Próbáltam már 250-esét, nagyon szarul mutat rajta. Figyi! Látom FZR 250-ed van. Az egyik cimbinek is van egy eladó motorhibával. Üzemképes a gép, elég jól is megy csak 20 km után felforralja a vizet, valószínű repedt a hengerfeje. Ha tudsz rá vevőt akkor...
Próbáltam már 250-esét, nagyon szarul mutat rajta. Figyi! Látom FZR 250-ed van. Az egyik cimbinek is van egy eladó motorhibával. Üzemképes a gép, elég jól is megy csak 20 km után felforralja a vizet, valószínű repedt a hengerfeje. Ha tudsz rá vevőt akkor...
Próbáltam már 250-esét, nagyon szarul mutat rajta. Figyi! Látom FZR 250-ed van. Az egyik cimbinek is van egy eladó motorhibával. Üzemképes a gép, elég jól is megy csak 20 km után felforralja a vizet, valószínű repedt a hengerfeje. Ha tudsz rá vevőt akkor...
figyelj brádör! ez a 750es dob oylan mint a bohóc cipője kb.. de ha kibelezed a 250es dobot, max egy perforált csövet hagggaesztetsz bele, és kitömöd faszán, akkor kapsz egy fasza GP-sztájl kidörrentőt, ami vagány is, hangja is van.. (és még a gyári szám is benne van ;) )
Köszi, de nekem egy 400-asra kellene és a 250-es nagyon kicsi.
Ami most rajta van az enyémen az egy 750-re gyártott házi dob, nagyon tuti hangja van de az a baj hogy beleér a hátsővillába. Szval ha valaki tud 400-asra dobot akkor szóljon. Ja van egy 400-asra való komplett hűtőm ha valakit érdekel!
Dehogy akarom eladni! Hülye lennék ilyen ár után, meg 2 és fél hónap alatt belopta magát a szívembe, úgyh tuti meglesz egy pár évig, és az a pár kb 4 lesz. Azért 4, mert ezzel együtt 4 tanév múlva lesz meg a master diplomám és ha elkezdek majd melózni, sztem beruházok egy 675 Daytonára.
Azért, mert korábban mondta valaki itt a fórumon, hogy a gyárit nem is tudom mennyi idő után megint cserélni kell, a D.I.D meg örök élet. Na ezt az örök élet dolgot nem hittem el, de annyit talán igen, hogy a D.I.D tovább tart nem is kevéssel. Mondjuk nem tudom meg lesz-e addig a motor, hogy megérje a drágábbat rakni bele, gyanítom, hogy nem. Egyébként az az igazság, hogy blokk terén én is a gyári alkatrészek híve vagyok.
Nincs, de 30000nél kell vezérműláncot cserélni és nekem most 26000 van benne. Akkor az nem 5 csak 4 ezer kilóméter, de ígyis úgyis jövő szezon végén megy bele 2 új feszítő meg egy D.I.D vezérműlánc és akkor végleg elmúlik a para, hogy kikukázhatom a fél blokkot, ha valami beadja a kulcsot a vezérlés tájékán.
Hát akkor most má nemtom, hogy átugrik-e vagy sem, de én nem szórakoznék vele. Ha valaminek szétakaresni hangja van, azt nem érdemes zaklatni. Ennek pedig pont olyan hangja volt.
Na akkor nem egyedi a probléma. Remélem amint felépül a garázsuk szétkapjuk és kiderül h valójában mi is a baja.
Am most, hogy mondod az én gépembe is bele kellene nézni a télen, karbitisztítás, karbiszokron, szelephézag állítás, mert mielőtt megvettem 2 évig állt, szal azt az ősszutykot, amivel tele van ki kell vakarni belőle, meg egy literrel többet eszik, mint kéne, szóval nem ártana faszán beállítani. Szerencsére vezérműlánccseréig még van 5000 kilóméterem, úgyh az majd csak következő szezon végén esedékes.
Ha vki szedte már szét a gépét akkor az mondja már meg hogy a szelepfedél alatt van az a 4 henger tömítéssel, O-gyűrűvel amiben a gyertya van na annak az alja nekem mintha köszörülve lenne hogy beférjen a furatba kérdem én ez gyárilag igy néz ki vagy sem?
Átugrani nem tud a ánc mert a veztengelyeknél van egy kis leszorító ami pont ezt akadályozza meg egyébként nekem is vmi ilyen problémám van 4500-nál mintha ilyen fémes csörgés lenne de az fölött meg alatt elhallgat mondjuk én már idén letettem meg elkezdtem szétbombázni szelephézagolás vezlánc csere meg karbitisztítás, azt pont ma csináltam ééss háát a leeresztőcsavarokkat koppra kivettem mindegyik úszóhézból és egyikből sem folyott a benzin ilyen salakszerű retek volt bennük.
Zizire épp ma hajnalban fejeztem be a plexi sötétítését szerintem dögös lett, majd felrakom a mocira, és tolok úgy is képet. Ára: a matrica pár száz forint, munkaidő pár óra tökölősen hideg téli napokra tökéletes
Karay most szopja a harcifaszt. A dolog egyik lényege, hogy összeakadt a közeggel, nem részletezem, hogy miért, majd ő elmondja ha akarja. A másik része meg az, hogy valami nagyon nem stimmel a gépével. 4 ezer környékén már korábban is csörgött neki a vezérműlánc, de azt hittük csak a szokásos kawasakis zakatolás. Erre egyszer hazafelé menet hirtelen úgy elkezdett csörögni meg csattogni a vezérműláncnál valami, hogy megállt és hazatolta, azóta se merte beindítani. Sztem a vezérműlánc környékén valami megadta magát, lehet, hogy az egyik feszítő. Ha meg így van és véletlenül ugrik egyet a lánc akkor kuka a fél blokk, úgyhogy ezzel nem jó szórakozni. Vezérműlánc és feszítő csere után jövőre ő is visszatér. Fórumon meg azért nincs, mert mindenféle motorozással kapcsolatos kerül, hogy ne egye meg a fene, hogy nem motorozhat.
Ami most rajta van az enyémen az egy 750-re gyártott házi dob, nagyon tuti hangja van de az a baj hogy beleér a hátsővillába. Szval ha valaki tud 400-asra dobot akkor szóljon. Ja van egy 400-asra való komplett hűtőm ha valakit érdekel!
Am most, hogy mondod az én gépembe is bele kellene nézni a télen, karbitisztítás, karbiszokron, szelephézag állítás, mert mielőtt megvettem 2 évig állt, szal azt az ősszutykot, amivel tele van ki kell vakarni belőle, meg egy literrel többet eszik, mint kéne, szóval nem ártana faszán beállítani. Szerencsére vezérműlánccseréig még van 5000 kilóméterem, úgyh az majd csak következő szezon végén esedékes.