igen, saját - pontosabban közös motor, Andival eldöntöttük, hogy most két évig krumplihéjon élünk, és a számlák befizetése helyett inkább tankolunk
és mégegyszer köszönöm a Kawasaki DPR-nek, ill. személyesen Makranczi Zsoltnak a közbenjárást és a kedvező ajánlatot, mellyel hozzájuthattam ehhez a csodához.
én még előtte kiszámoltam 3600 / hó... nem kevés, de ennyi önfeledt vigyorgást, mint amit ez a szörnyeteg ad, bőven megéri!
főleg, hogy a fogyasztása is baráti: így, hogy nem kergettem 160 fölé, kb. 6 lityi, ami valójában spórolás a hatszázashoz képest
Mentem kb. 25km-t egy ilyennel és már én is tudom, hogy mi lesz egyszer a következő motorom (még a színe is ugyanez volt de az enyém zöld lesz ha fene fenét eszik is). A luxusadót gépjárműre akkor végül eltörölték? Ellenben szopacs az 1,4-es
Sziasztok.Érdeklődni szeretnék,hogy van egy ZZR-1100-om és mult héten lemostam és azóta a sor négyes helyett v-2 lett belőle.Három négyezres fordulatig dadog utána nagyon jól megy de a fordulatszámot nem nagyon akarja visszaejteni.Segítsetek légyszives mert megől az ideg!Válaszotokat előre is nagyon köszönöm.Sziasztok Zoli
Frankón örülök a motorodnak. Az 1100 5000-nél 140 km/h-t utazik, az országúti túra-tartomány 3-4000 közt van. Mit mondjak, nem szoktam sokat váltogatni... Isten hozott a klubban ;) Majd amikor nem figyelsz oda, elviszem egy körre, hogy megtudjam, az 1400 mit csinál 5000 alatt :)
az első ezer kilométeren nem is bántom, másrészt tartok is tőle: valahol 4000-nél adhat le száz lovat (meg egy gőzhajónyi nyomatékot), ez egyelőre bőven több, mint amit használni akarok.
az utazófordulat a legdurvább, 5000 -nél (ha jól emlékszem) már bőven 150 felett jár a paripa, miközben úgy tol hatban is
Ezt nem vagyok hajlandó elcsúfítani...
Grat!
Kérem, hogy mindenki jelezze a részvételét az ESEMÉNYNAPTÁRBAN is, hamarosan felkerül a pontos helyszín és a programok is!
Nem fogsz benne csalódni az biztos!
és mégegyszer köszönöm a Kawasaki DPR-nek, ill. személyesen Makranczi Zsoltnak a közbenjárást és a kedvező ajánlatot, mellyel hozzájuthattam ehhez a csodához.
főleg, hogy a fogyasztása is baráti: így, hogy nem kergettem 160 fölé, kb. 6 lityi, ami valójában spórolás a hatszázashoz képest
hazafelé leteszteltem az eső+nyomvályú kombóban is
az utazófordulat a legdurvább, 5000 -nél (ha jól emlékszem) már bőven 150 felett jár a paripa, miközben úgy tol hatban is