Szia,
tudok segíteni mindenféle alkatrészben: az olaj, szűrővel együtt kb. 11 000 Ft, a gyertya 8 000, a légszűrő (ha jól emlékszem) a D típusba olcsóbb, mint az újabbakba, talán 2-3000 forint lehet.
A kuplunglamella + kuplungrugó szett valahol 19 körül volt legutóbb.
Adatlapon megtalálsz, vagy a www.allbike.hu -n keresztül is.
Lecseréltem az olajat 15W50-re. Finomabb hangja lett tőle, pedig alapból sem volt különösebb mechanikai zaj.
Egyes csattan, kettes-hármas szintén, a többit meg már nem hallani.
Mellesleg leradíroztam megint a hátsó gumi szélét Az elsőn még van fél centi
Hogy fogalmazzak? Bejáratós, tehát max. fél fordulat és félgázon. Ez azt jelenti, hogy harmadikban még rendesen megfingat, amikor kijövök lapon (lapooon? muhaha...) egy körforgóból
eszméletlen finom a futóműve, bár a keménysége alapján inkább két személy + dobozhoz lesz ez jó, magamnak kicsit puhítanám, főleg a magyar utakra.
lenyűgöző az egész, úgy ahogy van, pedig ma alig egy százast mentünk csak. JA: az összes (tehát az autópályás) korlátozásokat is megszegve: 16.1 L/km (ca. 6L / 100km), két személlyel, sokat gyorsulgatva. hihetetlenül szerény.
Az olaj-gyertya és szűrők cseréje alapból ajánlott vétel után, bármilyen állapotú is.
A hangos váltás pedig egyszerűen tulajdonság: semmi rendellenes dolog nincs mögötte
A Kawa már csak ilyen (főleg a régebbiek) hangos és zörög, még a traktorgyártásból maradtak alkatrészek amiket beépítettek.
Ha rendesen lehet váltani, nem ugrik ki akkor nincs sok baja. Kopóalkatrészeket (olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertya) meg érdemes cserélni mindig vásárlás után, mert ki tudja mikor voltak cserélve.
Sziasztok.Segitségre lenne szükségem!Váltásokkor nagyokat csattan a gép.Ritka az amikor halkan sikerül váltanom.Ez általában akkor sikerül mig hideg,de ha melegszik akkor már nem.Ez mitöl van?Olajcsere,vagy a lamellák cseréje orvosolni fogja a dolgot?Ha valaki zud segitsen.Elöre is köszönöm nektek!
Sziasztok!Nemrég vált valora az álmom hogy vegyek egy zizit.És mindjárt kerestem is a neten egy ilyen forumot.Örülök hogy találtam,és már sok hasznos dolgot olvastam töletek.Nagyon jo hogy itt mindent meglehet tudni,és kérni is lehet segitséget töletek.Nagyon örülök hogy közétek tartozhatok.
Aztán az elektromos plexi meg a dobozok hol vannak, he?
tudok segíteni mindenféle alkatrészben: az olaj, szűrővel együtt kb. 11 000 Ft, a gyertya 8 000, a légszűrő (ha jól emlékszem) a D típusba olcsóbb, mint az újabbakba, talán 2-3000 forint lehet.
A kuplunglamella + kuplungrugó szett valahol 19 körül volt legutóbb.
Adatlapon megtalálsz, vagy a www.allbike.hu -n keresztül is.
Egyes csattan, kettes-hármas szintén, a többit meg már nem hallani.
Mellesleg leradíroztam megint a hátsó gumi szélét Az elsőn még van fél centi
eszméletlen finom a futóműve, bár a keménysége alapján inkább két személy + dobozhoz lesz ez jó, magamnak kicsit puhítanám, főleg a magyar utakra.
lenyűgöző az egész, úgy ahogy van, pedig ma alig egy százast mentünk csak. JA: az összes (tehát az autópályás) korlátozásokat is megszegve: 16.1 L/km (ca. 6L / 100km), két személlyel, sokat gyorsulgatva. hihetetlenül szerény.
A hangos váltás pedig egyszerűen tulajdonság: semmi rendellenes dolog nincs mögötte
(külön dicséret a gyári fényezésű "D" modellhez!)
Ha rendesen lehet váltani, nem ugrik ki akkor nincs sok baja. Kopóalkatrészeket (olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertya) meg érdemes cserélni mindig vásárlás után, mert ki tudja mikor voltak cserélve.
Akkor kellemes időtöltést és jó motorozást!
Ezt sose fogom megérteni!