Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 400-asnak ilyen... ( E modell ), a hatkilós is ilyen, vészvillogó nélkül
Sziasztok !
Van 2 db vezérmű tengelyem zzr 400 ból ha érdekel valakit írjon
Kitették a nap képeibe a főoldalra képeimet!

ZX6-R ősszel

Nézzétek meg, ha van kedvetek!
Még pár oldal, a cseréhez
Helló

Tudja valaki h a 250-es indexkapcsolója megegyezik-e a 400-as vagy a 600-as kapcsolójával?
Köszönöm,így legalább tudom mi legyen nálam szétszereléskor!
ilyen az izzó egyébként:
én a Nora autoban vettem a nyáron még a kis zizihez, autók helyzetjelzőjében van asszem ilyen izzó, én 3 wattosat vettem ha jól emléxem, tökéletes volt az is, sőt
Nincs mit! Boltban nem fogsz kapni csak 1,2 w-ost! Picit halványabban világit de szterintem jó lesz ha nem akkor szólj rendelek gyárit!
köszönöm
12v1,7 w tűizzó és 14v3w tűizzó
Gyerekek, Gyulának nyilvános a telefonszáma. Emailek és fórum üzenetek helyett az ilyet inkább élőszóban - egyszerűbb, és gyorsabban a végére jártok.
valaki tudja,hogy milyen műszerfal izzó van a 92-es zzr 600d-ben?
Gyula ! Vazze már írtam egy pár helyre de sunnyogsz? írtam hogy nem jó a kuplungbovden. túl hosszú kitekertem mindent de még mindig nem emel ki. Biztos zzr-ét küldted? ezzel így nem sokra megyek.
nekem csak hébe hóba jön elő a probléma, de amint mondtam nem találtam rá megoldást, annyi időm, meg nem volt hogy mindent átnézzek á-tól z-ig...
Szia kisGezo!
Ez jó ötlet,majd át nézem a vákumcsövet a csaphoz,de mitől ilyen rapszódikus? Mindegy majd nem hagyom sokat állni ahogy Rash írta
Szia droidz!
Nálam is voltak ilyen problémák, minden előzmény nélkül megállt, csak annyi hogy én nem birtam várni 10-15 percet, hanem inditgattam, majd ráhuztam a szivatot (a már üzemmeleg motorra) és elindult, kicsit pörgettem(rántottam rajta egyet kettőt), majd szivatót le, és ment mintha mi sem történt volna... Ez megvolt a 91-es blokkal, karbisorral, pucolás után, is meg megtörtént már a 95-ös blokkal és az ahhoz tartozó karbisorral is, innentől fogva nemtudok sokmindenre gondolni, csak a vákumos üzemanyagcsapra, de még nem vettem hozzá felujító kittet, mert annyiszor nem csinálta, meg igazából az első után rájöttem hogy indítsam be 10-15 másodperc! alatt, igy nem nagyon idegesít már...
heló kéne kis segítség
250 es zzr-em lett ma kellene hozzá ez az
plexi hűtő lámpák jobb oldalt első hátsó
az emailom
atus1992@freeemail.hu
helpet előre is köszönöm
zzr 600E-D alkatrészek bontásból eladók hivj kérdezz sok minden van. tel:06309492804
Nagyon jó hely ez a fórum, köszönöm a segítséget mindenkinek !
Jó megoldás,hogy ne álljon sokat !
Most kb.6 hetet nem tudtam vele menni,de szombat +hétfő kedd volt kis mozgatás,nagyon jól esett végre.
a tankszellőző nem lehet rossz mert kapásból úgy kezdtem,hogy leállás után kinyitottam,de akkor még semmi,nem indult,csak kb 10 perc múlva. Onnantól viszont semmi hiba.
Én is tanakodtam,hogy netán trafó? Az üza rendszer tisztítás most tuti meglesz.
Egy alapos üzemanyag rendszer tisztítás lehet nem ártana első körben. Valahol már tárgyaltuk, tárgyalták ezt a problémát, de nem emlékszem a végkimenetelre
Ami nekem teli volt kosszal, az a karburátor fűtése, ott a hűtőrendszer vize kering.
Ha még nem tisztítottad a tankban lévő üzemanyag szűrőt, lehet nem ártana. Úgyis jön a tél, jó móka
Érdekes hogy állás után, és csak bizonyos táv megtételével áll le
Eszembe jutott egy hatékony megoldás Kéthetente mindenképpen menj vele, így nem tud állni sokat a motor
Elsőre dugulást mondenék, ami lehet a tanksapka szellőzőjében is. Plusz üzemanyagrendszer tisztítás.
Utolsó - legkevésbé valószínű - lehetőség, a korrodált elektromos rendszer: egyszer napokig szivatott a motor, és az egyik gyertyakábel volt korrodált, de hidegen nem produkált hibát, csak városon kívüli, 6-7 kilométernél hosszabb utakon.
én is erre gondoltam,de akkor utána miért tudok kimenni a világból?
Elvileg megint el kéne dugulnia!
Rash rakott fel még régebben képeket amikor atomjaira bombázta az övét és neki is agyig volt valami belső benzin szűrő-vezeték nem tom mi a karbiban.