Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért érdekesek ezek a biztosítási alkuszok. Megjelent a netrisk kalkulátora, azon még véletlenül sem ugyanaz jött ki mint a biztositok.hu-n. Lehelletnyivel több, de csak éves dijfizetés esetére. Újrakötve, éves díj 4.812 K&H. Negyedévesbe sokkal rosszabb az eredmény, így viszont kevesebb mint idén.
A többi járműre is jobb lett mint tavaly, bár a Renaultra negyedévesbe nem épp látványos a javulás, 100 Ft. De legalább a teljesítmény miatt feleslegesen aggódtunk.
Én eddig is a K&H-nál voltam és 2 éves jogsival, Miskolcon, 400-asra 4.173,-Ft/negyed év fizetek jelenleg
Várok ám,csak ha már így be lett linkelve,gondoltam megnézem mit dob nekem a gép.Elég jelentős a különbség.
Eddig is érdemes volt.....Minimum újra kötni - ha másért nem is, az onlányért.
Mint emlitettem Er-6. Biztos van már a bontókban, ebay-en occsóér.
érdemes megvárni a netrisket... ott komoly az okosság és a számolások is pontosak.
Ha hinni lehet neki akkor 44440 Ft helyett jövőre 17890 lesz a K&H-nál.Érdemes váltani?
Ja, ezek csak a '97-esek voltak...
el kell felejteni újban. német/angol ebay használt biztosan megáll olcsóbban.
Túrtam egy kicsit "hazard" kapcs ügyben.
Ezeken a modelleken van elméletileg.
Vagy rendelünk egy marékkal és alkudunk a vérig...
Mondjuk nekem egy 100-ast nem ér meg a dolog.
Még én sem kapkodom el, a Netrisket használom évek óta - csak ott még nincs semmi. Kíváncsi voltam mire lehet majd számítani.
Ezt az oldalt én is néztem, de a jelenlegi biztosítómnál (Union) és a K&H oldalán kiszámolthoz képest kb. kétszeres díjat adott meg nekem.
igen, ők jók lesznek, az enyém is csökkenni fog. de még attól is kedvezőbb lesz amit szerveztünk két hete, jövő héten érkezik minden regisztráltnak az ajánlat!
Ha hinni lehet a biztositok.hu-nak, jövőre ujrakötök a K&H-nál, 4704 forintos éves díjat számolt ki. De ahogy elnéztem az ajánlatokat megint a K&H lesz a motorosok nagyrészénél a befutó. Mondtam én hogy a biztosítók meg akarnak élni és nem mernek túlzottan elszállni. Mindig lesz aki a motorosnak, a fiatalnak, vagy a vidékinek akar kedvezni, míg másoknak más lesz a célközönsége. Szerintem mindenki találni fog a mostanihoz hasonló vagy kedvezőbb biztosítót.
Akkor esetleg Er-6-ról kell szerezni. Azokon van az eu-s modelleken is elakadásjelző. Szintén a zzr-ről van származtatva a kapcsolóblokkja.
igen, a belpiacos gépeken van kapcsoló.
Hmmm... érdekes. 2004-ig biztos voltam én is benne. Lehet hogy piac függő volt a felszerelése?
alakul... pedig kéne: a négykilóson is szerettem, hogy volt. bírom, hogy halálos reklámmal beharangozzák a kötelező abs-t és hasonlókat - biztonság címszó alatt - de egy ilyen filléres extrára már nem költenek.
2006 -os évjáratuakon biztos nincs.
Akkor az '04 után lesz: sajnos a 02-03 szérián még nem volt.
Azt nem tudom melyik évjárattól (bőven 2000 után), de többön is láttam már. Talán a Thuderén is.
Melyik 600-ason volt gyárilag? (usa/japán belpiacot leszámítva persze) ha megmarad a kiszizi, akkor tennék rá én is, az egynégyesen nagyon élvezem, h nem kell elengedni a kormányt ahhoz, hogy megköszönjem az elengedést.
A 600-as sokáig gyártás alatt volt, azokon viszont a későbbi kiadásokon létezett, és teljesen megegyezik az 1100-éval. De más modelleken is használták ezt a kapcsolóblokkot.
Nem lehetséges hogy utólag szerelték rá? Enyém 99-es, de a 2000-es gyártásún sem volt még. Aztán meg már nem gyártották. Esetleg a legutólsó darabokon előfordulhatott.
de tényleg, SÖRÉRT MINDENT! köszi!