Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


majd ha nyugdíjas leszek... ööö..vagyis, ha ennél jobban nyugdíjas, na
Már készül rá a "Stitch" matrica
Nekem is annyit eszik nagyjából. Csak kicsit gyengébb
Aztán az elektromos plexi meg a dobozok hol vannak, he?
Szia,
tudok segíteni mindenféle alkatrészben: az olaj, szűrővel együtt kb. 11 000 Ft, a gyertya 8 000, a légszűrő (ha jól emlékszem) a D típusba olcsóbb, mint az újabbakba, talán 2-3000 forint lehet.
A kuplunglamella + kuplungrugó szett valahol 19 körül volt legutóbb.

Adatlapon megtalálsz, vagy a www.allbike.hu -n keresztül is.
Lecseréltem az olajat 15W50-re. Finomabb hangja lett tőle, pedig alapból sem volt különösebb mechanikai zaj.
Egyes csattan, kettes-hármas szintén, a többit meg már nem hallani.
Mellesleg leradíroztam megint a hátsó gumi szélét Az elsőn még van fél centi
Hogy fogalmazzak? Bejáratós, tehát max. fél fordulat és félgázon. Ez azt jelenti, hogy harmadikban még rendesen megfingat, amikor kijövök lapon (lapooon? muhaha...) egy körforgóból

eszméletlen finom a futóműve, bár a keménysége alapján inkább két személy + dobozhoz lesz ez jó, magamnak kicsit puhítanám, főleg a magyar utakra.

lenyűgöző az egész, úgy ahogy van, pedig ma alig egy százast mentünk csak. JA: az összes (tehát az autópályás) korlátozásokat is megszegve: 16.1 L/km (ca. 6L / 100km), két személlyel, sokat gyorsulgatva. hihetetlenül szerény.
Köszönöm a tanácsokat! És milyen olaj,gyertya kell bele?És lamellákat hol lehet ehez a tipushoz venni?Mert én nem találtam sehol!
nagy űrfejű dög, gratula
Milyen volt a túra kutty? Hogy muzsikál az új dög? Falja a kilcsókat rendesen mi?
Az olaj-gyertya és szűrők cseréje alapból ajánlott vétel után, bármilyen állapotú is.
A hangos váltás pedig egyszerűen tulajdonság: semmi rendellenes dolog nincs mögötte
azért nem kell nagyokat csattannia. ha megfelelő olaj van benne, N-1-2 között csattan, utána azért nem kéne hangosnak lennie.
Üdvözlünk azon elmeháborodottak körében, akik - érthetetlen módon - vonzódnak ehhez a makacs, de gyönyörű döghöz!

(külön dicséret a gyári fényezésű "D" modellhez!)
A Kawa már csak ilyen (főleg a régebbiek) hangos és zörög, még a traktorgyártásból maradtak alkatrészek amiket beépítettek.

Ha rendesen lehet váltani, nem ugrik ki akkor nincs sok baja. Kopóalkatrészeket (olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertya) meg érdemes cserélni mindig vásárlás után, mert ki tudja mikor voltak cserélve.
Sziasztok.Segitségre lenne szükségem!Váltásokkor nagyokat csattan a gép.Ritka az amikor halkan sikerül váltanom.Ez általában akkor sikerül mig hideg,de ha melegszik akkor már nem.Ez mitöl van?Olajcsere,vagy a lamellák cseréje orvosolni fogja a dolgot?Ha valaki zud segitsen.Elöre is köszönöm nektek!
Szia! Ha bármiben kell segitség .Adatlapomon megtalálsz
ezt nevezem!
Sziasztok!Nemrég vált valora az álmom hogy vegyek egy zizit.És mindjárt kerestem is a neten egy ilyen forumot.Örülök hogy találtam,és már sok hasznos dolgot olvastam töletek.Nagyon jo hogy itt mindent meglehet tudni,és kérni is lehet segitséget töletek.Nagyon örülök hogy közétek tartozhatok.
Én is indulok,de sajna 4 keréken!
Akkor kellemes időtöltést és jó motorozást!
Egyébként sem tudnék aludni lassan elsuhanok, lemosom a pénteki jégeső nyomait a nagyziziről és tűűűűűz...
A beismerő vallomás enyhítő körülmény!
Moto2 edzést nézem... tegnap lemaradtam róla
Ejnye no,már ilyen korán fent a fórumon!
Ezt sose fogom megérteni!
pedig pont de... féltem mint állat plusz a hatkilósra is kell még egy pár, Andi is nyugodtan üljön fel rá