Azt gondolom ez elég szubjektív melyik jobb, és megbízhatób. Hiszen mindenki a saját izlése, illetve tapasztalatai alapján alkot véleményt. Teljesítményben nincs markáns különbség a két motor között, természetesen a 400-as erősebb, valamelyest nyomatékosabb, bár egyik sem egy erőgép, és pont ezért tökéletes kezdő motor, mivel a hülyeség faktor erősen le van redukálva . Ha engem kérdezel mindenképpen a 400-ast válaszd. Hogy miért?
- Sor 4-es ( négyhengeres ) ellentétben a 250-es sor kettesével aminek kispolszki hangja van
- Szép testes motor, méreteiben megegyezik a 600-asal, szerintem kényelmesebb is mint a kistesó
Ha karbantartod, nehéz tönkretenni, szívos darabok, és alkatrészt is lehet találni hozzá.
Végül a sluszpoén, az az enyém pont eladó, valóban megbízható darab, csak gondos kezek ápolták, tartották karban, elvinne a világ végére is . Mél az adatlapomon...
Szia az enyém 400-as, kb. 2 éve van meg, de csak kopó/fogyó cuccokat cseréltem, azaz megbízható. A fogyasztása pedig 4-4,5l, igaz csak nyugisan tekergek vele. Nem hirdetem, de ha érdekel, írj egy email-t (lásd adatlapomon) és konzultáljunk.
Motorvásárláson töröm a fejem. A ZZR-ek nagyon tetszenek. Konkrétan a 250-es és a 400-as (fősulis vagyok szóval pénzem sincs nagyon, meg mivel nem volt még semmilyen motorom ezért nem is mernék rögtön bevállalni egy 600-ast bár). Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyik gép éri meg jobban az árát? Nézegettem a hirdetéseket és árban majdnem ugyanott vannak. Fontos lenne, hogy ne egyen ki a vagyonomból és ne robbanjon le folyton..külföldi tesztek alapján a 400-as simán bever 6litert míg a 250es 4et. Illetve a 400-as többször is lerobban mint a 250-es.
Szóval a tanácsotokat kérem, hogy melyik gép lenne az ideális kezdő motornak. Illetve szerintetek melyik a jobb?
Üdv Mindenkinek!
Nem egészen idevág a téma,de hátha valaki tud segíteni.
Hogyan lehetne egy teherautót (pl:Rába,Liaz,Unimog,Steyr 680M) levizsgáztatni piros rendszámra (lassújármű),esetleg zöldre?
Illetve ennek milyen anyagi vonzatai vannak?
Nem igazán találok erről semmit a neten.
Előre is köszi!
Egyébként vasárnap eldőlésre leteszteltem a bukógombát.
Hibátlanul teljesített.
Motormosás közben fel akartam húzni középsztenderre a gépet.
Motor, talaj, papucs csupa víz. Emelés közben megcsúsztam és zsupsz... átbillent a motor. Hiába szorítottam a bal kormánycsutkát, nem bírtam el vele.
Szerencsére sehol semmi karc
Azt gondolom ez elég szubjektív melyik jobb, és megbízhatób. Hiszen mindenki a saját izlése, illetve tapasztalatai alapján alkot véleményt. Teljesítményben nincs markáns különbség a két motor között, természetesen a 400-as erősebb, valamelyest nyomatékosabb, bár egyik sem egy erőgép, és pont ezért tökéletes kezdő motor, mivel a hülyeség faktor erősen le van redukálva . Ha engem kérdezel mindenképpen a 400-ast válaszd. Hogy miért?
- Sor 4-es ( négyhengeres ) ellentétben a 250-es sor kettesével aminek kispolszki hangja van
- Szép testes motor, méreteiben megegyezik a 600-asal, szerintem kényelmesebb is mint a kistesó
Ha karbantartod, nehéz tönkretenni, szívos darabok, és alkatrészt is lehet találni hozzá.
Végül a sluszpoén, az az enyém pont eladó, valóban megbízható darab, csak gondos kezek ápolták, tartották karban, elvinne a világ végére is . Mél az adatlapomon...