Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azé kipróbálnám hogy "tol"...............nyomatékilag
a többit hagyjuk,mert biztos kitépi az ember karját ha ugy rendesen odabasz neki
Grat! Megérdemelted!
Szeva kutyuli
nagyon szép a gépezet!
Gratulálok az új motorhoz
kár volt az esőért, de legalább megtudtam, hogy az 1.4-es olyan kezes, mint egy sima hatkilós: az esőben gyönyörű szépen lavíroztam hazafelé, egyedül a jégeső zavart a végefele

soha nem hittem, hogy valaha új motorom lesz: pláne nem, hogy egy 1400-as ZiZi lesz az.
köszönöm mindenkinek, aki segített abban, hogy most ezen a csodán üljek!
Hátul menesztővel kapcsolódik a fogaskerék a hátsó kerékhez, egy gumi tömb van benn, hogy kirugózza a rántásokat, amiket a jobb csuklóddal generálsz. Kialakitásából adódóan végül is mozoghat kicsit, még nem figyeltem meg a sajátomon. Ha a fogaskereket rögzítő csavarok végett mozog, mert azok lazultak fel, nos az már nagyobb gáz
Gyújtótrafó és környéke beázás? Kipufogókat taperold meg melyik nem megy.
Tényleg király volt a ringezés, mi hazaértünk még az eső előtt , de így a grillezésről lemaradtunk.
Remélem mindenki rendben hazaért.

Kutya!
Hallom zzr1400-el voltál, sajnálom hogy nem láttam.
nagyon jó volt a mocizás a ringen de a vége nagyaon nedves lett
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék,hogy van egy ZZR-1100-om és mult héten lemostam és azóta a sor négyes helyett v-2 lett belőle.Három négyezres fordulatig dadog utána nagyon jól megy de a fordulatszámot nem nagyon akarja visszaejteni.Segítsetek légyszives mert megől az ideg!Válaszotokat előre is nagyon köszönöm.Sziasztok Zoli
Szia, épp akartalak "zaklatni" .
Kicsit kiestem a fórumból, szabadságon voltam és még nem tudok "visszatérni" , meg az allergia is elkapott rendesen , ilyenek a szemeim: .
A "20 éves a ZZR" témát sem tudtam még visszaolvasni hol áll, de majd szépen felhívom Kutya 'bá-t és kérdezősködöm .
Vasárnap a MeteoView esőmentest ígér, van valami gurulás a környéken .
Oké!

XJR , CB400 SF, Fazer 400.
A CB kivételével kipróbáltam mindet és a Fazer volt magasan a legjobb. Sporttúrába!
Hoppá egy litániát irtam aztán ennyi. nem irom ujra, szal nekem is volt zzr1100, és ugyanezeket a pozitiv tulajdonságokat elmondhatom én is, ami most van az természetesen pozitivabb minden mértékben, viszont ennél nem volt olyan emelkedő még ahhol kényszerből vissza kellet volna váltanom. de a zizi, az egy hihetetlen jó érzés volt annó
ZXR, RF, Bandit, hovamég. Sport-túra motorról beszélünk, szóval az RF jöhet csak szóba, de akkor már inkább ZZ-R :)
Hali

