerezhető, de csak a fiatalabb modellek rendelkeztek ilyennel. 1100-on például nem létezett.
Azt megköszönném, ha megméregetnéd pontosan. Bár ma megoldottam a problémát. Vettem imbusz fejű u. akkora csavarokat 30 forintért. Még szép is, fekete.
A vészvillogós bontott kapcs engem is érdekelne.
Ez egy GPZ pl:
Eddig én is így csináltam.Valószínűleg ezután is így lesz,de mikor kész lett,ki kellett próbálnom menetközben is.Én ilyen vagyok,nyomkodok ha kell ha nem.
Ne köszöngess, mer elesel. Egyébként a kamionosoknál a megköszönés nem elakadásjelzőzés (legalábbis a tapasztaltabbaknál) hanem irányjelzővel egy villantás balra majd egy villantás jobbra - és nem forditva
Csak megköszöntem egy nagyon kedves kamionnak,hogy előzékenyen elengedett.
Ott meg már mi a francnak elakadni? Vagy felszálláshoz készültél?
130-nál még mertem használni(el mertem engedni egyik kézzel a kormányt)
Ha nincs távtartód, nem nehéz pótolni. Ha gondolod megmérem a hosszát, az átmérők meg adják magukat, de ha gondolod azt is. Lehet még kerül itthon is ilyen átmérőjü saválócső.
jaaaa........
Ki kell állnia. 8-as kulcs nyitja, legjobb cro-wa vagy csőkulcs. A csavarokon egy-egy csőhüvely van, ami távtartóként funkcionál és az a szerepe hogy ne törjön el a müanyag de rendesen meg lehessen huzni a csavart. Amugy nem kell levenni magát a müanyag takaróelemet, az ülés alatti két csavar kiszed, az emlitett két felső csavar távtartóstól szintugy, tank hátsó része megemel hogy kiakadjon a fül, hátrahuz és felemel. Kész. Előtte a rutinosak lekötik a benzincsapról a csövet és széthuzzák a szintadó stekkerét. A kevésbé rutinosak akrobata mutatványok és szentségelések közepette ezt megemelt tanknál is végre tudják hajtani.
Tetszik, amit mondasz. Lesz olyan elakadásjelzős armatúrám hát. zzrrs motorja nem ebből, hanem eredeti tankrögzítő csavarok/távtartó szempontjából mintapélda.
Igy se rossz, de ezesetben tényleg kell vele dolgozni.
én is dugulásra gondolok mert balga modon elfelejtettem kinyitni a benzincsapot,és amugy is kevés volt a benyo benne és akkor kezdte csinálni a hülyeségét.jövö héten nekiesek ,én is arra gondolok hogy levegövel átfulyatom amit lehet ugy hogy ne állitsak el semmit -majd meglátjuk.köszi
Például nekem kell Megfelel alku tárgyának?
Ha gyári kapcsolóblokkot teszel fel, amin van elakadásjelző kapcsoló (zzr-600 utólsó szériák) akkor semmit nem kell kötözgetni az égvilágon. Maga a kapcsoló oldja meg ezt a problémát. Csak ki kell cserélni, a stekkereket összedugni és kész.
Rendesen megszívatott. Teljes karburátor szétszerelés és tisztitás, szinkronozás után a jelenség visszament a 4-es hengerre (kezdte a 4-es, majd a 4-es jobb lett, de a kettes lett totál szar), a 4-es abszolut nem ment. Karbisor vissza le, egyértelmű üzemanyag hiány (minden torok nedves, a 4-es csontszáraz volt). A négyes karbiját a helyén szétszedtem, referenciának a 3-ast is, és levegővel kifuvattam amit értem mindkettőnél, és figyeltem hogy a jelenségek megegyeznek-e azonos fuvókáknál és tűszelepállásnál.
Miután egyformának tüntek összeraktam és csodák-csodájára ment mindegyik rendesen. Úgyhogy valahol dugulás volt. De ha valahol falsot szív, akkor is ilyen a jelenség, amit érdemes megnézni (valaki itt igy járt) a szinkronozó csatlakozóinak gumidugója meglegyen, a membrán épsége (erre levegő átfuvatásnál vigyázni) meglegyen, torkok rendben legyenek, bár ezt szerintem hallani is lehet.
Hirtelen ezt találtam itthon,a szerelő meg beépítette.Egyenlőre a célnak megfelel.
most találtam rá egy problémádra a mocival kapcsolatban ,nekem most csinálja ezt szóról szóra-mi lett a vége a hibának
ok,ugyis azt hiszem teljes cuccot fogok kérni ,ha meg tudunk egyezni-pl:gyertyák ,olajszürő,légszürő,olaj,valszeg egy aksi is,meg még kitalálom addig a többit.
Nekem van vadi új, eladó markolatfűtés ha kell valakinek .
Ahogy elnézem az árakat 10 eft-ért megválok tőle (13 és többért látom máshol, ha tévedek, alkudozni példával lehet :) ).
Van 4 db vadi új index búra és fék lámpa is eladó (zzr 400-600), csak így mellesleg .
Akkor vegyél egyet nekem is pleez, legalább tudjuk, miért kapod a plexit :)