Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hol vagy?
Sziasztok! Ha valaki megy motorozni engem is vigyen magával! Légyszi, légyszi, légyszi! Hiányzik a motor(om) nagyon. Ez most komoly, úgy olvassátok ám! :-)
Szia Kutya!
Megnézted nekem az első fékkaron lévő féklámpakapcsolot?
Ugy néz ki szombaton Dunaujváros felé esz a fene, pontosabban egy 300km es távot megyek, most kiderül minden a drágámról
és ha megvan beugranék érte.
Ha esetleg van valakinek, érdekelne a dolog
Kb 10km-t mentem vele mielőtt mértük, sajnos nekem otthon nem volt mérő műszerem. Megfogadom többek tanácsát és kérek kölcsön egy akksit. Meglátom azzal mit produkál.
Szép napot

Ha megnéznéd, azt megköszönném.
Szia!

Van raktáron új 9500ft. Adatlapomon elérsz!
a főáramköti biztosítékot nézted már, az indítórelén van kialakitva a helye, tud hasonló tüneteket produkálni ha kontakthibás lessz!
Én Kakasdon vettem anno a 400-ashoz, de a lakihegyi bontóban is biztos h találsz ilyet.
ha nem sürgős, akkor hétfőn körül tudok nézni a garázsban, sztem a 600-asról maradt nekem is.
Sziasztok

Érdeklődi szeretnék, hogy hol lehet beszerezni ZZR400-hoz indító relét mert sajnos nem mindig akar működni, főleg első indításkor csak kattog, egy kis kopogtatás után behúz és már indítózik is. Akku új be is mértem, töltés rendben.
Ha tudna valaki segíteni, hogy honnan tudnék beszerezni vagy milyen típussal lehet helyettesíteni, azt megköszönném.

Imi
az akksin mikor mérted a 12,4V-ot? az első indítás előtt vagy a kb félórás járatás után? mert a mérés alapján kb 50%-os az akksid!
ha nem ápolásmentes az akku ellenőrizd a folyadékszintet!
Az alap mérési értékek alapján egyértelműen azt mondanám, hogy önindító, vagy elektromosság (testkábel, stb.) egy csereakksival (akár kicsi, 6-8 amperessel is) rögtön kiderül.
Szia!
Szerintem kérj kölcsön egy akksit, azzal meglehet probálni és kizárni az egyik variáciot, és megtalálni a hiba forrását
Sziasztok!

Kicsit eltűntem az elmúlt hónapokban, sajnos nem sok időm van a motorozásra. Viszont mostanában előjött egy probléma, hátha valaki találkozott már ilyennel.
Hidegen indítva a motort semmi gond nincs. Megyek vele kb. fél órát, leállítom, újra indításkor alig pörgeti az önindítót, olyan, mint amikor az aksi teljesen lemerül.
Lemértük a feszültségeket: Az aksiban alapon 12.4V, beindítva 13.5-14.3 között mozog fordulatszám függvényében. Töltés elméletileg rendben. Viszont mikor indítok, leesik a feszültség 8.6V-ra. Mi lehet a gond, aksi vagy önindító. Potyára egyiket se vennék.
Szia!

Tudok segiteni. 110000ft. Adatlapomon elérsz!
Rosszul szúrtam be a felsorolást...
Hi All!
Mint tékozló fiú jelentkezem...
Ennyi gyönyörűséget egy helyen... , ezt látni kell...
A zizim még mindig a garázsban, de eléggé el nem ítélhető módon, kizárólag lelkes nézőként csatlakoznék a vizuális orgiához. Üdv.: Zizz

- ZZR600 (1993 - 2001) toth.gyula
- ZZR600 (2002 - 2004) kutya.
- ZZR600 (2004 - 2006) tHUNder
- ZZR1100 (-- 1993) gdebrecenig
- ZZR1100 (1993--)Allveer, Bird
- ZZR1200 omegaspec
- ZZR1400 - szervezés alatt
jövő hét elejére fixre eldől, úgy néz ki, megoldódott az 1400-as is, ha az megvan, akkor írok mindent részletesen.
Elviekben nekem az aug 29-el semmi bajom, szept 4-én kb. 11-ig melózom utána viszont tudok tépni és csatlakozom. De hová is megyünk mit csinálunk?

...::: FIGYELEM! :::...

Összeállni látszik a technikai háttere, a helyszíne és minden egyéb kelléke a "20 éves a ZZR" projektnek. Kérek mindenkit, hogy frissítse a listát az elmúlt időszak történéseinek megfelelően, és egyben jelezze, ha a tervezett időpontok (aug.29 - szept.4) nem megfelelő, vagy épp ellenkezőleg: csak az egyik dátum megfelelő neki!

- ZZR250 (1991--) zzrMaya
- ZZR400 (-- 1993) Gaben ( '90 )
- ZZR400 (1993 --) &rash, KanyarBandi, királyfi 96, Prometheus, smithzzr,KillBill,zsoo777
- ZZR500(1992)D jedematik(S.laci)
- ZZR600 (-- 1993) cigó. Kisgezo (1995ös blokkal)
- ZZR600 (1993 - 2001) toth.gyula
- ZZR600 (2002 - 2004) kutya.
- ZZR600 (2004 - 2006) tHUNder
- ZZR1100 (-- 1993) gdebrecenig
- ZZR1100 (1993--)Allveer, Bird
- ZZR1200 omegaspec
- ZZR1400 - szervezés alatt
Imola esetleg nemsokára, viszont ott is élhet a teljes blokk opció.
Köszönöm.Utánanézek.
Angliából 100 alatt komplett, működő blokkot kapsz... minden szempontból jobb befektetés.
Sziasztok.1100-hoz keresek főtengelyt csapágysorral.Aki tud jelezzen.Köszönöm.
Már mondtad korábban is, csak én úgy gondoltam, hogy gyorsabb ha itt keresek valakit. Persze ha nem sikerült volna itt, akkor mindenképp igénybe vettem volna az ajánlatod.
Utólag is köszönöm.
Láncvédőd nincs véletlenül elfekvőben?
Ehhez tartozó történet, amikor a kpm-be vittem vizsgázni a motort, szépen besorakoztunk a biztos előtt, elkezdi fotózni sorba mindegyik motort, aztán az enyémet, és mikor a hátuljához ér "Láncvédő? " Mondtam nincs. "Tudsz rá tenni?"- "persze, hogy tudok...mindent." "jó, akkor menj haza, tedd fel és gyere vissza még ma...különben elbuktad a vizsgát!" Most nem tudok rá tenni, mondtam, nincs, nem is volt rajta! Én őstulok, meg eszembe sem jutott, hogy az télleg kell. Aztán fotózgatta tovább, a kereket, meg minden kötelezőt. Aztán végig a fékpadon, és végül "Ki lehet menni a járművel." Én így is tettem. Aztán állok, mint f...sz a lagziban, hogy most akkor megvan vagy buktam. Elkaptam egy másik biztost, hogy "most akkor mi van? Nem mondott senki semmit!" Elküldött a papír osztogató ablakhoz, hogy várjak, míg a nevem mondják. Aztán mondták, és még azt is hogy lehet menni az okmányirodába az új forgalmiért. Huh , Ezt megúsztam. Gyorsan tettem a motort fel a trélerre, és húztam a csíkot, nehogy le kelljen még szo...ni valakit ezért.
Szóval ha van valakinek elfekvőben láncvédő, megtárgyalhatnánk.
Köszönöm.
Köszönöm!Még nagyon is aktuális!
Kár, hogy nem beszéltünk előbb: a hegesztés áráért tudtam volna lengővillát adni Neked...