Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia !

Azt gondolom ez elég szubjektív melyik jobb, és megbízhatób. Hiszen mindenki a saját izlése, illetve tapasztalatai alapján alkot véleményt. Teljesítményben nincs markáns különbség a két motor között, természetesen a 400-as erősebb, valamelyest nyomatékosabb, bár egyik sem egy erőgép, és pont ezért tökéletes kezdő motor, mivel a hülyeség faktor erősen le van redukálva . Ha engem kérdezel mindenképpen a 400-ast válaszd. Hogy miért?
- Sor 4-es ( négyhengeres ) ellentétben a 250-es sor kettesével aminek kispolszki hangja van
- Szép testes motor, méreteiben megegyezik a 600-asal, szerintem kényelmesebb is mint a kistesó
Ha karbantartod, nehéz tönkretenni, szívos darabok, és alkatrészt is lehet találni hozzá.
Végül a sluszpoén, az az enyém pont eladó, valóban megbízható darab, csak gondos kezek ápolták, tartották karban, elvinne a világ végére is . Mél az adatlapomon...
Kutya Úr!

Ha a pénteki futárral el tudod küldeni akkor jöhet!
Köszi
Szia az enyém 400-as, kb. 2 éve van meg, de csak kopó/fogyó cuccokat cseréltem, azaz megbízható. A fogyasztása pedig 4-4,5l, igaz csak nyugisan tekergek vele. Nem hirdetem, de ha érdekel, írj egy email-t (lásd adatlapomon) és konzultáljunk.
Sziasztok!

Motorvásárláson töröm a fejem. A ZZR-ek nagyon tetszenek. Konkrétan a 250-es és a 400-as (fősulis vagyok szóval pénzem sincs nagyon, meg mivel nem volt még semmilyen motorom ezért nem is mernék rögtön bevállalni egy 600-ast bár). Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyik gép éri meg jobban az árát? Nézegettem a hirdetéseket és árban majdnem ugyanott vannak. Fontos lenne, hogy ne egyen ki a vagyonomból és ne robbanjon le folyton..külföldi tesztek alapján a 400-as simán bever 6litert míg a 250es 4et. Illetve a 400-as többször is lerobban mint a 250-es.
Szóval a tanácsotokat kérem, hogy melyik gép lenne az ideális kezdő motornak. Illetve szerintetek melyik a jobb?
Nekem most 15/48 van rajta(JT) a lánc D.I.D.(50VA) jelzéssel.

Mikorra tudnál nekem küldeni 16/48-at?
Lehet kérni még 1et?Vhogy meghálálom!Természetesen nem ingyen kérem!

Köszi előre is
Hali!
ZZR 400-ra doboztartó konzolt keresek.Esetleg valakinek akinek már nincs rá szüksége?
Akár dobozzal eggyüt is jöhet.
köszi
Köszönöm.Akkor hétfőn mivel nem lesz dolgom beballagok valamelyikre.
Köszönöm Kolléga várom a jelentkezésedet
Régen ez könnyen ment, az okmányirodában megmondják vagy egy NKH-s vizsgáztatóhelyen.
Sziasztok jön valaki holnap a ringre? ha igen hol és mikor tali?
Üdv Mindenkinek!
Nem egészen idevág a téma,de hátha valaki tud segíteni.
Hogyan lehetne egy teherautót (pl:Rába,Liaz,Unimog,Steyr 680M) levizsgáztatni piros rendszámra (lassújármű),esetleg zöldre?
Illetve ennek milyen anyagi vonzatai vannak?
Nem igazán találok erről semmit a neten.
Előre is köszi!
ano nekem is igértél egyet, de sajnos még nem jutottam el kecskemét fele.
ha 1 üzlet beindul!

No akkor megpróbálok még anyagot vadászni.
Ezek szerint legalább 6-7 pár kellene összesen.
Szia! Van raktáron láncszettünk 24980ft . Igény szerint külömbözö fogszámokkal
kösz! ez a 6os imbusz ez jól hangzik. masszív, de törik ha kell
1100-ra tuti nem jó ugyanaz a megoldás,de ha gondolod itthon van a gép,felajánlom átvizsgálásra.Hátha meglátod hogyan lehet arra rögzíteni.
Szia,
szerintem én is megkereslek majd, kellene (úgy néz ki) legalább 3 pár, ha meg lehet oldani
OK. vettem.
Most 3 pár lesz. Ennyi anyagom van.
Bivi: 1100-ra nem biztos, hogy ugyanígy fel lehet rakni. 400-ra egy egyszerű 6-os imbusszal rögzítjük.
1100-asra is tudnál gombát?
Na hallod,akkor gondolom elkapott a para mikor érezted,hogy dől.
Lényeg,hogy nincs baja.Kár lenne azért a szép új fényezésért.
szeva, lenne még egy pár nem mérgező gomba? ha igen, akkor igényt tartanék rá mibe kóstál?
Egyébként vasárnap eldőlésre leteszteltem a bukógombát.
Hibátlanul teljesített.
Motormosás közben fel akartam húzni középsztenderre a gépet.
Motor, talaj, papucs csupa víz. Emelés közben megcsúsztam és zsupsz... átbillent a motor. Hiába szorítottam a bal kormánycsutkát, nem bírtam el vele.
Szerencsére sehol semmi karc