ha a fordulat lassan esik, sztem keverék... esetleg a karbi fals levegőt szív a gumiknál, vagyha könnyen leáll, talán benzinszűrő koszos. többet nemtok
Van egy olyan gondom, hogy az alapjáratot nem tudom beállítani.
A legkisebb mozdulatra is felmegy 3-4 ezerre vagy leáll. A fordulat is lassan esik vissza. Karbit kipucoltuk a fúvókákat is és csütörtökön kapott egy szinkront de nem lett jobb. (Kehin CVK 30)
Van valakinek ötlete?
hali!
csak egy javaslat: nálam is volt ilyen hiba, mindjárt a plafonon voltam,mert előtte más miatt kellet elég sokat költenem a gépre, aztán továbbgondoltam, mert nem volt töltés ilyen már volt nagyon régen az mz-men, és mondtam proba cseresznye kizárok mindent, itt kértem egy aksit kölcsön egyik ismerőstől, és láss csodát cellazárlatos vagy milyen volt az aksi, a haveréval mindjárt ok volt minden, lett töltés, ment a moci, szal olcson megusztam viszonyla...
ha ezt már probáltad, akkor sorry...
Nekem sem volt egyébként töltés az akksin.
Részemről a szept. 4. látszik jónak ilyen távlatban.
...::: FIGYELEM! :::...
Összeállni látszik a technikai háttere, a helyszíne és minden egyéb kelléke a "20 éves a ZZR" projektnek. Kérek mindenkit, hogy frissítse a listát az elmúlt időszak történéseinek megfelelően, és egyben jelezze, ha a tervezett időpontok (aug.29 - szept.4) nem megfelelő, vagy épp ellenkezőleg: csak az egyik dátum megfelelő neki!
Csak azért vagyok bizonytalan benne, mert egyszer, igaz kocsihoz, de vettem egy fesz szabot, s kiderült ott, hogy a generátor halt meg, s így lett egy fesz szab a polcon..
S nem akarok 15-öt kiadni azért, hogy próbálom...
A generátort nem tartana semeddig kimérni, csak ugye szét k éne szedni, s ahhoz nincs kedvem, mert elég nagy macera...
Ha 15 egy fesz szab, akkor lehet, csak ősszel ülök legközelebb motorra
Mérés: elindítod a motort és egy egyszerű multiméterrel megnézed, hogy alapjáraton/fordulaton mennyi feszültség jut az akksihoz (a pozitív/negatív sarura rámérve)
Csere: én 15 000 ért vettem legutóbb, esetleg meg kell kérdezni a mueller elektronikát, ők most készítettek egy újat vmi hondához jó áron, és tökéletesen működik.
Üdv néktek!
Sikeresen csatlakoztam ma a töltés gondos ZZR tulajdonosokhoz, épp plexiért akartam indulni ma hajnalban, a meleg előtt, de még a városban le is állt, (pár napja rakoncátlankodott már, de batudtam annak, hogy kb egy hónapja nem volt beindítva, mivel nem volt rá időm).
Szóval a töltést kimértem, nem tölt. A fesz szabályzóm olyan forró, hogy nem tudom megfogni.
Még nem bontottam le, de gyanítom a fesz szabályzó mehetett ki, vagy netán a generátorom halódott meg?!
Ma már biztos nem szedem szét.
Szóval két kérdés, ha kiderül, hogy a fesz szab halt meg, az mennyi pénz?
Hogy tudom kimérni, hogy az szar?
aki itt flöslegesen magyaráz az nem ügyfél!
számtalan ember megkeresett,puszta érdeklődésből!Na ő az ügyfél!
Akinek kell segítek aki meg így reagál:S..hát istenem..
Hidd el, mi sem kértük (napjában X alkalommal) a reklám-szemetet ide, mégsem háborogtunk rajta. A hirdetési felület amit ajánlottam, már nekem is bejött - ez jó tanács volt faszkalap, nem háborgás.
De Te tudod: végül is, az is egyfajta üzletpolitika, hogy elküldöd a halál faszára az ügyfeleket... sok sikert.
