Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki csütörtökön Kakucs ring?
Kezdő motoros nap
Jó, de csak alapjáraton, vagy fordulaton/terhelésen is?
A hangja nem az a megszokott sor4es szép búgás, hanem olyan zakatoló, mint pl. egy sor2es. Én ezt betudtam annak, hogy két kipuff van, és talán azért szól így, egyszer az egyik pöffen, egyszer a másik. De mondom, nem érezni a teljesítményben hibát, csak akusztikailag furcsa.
Mi az, hogy nem igazi sor 4-es a hangja? Mér, milyen a hangja? :)
Szevasztok Zizzerek!
Egy rövid élménybeszámolóval adós vagyok.
A korábban említett problémáim megoldódtak. A repedt lengővillát, egy kis utánajárás és telefonálgatás után (mivel itt az Isten háta mögött nem sokan foglalkoznak alu heggesztéssel), sikerült még aznap megcsináltatnom, kemény 3000 ezer forintért . Aztán gondos pucolás, olajsártalanítás és csapágyzsírozás után visszakerült a tervezők által megálmodott helyére, az ezüsttel frissen fújt villa.
A karburátor szinkron sokat segített, nem rángat 6.sebesség 50-es rush-olásnál, jól húz alulról is, szépen jár, de még mindig nem az az igazi sor4es a hangja . Lehet nem is lesz, vagy megszokom, vagy majd begurulok a Kawasakiba és megtárgyalom velük.
Időhiány miatt most lesz nagyobb igénybevételnek kitéve a paripa. Barcika-pest 17. ker. majd vissza. Kb 500km. Rokonlátogatás. Szigorúan nem autópálya, mert az unalmas .
Még egy kérdés: van valakinek feleslegben egy láncvédő? Megtárgyalhatnánk.
Csak ennyit akartam.
Köszönöm.
megköszönöm ha jelzel majd az ügy felől
Megnézem, szerintem nekem megvan a 2003-as motorról.
Sziasztok!
1 hete szivat folyamatosan a motor, a főbiztosíték kicsapkodásával, persze szigorúan útközben, és random üzemmódban. Ma kezdtem át nézegetni a dogokat, és amikor rádugtam a töltőt az akksira, mert persze ezt is rendszerint leszívja valami, akkor fedeztem fel a hiba okát, ugyanis nekiállt füstölni, jelezve hogy hol a gond, az első fékkarnál a féklámpakacsoló beállt összeállt, kicsit megolvadt a belseje, de az a helyzet, hogy matekoztam vele vagy 1-1,5 orát, és kb egy millimétert mozdul csak fékkar mozdításánál, így esélytelen hogy helyrehozzam.

Kérdés: Van valakinek egy lefekvőben?
Végre megtaláltam, ha még aktuális, itt a bontó száma:
06705850436
Akik nem Tátrázni, azok Dolomitozni mennek
Ok, jegyeztem... kár érte.
Szasztok!
Hétvégére, akik nem mennek Tátrázni, összehozunk valami belföldi gurulást?
Bácsi! a 29.-e nekünk nem leszen gyó, közbegyött egy családi hacacáré, amin kötelező a részvétel...
ZZR600/ZX6 alkatrészek, 2003-as motorról (idomok, csavarok, tükör, lámpa, fékalkatrészek, hibátlan felni stb.)
Az alkatrészek egy része "kapott" az esésnél, nagyobb része hibátlan állapotú.

Csak egyben eladó, vagy cserélhető is. Mail az adatlapon.
Tiszabecs-Budapest kis kitérővel - Tokaj, Miskolc, Lillafüred, Bükki Nemzeti Park, Eger, Mátra, Gyöngyös érintésével - érzem a karjaimban, de nagyon megérte! MAGYARORSZÁG GYÖNYÖRŰŰŰŰŰ!

Megjöttek a lakók, akik előbb foglaltak mint ti, azaz ma már mennek majd haza... 5 csaj
ha ki üzletelted magad told már az arcod a mümályerre
szevasz 450e. nem is néztem, nem 25-ös, rendes 38kW-os.
Hello elolvastam az üzenetedet teccik ezis menyérét adod?
Hello tecik a motor mi az ára?25 kw?
Az rendben van de akkor már inkább kiveszem a karbit és mindent megnézek megint.
a karbi fúvóka-gumijaira gondoltam. de ha a léxűrőgumi a hunyó, úgy is jó
Új benzinszűrő van benne.
Megpróbálom megint a keveréket állítani a légszűrőháznál tényleg öreg a gumi még azzal megpróbálok valamit csinálni.

Köszönöm!
vagy etanol helyett tegyen bele benzint ,
viccen kívül,ha szétszedés előtt jó volt akkor valamit eltekertek nagyon,vagy fals-levegő .
ja és nem értek hozzá