nah ma voltam este szerelőnél elmondta hogy mi a helyzet emg megmutatta.. a szelepedélen belül volt az olajfelömlő cső eltörve emg egy gumitömítés kihagyva igy nemigen volt kenis kuplungom még a lemezek is belilultak ugy felhevült ,megégett ezért ezért melegedett anyira moci minden olaj hibája... meg trehány szerelőé...
nah szóval a következők kellenek a motorom hoz és kérek mind enkit aki tudja hol lehet kapni vagy esetleg van neki elfekvőben szóljon...
1. a gyertya pipáknál az a gumitömítés hogy ne mennyen bele a víz....
2. a kuplung kiemelő tengely és hozzátartozó 2 tűgörgő plussz hozzávvaló szimering
3. vezérműdekni tömítés
4. primerfedéltömítés
5. generátor fedél tömítés
6. 4db cr9ek gyertya
7. 4db gyertyakábel
8. szekunderkihajtás szimeringje(AE1902J)
9. váltótengelyszimering
10. olaj+olajszűrő
nah ezek mellé vett egy pár kis gumitömítést meg a vezetékeken lecseréli a zsuorcsöveket kábelvédőket meg ilyenek.......
Igen komolyan kérdeztem De a válaszodból azt hámoztam ki, hogy nem eszik többet, köszönöm szépen Akkor majd áttekerem tartalék állásba és úgy lesz, majd a benzinpumpa intézi, amit kell.
énse gondoltam volna hogy így járok amúgy nem volt semmi olyan hangja egy pár ember halotta és mind aztmondta hogy kezd láncos lenni meg énis hallottam de ezt irtam is forumon.... hát lehet az lessz holnap összeirja mi kell azt e-mailben big bangat megkérdezem :)
hát az alkatrésszel tuti nem spórolok mert inkább kérek mamámtól 1 kilót és vagy elmegyek suliból 2 hét táppénzre és dolgozok vagy majd érik májusban szamóca és abból megadom de legalább jövőre tudom hogy 100% os a gépem ugyhogy tényleg vagy megmarad családba vagy megadja érte valaki azt 750 et nah majd szólok ha tudok valamit,,, minden jót mindenkinek és nyugi mindenkinek 3 hónap és lehet mocizni:D
Na most én is kérdezek hülyeséget. Tudjátok, hogy nekem nincs meg a benzincsapnak a tekerője. Ha folyamatosan tartalékon van többet eszik, mint rendesen?
enyémbe sincs benzinpumpa, alkatrésszel meg fordulhatsz a fvári Ivanicshoz is jo arc a srác meg telán ők sem olyan drágák én náluk rendeltem. A bontott cumokhoz meg annyit hogy igaz hogy olcsobb de ha lekapod a hengerfejet már uj tömítés kell azt meg ott nem kapsz, én ugy vagyok vele ha már egyszer szétszedem legyen jol megcsinálva jo cuccokból érdemes beleölni a levet ha meghálálja
A 250es többet pörög, talán egy kicsit kisebb, keskenyebb, könnyebb, kevesbbet eszik, meg eltérő méretű az első és hátsó felni, a hátsó egy collal nagyobb. 250es-ből csak japán belpiacos van, meg elég könnyen le lehet vizsgáztatni Akorl-ra. Nincs benne benzinpumpa, csak benzincsap. Ja meg más rajtuk a hátsó féknyereg. ÖÖÖ hirtelen ennyi jut eszembe. Ha valamit rosszul tudok, vagy nincs igazam, mondjátok!
Am szkráccs, te Hajdú-Bihar melyik részén laksz? Csak azért kérdezem, mert ha Miskolc elérhető közelségben van, akkor jövőre, mikor megyünk, szívesen látunk a Bükkben egy pár szerpentin erejéig.
Wéééj, pedig azt hittem, hogy ténleg teljesen patent a géped, az évjáratból, képekből, meg arról, amit meséltél róla. Ezek szerint tényleg nem feltétlenül igaz használt motorokra, hogy a drágább jobb. Az ár mellett érdemes a régi tulajt kifaggatni szervízháttérről, hogy mit mikor hol és ki. A legjobb az, ha számlákkal alá tudja támasztani a vas szervízhátterét. Ezzel a baj csak az, hogy senki nem szeret szőrszálhasogató lenni, meg otthagyni a motort, ha már elment érte. Ez a nagyon megnézem minden csavarját dolog nálam is csak addig tartott, amíg be nem indítottam a próbakörre A motorvásárlással be lehet fürdeni sajnos Én is csak abban reménykedek, hogy az előző gazdája az enyémnek nem volt tipikus hölgy tulaj, mert ha igen akkor bele sem merek gondolni...
