2szergyujtásmodul, 1szer km-óra csere! Bár amint láttam, a volt gixxered egy igen sokat megált matuzsálem! Haveromnak is 1,5 éve 600sradja van, neki a vezérműláncon kívűl nem kellett semmit cserélni!csak a kopó dolgokat
Én 2 ezer km-t mentem a mille-vel megse nyikkant! A gixxi-t meghajtottam egy picit már csörgött benne vmi, igaz az előző tulaj is fontos, hogy mégis milyen módon bánt vele! És faternak milyen gondjai voltak a millevel?!
Kérlek írd le miért szarok! De akkor a te szerlő haverjaid nem mondták,h sok a baj a millékkel?! Csak azért mert fateromnak volt zsír új, és többet volt szerelőnél mint itthon! Most Busája van 07-es, már 38ezret tett bele, és gumin, meg láncon kívül nem volt semmi baja!
Hali Sárácok! Ma gurultam még egyet csesznek felé a szerpentinen...hazafele az utcsó kanyar nemjött össze..ffelrongyoltam egy kb 2 méter magas domb oldal tetejére...fasza volt!
Hát az enyémen nem ez látszódott! Nekem van 3 igazi fasza szerelő haverom, úgynevezik a gsxr-eket, hogy szar kinaiak! Kawasakira esküdnek többnyire! De végülis nekem is teccenek a gixxerek, hiába szarok!
csupán gúnynevén neveztem a gépet, nem vagyok fórumlakó sem tudatlan, nem mondtam hogy szar igazából tanárom is azt mondta hogy azok a legjobb gépek mert mennyit látni hogy ütik vágják és még mindig mennek de nekem közömbösek de tiszteletben tartom mindenki igényeit nincs harag (egyszer én is mentem egy limitált színű 600-assal)
háát én még 3 között gondolkodom 03-04 zx636, 07-es tizedes vagy egy Sp2-es vtr de valszeg maradok a zöldeknél így marad az első kettő közötti választás persze majd talán ha összejön
én sztem akkor is lessz jövőre olyan gazdag gyerek vagy csak aki összekuporgatta aki 18 évesen képes 750 et adni egy ilyen mociért és 2010 tavaszán megvehetem a kis k8 as 750 es vagy 1000 res gixerkém....
Na mondjuk ja. Egy újgazdag gyerek úgy indít, hogy k8 gixer, de inkább 848 vagy ilyesmik. Aztán meg megy vesedonornak.
Ténleg erről jut eszembe. Kinek milyen tervei vannak motorügyileg, ha egyszer megválik szeretett kis-ninjájától?
Ha lesz rá keret, akkor nekem Triumph Daytona 675, vagy ha az nem jön össze, akkor k5 gixerhatszáz. Nektek?
Tartják az árukat ez teljesen igaz. De ha megnézitek az utóbbi időben felment az áruk nagyon. 5 évvel ezelőtt nagy pofa kellett hozzá, hogy 500nál drágábban felrakja valaki, most meg 600 körül van mind. Ha egyszer eladom, én sem szeretnék 600nél kevesebbet kapni érte az igaz, de sztem olyan árra kell törekedni, amennyit ténleg ér a motor, mert inkább kapjak egy biztos 600at érte, mint egy évig vagy tovább várjak csillagászati árcédulával a rózsadombi robogósokra.
ezt szeretem ezt a témát én biztos kifogom tartani vagy 700 ra mert az enyém 25 kw os papirral van és a korlátozott jogsi még egy darabig tuti meg nem szünik szóval csak megfizeti egy 18 éves gyerek vagy a szülei amit kérek érte majd rózsadombon rakok ki hirdetést a kis robogósoknak:D
750 ezer! Az egy kicsit sok egy 400as gépért, a 750esek mennek annyiért. Nem akarlak elkeseríteni, de ennyiért az életben nem fogod eladni. Egyébként nagyon szép a gép, látszik, hogy gondoztad és nem sajnáltad rá a pénzt, de ez eladásnál nem nagyon jön vissza sajnos. De kívánom, hogy olyan árat kapj érte, amit megérdemel a gép!
semigáznincs vele. nemzörög csattog kattog, pöcröf gumi is vacsi új, fékbetét, 40 000km kuplung se csúszik mint amiket már tapasztaltam nagyon patent gép jólmegy semmi baja és nekem nagyon teccik.
Ténleg erről jut eszembe. Kinek milyen tervei vannak motorügyileg, ha egyszer megválik szeretett kis-ninjájától?
Ha lesz rá keret, akkor nekem Triumph Daytona 675, vagy ha az nem jön össze, akkor k5 gixerhatszáz. Nektek?