Van egy olyan gondom, hogy az alapjáratot nem tudom beállítani.
A legkisebb mozdulatra is felmegy 3-4 ezerre vagy leáll. A fordulat is lassan esik vissza. Karbit kipucoltuk a fúvókákat is és csütörtökön kapott egy szinkront de nem lett jobb. (Kehin CVK 30)
Van valakinek ötlete?
csak egy javaslat: nálam is volt ilyen hiba, mindjárt a plafonon voltam,mert előtte más miatt kellet elég sokat költenem a gépre, aztán továbbgondoltam, mert nem volt töltés ilyen már volt nagyon régen az mz-men, és mondtam proba cseresznye kizárok mindent, itt kértem egy aksit kölcsön egyik ismerőstől, és láss csodát cellazárlatos vagy milyen volt az aksi, a haveréval mindjárt ok volt minden, lett töltés, ment a moci, szal olcson megusztam viszonyla...
ha ezt már probáltad, akkor sorry...
Nekem sem volt egyébként töltés az akksin.
Na ne....
...::: FIGYELEM! :::...
Összeállni látszik a technikai háttere, a helyszíne és minden egyéb kelléke a "20 éves a ZZR" projektnek. Kérek mindenkit, hogy frissítse a listát az elmúlt időszak történéseinek megfelelően, és egyben jelezze, ha a tervezett időpontok (aug.29 - szept.4) nem megfelelő, vagy épp ellenkezőleg: csak az egyik dátum megfelelő neki!
- ZZR250 (1991--) zzrMaya
- ZZR400 (-- 1993) Gaben ( '90 )
- ZZR400 (1993 --) &rash, KanyarBandi, királyfi 96, Prometheus, smithzzr,KillBill,zsoo777
- ZZR500(1992)D jedematik(S.laci)
- ZZR600 (-- 1993) cigó. Kisgezo (1995ös blokkal)
- ZZR600 (1993 - 2001) toth.gyula
- ZZR600 (2002 - 2004) kutya.
- ZZR600 (2004 - 2006) tHUNder
- ZZR1100 (-- 1993) gdebrecenig
- ZZR1100 (1993--)Allveer, Bird
- ZZR1200 omegaspec
- ZZR1400 - szervezés alatt
S nem akarok 15-öt kiadni azért, hogy próbálom...
A generátort nem tartana semeddig kimérni, csak ugye szét k éne szedni, s ahhoz nincs kedvem, mert elég nagy macera...
Ha 15 egy fesz szab, akkor lehet, csak ősszel ülök legközelebb motorra
Töltés nincs, írtam, 11,86-ról csökkenget lassan...
Ezért írtam, fesszab, vagy generátor...
Csere: én 15 000 ért vettem legutóbb, esetleg meg kell kérdezni a mueller elektronikát, ők most készítettek egy újat vmi hondához jó áron, és tökéletesen működik.
Sikeresen csatlakoztam ma a töltés gondos ZZR tulajdonosokhoz, épp plexiért akartam indulni ma hajnalban, a meleg előtt, de még a városban le is állt, (pár napja rakoncátlankodott már, de batudtam annak, hogy kb egy hónapja nem volt beindítva, mivel nem volt rá időm).
Szóval a töltést kimértem, nem tölt. A fesz szabályzóm olyan forró, hogy nem tudom megfogni.
Még nem bontottam le, de gyanítom a fesz szabályzó mehetett ki, vagy netán a generátorom halódott meg?!
Ma már biztos nem szedem szét.
Szóval két kérdés, ha kiderül, hogy a fesz szab halt meg, az mennyi pénz?
Hogy tudom kimérni, hogy az szar?
-Az ügyfél,
- és a nem ügyfél, aki jobb, ha ül a száján.
számtalan ember megkeresett,puszta érdeklődésből!Na ő az ügyfél!
Akinek kell segítek aki meg így reagál:S..hát istenem..
De Te tudod: végül is, az is egyfajta üzletpolitika, hogy elküldöd a halál faszára az ügyfeleket... sok sikert.
A SÁRGÁK már a spájzban vannak...
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...