Am meg front van, hogy mindenki berúgott hétvégén? Én meg tanulhatom a rohadék gazdasági jogot
Persze ez nem törvényszerű dolog, de szerintem az ember azért adna érte többet, hogy gondolja az fasza, hibátlan moci és nem kell vacakolni alkatrészbeszerzéssel meg javittatással. Még jó, hogy nem vettem valami drága mocit és vártam inkább a legolcsóbbra Pedig nekem egy darab alkatrészt sem kell vennem bele
Uhhhh bazmeg Az új cuccokkal kapcsolatban annyit, hogy amit lehet szerintem érdemes bontottat szerezni, mert a gyári az méregdrága. Meeg kérdezd meg a Big Bang Kawát is, hogy náluk mennyi a cucc. Legjobb tudomásom szerint ők a beszállítók, így náluk a legolcsóbb a cuccos. Csak a szemléltetés végett: SteelHorse Pécsett hengerfejtömítés: ~12.000, BigBang: 6 vagy 8.000. Meg biztos akadnak itt is segítőkész emberek akik által össze tudod szedni az alkatrészeket. Az előző tulaj meg szégyellje magát, ha el akarom adni, akkor sem baszok ki a másikkal a saját pár ezer forintom miatt .
az szép én nekem most már 84-be van az alkatrészek, ám ha nem kapott veztengely kenést akkor hogy nézhet ki a csapágyazása meg az biztos adott ki vmi hangot csak lehet nem vetted észre
sziasztok kedves fórum társaim tegnap este velhivott motorszerelőm (éppen a második felesem ittam) hogy mennyire akarok zsebembe nyúlni ? (nah mikor meghallottam ezt a szót majd elsirtam mgam nah mondom végem)
ugyanis 1 az előző gazdija bmw oldajat rakott bele ami nem tapadt kuplungomra lamelláim megvannak égve majdnem hogy szárazan mentek... 2 a vezérmű tengelyek nem kaptak semmi kenést mivel a felnyomó olajcső vagy nem tom mi nyomja oda fel elvolt repedve szóval szelephézagok akkorák mint ház.. a többiről nemis beszélve ugyhogy msot várom a hétfőt bemegy papp laciékhoz és megkérdezi a végösszeget amennyiért az összes alkatrész megbirja hozni hozzá:S:S:S jah és még szerelési költség...
ui: pedig úgy ment az a mocsok motor megse gondoltam volna még jó h elvittem szerelőhöz(jövőre akkor még vadállatabbul fog menni... )
amugy meg tényleg érdemes akkora élmény hogy nem gondolod én sem gondoltam anno mondtam mivan szétnyírod 3x20 percen keresztül azt ennyi de mégsem hanem egyszerűen marha jo érzés és élmény és más alapokra helyezi a mocizást illetve a saját korlátaidat, remélem tkozunk egy kawa estin
udv,
N.
nah szóval a következők kellenek a motorom hoz és kérek mind enkit aki tudja hol lehet kapni vagy esetleg van neki elfekvőben szóljon...
1. a gyertya pipáknál az a gumitömítés hogy ne mennyen bele a víz....
2. a kuplung kiemelő tengely és hozzátartozó 2 tűgörgő plussz hozzávvaló szimering
3. vezérműdekni tömítés
4. primerfedéltömítés
5. generátor fedél tömítés
6. 4db cr9ek gyertya
7. 4db gyertyakábel
8. szekunderkihajtás szimeringje(AE1902J)
9. váltótengelyszimering
10. olaj+olajszűrő
nah ezek mellé vett egy pár kis gumitömítést meg a vezetékeken lecseréli a zsuorcsöveket kábelvédőket meg ilyenek.......
hát az alkatrésszel tuti nem spórolok mert inkább kérek mamámtól 1 kilót és vagy elmegyek suliból 2 hét táppénzre és dolgozok vagy majd érik májusban szamóca és abból megadom de legalább jövőre tudom hogy 100% os a gépem ugyhogy tényleg vagy megmarad családba vagy megadja érte valaki azt 750 et nah majd szólok ha tudok valamit,,, minden jót mindenkinek és nyugi mindenkinek 3 hónap és lehet mocizni:D
Ez egyébként mindenkire vonatkozik.
Am meg front van, hogy mindenki berúgott hétvégén? Én meg tanulhatom a rohadék gazdasági jogot
ugyanis 1 az előző gazdija bmw oldajat rakott bele ami nem tapadt kuplungomra lamelláim megvannak égve majdnem hogy szárazan mentek... 2 a vezérmű tengelyek nem kaptak semmi kenést mivel a felnyomó olajcső vagy nem tom mi nyomja oda fel elvolt repedve szóval szelephézagok akkorák mint ház.. a többiről nemis beszélve ugyhogy msot várom a hétfőt bemegy papp laciékhoz és megkérdezi a végösszeget amennyiért az összes alkatrész megbirja hozni hozzá:S:S:S jah és még szerelési költség...
ui: pedig úgy ment az a mocsok motor megse gondoltam volna még jó h elvittem szerelőhöz(jövőre akkor még vadállatabbul fog menni... )