Én ezt el is hiszem. Csak azért te mégis nagyon fiatal korában mentél MZ-vel. 89-92 nem mostanában volt. Haveromé meg kitudja hány rosz kézben volt mielőtt hozzá került. Ő 2006-ban vette
Az nem lehet hogy a haveroddal nem stimmel valami? Az én "szociszarom" (élve szavaiddal) annyira megbízható volt, hogy bejártam vele az országot és életem legszebb emlékeit köszönhetem annak a bizonyos MZ-korszaknak.
Hát én sem vagyok egy vénség, de imádtam az Mz-met, ETZ 125 második lépcsőnek pont jó volt. Márciusban adtam el és még így is hiányzik, hogy megvan a Kawa. Szívesen csapnék vele egy nosztalgiakört.
Végülis én csak az alapján tudok itélkezni, hogy milyen haverom 250-es MZ-je. Egy igazi szar. 10 alkalomból mikor hivtam motorozni 7-szer nem tud jönni, mert valami szar benne, 2 alkalommal nincs bele benzin, mert sokat zabál. Aztán mikor 1 alkalommal elindulunk valahova, rittig lerobban útközben Ha meg más előtt szóbajön a mocija, mindig fényezi hogy milyen szuperjó megbizható moci Ráadásul már nem is egyszer tolta haza azt a fost Ja és nagy a szája mindig hogy neki Japán motor soha nem kell
Fúú ilyet még poénnak se mondj, de utálom azokat a szociszarokat Nekem muterom pont ellenkezője, multkor totál poénból mondom neki, hogy megveszem haveromtól a 250-es MZ-ét. Muter rámnéz, de valami eszméletlen értelmetlenül és megszólal "nem vagy te normális. Már megbolondultál a motorhiánytól?" Én úgy röhögtem, majd megszakadtam a röhögéstől
Ez 100% hogy karbiszinkron kell neki. Teljesen ugyanezt csinálta a 250-esem is. Szintén ha leállt, vagy betoltam vagy vártam vele mig magától indult. Aztán ezt meguntam föltekertem az alapjáratát és 5E környéki alapjáratom volt utána Aztán kapott karbiszinkront és hidegen, melegen ugyanaz maradt az alapjárata. Nem moccant sehova és nem fulladt és bármikor pöccre indult
Szerintem kevés alapjárati kaja lehet, de egy karbi tisztítást megérne mindenképp...
Amúgy meg lehet hogy akku probléma. Szerintem azt sem árt feltölteni...
Meg lenne egy kérdésem. Mitől van az, hogy néha elmegy az alapjáratom? Ha menet után pl megállok lámpánál vagy valahol, a mutató lemegy ezer alá, hallani, hogy szenved meg alig ketyeg és ha nem adok neki gázt akkor leáll. Ha meg feltekerem az alapjáratot és a következő helyen megállok és nem csinálja akkor bőg mint a fene. Viszont ha így áll le, hogy fulladozik utána fél óráig kell indítózni, mire méltóztat magához térni, de múltkor tolni kellett. Fordulaton semmi baj, az alapjárat hülyékedik csak. Szerintetek mi lehet a probléma?
Ennyire szar a szatunás plexi? Bakker nagyon nem akarok 25 ezret kiadni egy plexiért, mert most másra kell a pénz. Bíztam benne, hogy legalább ezzel az egy olcsó cuccal nem fürdök be. 8700 helyett 22000 azért itt én már elgondolokodok, de szart nem akarok venni. Csak annyi, hogy nekem a pirosfekete fényezéshez sötétített illene, a te jövendőbeliden meg víztiszta van. Ha van valamilyen mód pl fólia, hogy be tudjam sötétíteni és a minősége is fasza, akkor talán. De ez még a jövő zenéje, télen láncszett is megy a gépre, szal nemtom, hogy fogok állni pénzügyileg. Itt a fórum, majd szólok, hogy hogy alakulnak a dolgok.
Áááá a szatunásat kihagyom inkább, a 250-esre is onnan rendeltem és szerintem borzalmas a minősége. Itt-ott elvolt szabva emiatt pedig retek nehéz volt föltenni pontosan. Aztán hiába ügyeltem mosásnál, hiába áztattam a rovarmaradványt is, nagyon karcolódott. Amugy ha tényleg zxr-em lesz akkor érdekel majd téged róla az átlátszó plekó? Asszem emlitetted a multkor hogy kellene neked átlátszó, mert a tied festett. Ha gondolod szivesen megboltolom veled
innen tudsz rendelni bubis meg mindenféle plekót zxr400hoz de minden máshoz is van, 25 ezer körül vesztegetik. Viszont ha nem kell bubis, akkor szatuna.hu, itt 8700ért legyártják neked sablon alapján víztisztán, füstösen, meg pár színben még.
Jó jó oké. Azt tudtam hogy milyen apropóból irod csak nezen értettem meg azt a naponta kétszer a másik jobban kell. De mostmár ok értem. Azért még harmadikként magahoz besorolom a 900RR-t is, mert az is nagyon bejön. Bár elsősorban Kawa és csak nagyon végső esetben Honda
előzmény gomb? hm? hm? hmmmm? a csávó nem tudja mit vegyen, és a 400as meg 600as ninja között gondolkozik. és be vanszarva hogy milyne nehéz döntés, és nem tudja mit akar. erre felvilágosítottam őt, és mindnkei mást aki hasonlóan sajnálja magát, hogy én nem két ugyanoylan stílusú, csak más ccm-es gép között nem tom melyikre hajtsak, hanem csak 400ban van kétféle, meg 650es egyhengeres, meg 400as robesz, és a baronban lévő full átépített lángolós dragstarról nem is beszéltem amibe szintén beleestem. na most legyek okos.
Amúgy meg lehet hogy akku probléma. Szerintem azt sem árt feltölteni...
innen tudsz rendelni bubis meg mindenféle plekót zxr400hoz de minden máshoz is van, 25 ezer körül vesztegetik. Viszont ha nem kell bubis, akkor szatuna.hu, itt 8700ért legyártják neked sablon alapján víztisztán, füstösen, meg pár színben még.