Nekem 250-es van és nem érzem annyira gyengének mint ahogy már írták. (40 LE) A 400-as nem sokkal kb 10-15 lóval erősebb de a végsebesség kb ugyan annyi. Mivel testesebb a 400-as így az a plusz lóerő nem tűnt fel nekem bár az igaz, hogy komolyabban néz ki. A megbízhatósággal nekem nincs bajom alkatrész is van hozzá Nyíregyházi kawába azt mondták a 400-ashoz nem sok mindenük van. Minden esetre a döntés rajtad áll de ha 400-ast vennék akkor inkább ZXR, VFR RF. De ha van megfelelő anyagi kereted és jogsid is akkor valami 80-ló körüli banditot vagy ilyesmit érdemes venni ami egy darabig elég lesz.
Hali!
Nekem a 6 kilos fogyasztás terén most mértem, első nap, gyors tempo 240 km, 140, 150, (nem autopálya - sok gyorsítás lasssitás, 5,5-6 körüli fogyasztás) hazafele 250 km, 100km gyors, majd 150 lassabb rész, finoman gangolva, hulla fáradtan, fogyasztás: 4,5l / 100km
erő teljesítmény megvan benne, ráadásul nem növöd ki egyhamar, ha havonta egyszer elpattan az agyad lehet tolni, egyébként a legtökéletesebb gép, a-bol b-be eljutni.
Igen,ezt tudom.
Csak ugye a srác nem tudja,hogy 250-est,vagy 400-ast vegyen.azért írtam le neki én mit tapasztaltam a 250-esen.
Egy kezdő keres első motornak valót, miről beszélsz?
Az egyetlen amitől a nagy költségesebb az a hátsó gumi. Ami ezen - hozzátenném gumiégetés és eszetlen kigyorsítások nélkül - elmegy 5000km-t az igen faja papucs. A teljesség igénye nélkül:

- Michelin Pilot road 4,5mm--vászon 2500km
- Dunlop D208GP A 4,7mm--0,8mm 5200km
- Dunlop D207GP (9éves bakelit) 4,4mm-1mm 7200km
- Dunlop D209E (legkeményebb) 3,8mm-0,5mm 3300km (ez csak a kigyorsításnál használt részeken fogyott el ahol puhább a keverék, középen még van szűk 3mm de mit is irkálok, megnézitek este a Ringen)
6,5-7 Literrel finom csuklóval gyorsítva (nem úgy ahogy én csinálom ) elmegy az 1,1-es is és két személlyel sem kell a rózsafüzért morzsolgatni ha emelkedőnek előzni kell. (Legfeljebb azért, hogy az utas le ne tépje a K és az I betűt a tankról ha a fordulat véletlenül beleszalad a 7000 feletti tartományba...
Amúgy hosszú távon tempózva 6,8L, város körüli dinamikus de nem agyalós használatban átlag 7,5L, Hungaroring átlag 9L, Kakucs átlag 6L, május-júniusi monszunesők igen finom csuklóval és sok-sok akaratlan drifttel már 1500-as fordulattól 5,6L/100km. Egyszer sikerült 146km után 16,5Litert tankolni de ne akarjátok tudni, hogy mi kell hozzá.
Szia!
Nekem volt 250-esem,ami ahogy KanyarBandi kolléga is említette kispolszki hangú.(köszönhetően a megfúrt doboknak )
Megtanulni motorozni jó volt,kb 6 hónapig.Utána szerintem nem mutat újat.Kinövöd.Hosszú távra nem épp ideális.Egy Mezőhegyes-Déva út(4 óra) nagyon fárasztó és kényelmetlen rajta.
2 személlyel többször használtam 150-160 km-es távon,120-as utazóval jó volt.De nálam az simán evett 6-6,5 litert.
Ha újragondolhatnám a dolgot,akkor 400-ast választanám.
Nagyobb,szebb,jobb.
A szükséges motor teljesítménye (hengerűrtartalma) okosan attól is függ, hogy milyen messzi kiruccanásokat akarsz vele csinálni. Minél kisebb a motor, annál kevesebbet tudsz egyhuzamban kényelmesen ülni rajta. A 250-es egy bécsi kiruccanáshoz még frankó, 400-as messzebbre is visz anélkül, hogy kényelmetlen lenne, cserébe többe kerül a fenntartása (durván annyiba, mint a 600-asé).
Azzal már sajnos nem, hétfői futárral leghamarabb.
Bármikorra, sztem van polcon. Küldjem?

(ha igen, akkor dobj az emailcímemre - adatlap - egy megrendelést, névvel, címmel )