Lehet, hogy olcsó, de Blackiex írja a tutit, ha az önindító nem megy attól még elvileg be lehet tolni ha kipróbálásról van szó, de akkor is óriási lutri inkább gs500, cb500 vagy hasonló ami nem japán belpiacos mert ahhoz már bontott is csak vacak van új pedig egy helyen kapható még erősen korlátozott módon.
En kihagynam, eleg kunsztos egyes alkatreszeket beszerezni. Ha nem szigoru kovetelmeny, hogy kis sornegy legyen, szerintem nezelodj masfele.
A 2 ev allas a porlasztoknak tuti nem tett jot, azoknak a tisztitasa, beallitasa egy szervizben barati aron is 50-60 ezer. Ha a szerelo hibas, repedt, kikemenyedett gumialkatreszeket is talal, akkor nagyon siman ennek a ketszerese is lehet a cehh. Az onindito munkadijjal egyutt szinten ilyen nagysagrend. Fekek, bowdenek, akku, gumik... szinten foglalkozos lehet. Ha vasarlas utan meg akarod csinaltatni, szerintem legyen minimum 3-400 ezred pluszban, amit kapasbol ralocsolhatsz.
...es akkor meg mindig benne van a pakliban az, hogy mivel kis kihegyezett sportmotorka, nagy valoszinuseggel nem munkaba jarasra hasznaltak az elozo gazdai, ki tudja, hogyan es mennyit orultkodtek vele, valamint hogy forditottak-e eleg anyagi eroforrast a karbantartasra...
Hali! Első nagymotorom vásárlása előtt állok és szóba jött egy 1995-ös zxr400 is. 2 éve volt inditva, hibás az öninditó. A hirdető elmondása szerint ennyi baja van. Nem vagyok jártas a témában, ilyen hosszú ideig egy helyben állás után kb mit és mennyiért kell majd cserélni rajta? Megéri-e vele foglalkozni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok !
Keresek egy balos kormánykapcsolót, elvileg ZXR400-on volt ilyen. 1988 környékén. Nekem másik Kawa-hoz kell,
hogy meg tudjam oldani, hogy legyen elakadásjelzőm. Neten találtam képet róla. Esetleg lenne
valakinek ilyen eladó ? Vagy más típushoz való is érdekel, ha van rajta index- ,
elakadásjelző- , kürt- , fénykürt- , tompított/refi váltó kapcsoló és szivató kar vagy
legalább a helye.) Köszönöm :-)
Hali. Meg tudnátok nekem mondani, hogy a zxr400 kmóra kihajtása egyedi-e vagy más gépen is ugyanolyan esetleg? teszem azt 750esen van zzr-en? vagy esetleg ha lenne valakinek egy méretezést tudna nekem adni róla? A vastagsága érdekelne, mert kiakarom váltani egy sima távtartóval.
Ugyanitt van egy zxr400l kormánytengelyem ha esetleg pont az kellene valakinek.
Az első villa beállítása kapcsán szeretnék segítséget kérni....El akartam tekerni gyári beállításra a visszaút csillapítás csavarjait és nem igazán azt tapasztaltam mint ami a szervizkönyvbe le van írva. 12 click a teljes beállítási tartomány a gépkönyv szerint, nekem a jobb oldali szárban 16click-et fordult, a balban meg vagy 24-et a csavar végállástól végállásig, és a balban jóval mélyebbre süllyed. Ti tapasztaltatok hasonló problémát a rebound állítás során vagy csak nekem van vmi megbuherálva vagy szétkopva a villában?
Előre is köszönöm a véleményeket!
Kedves fórumozók!
Sikerült vennem egy gázos hátsó rugóstagot hollnadiából a márkája WP. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek be lehet-e rakni úgy, hogy nincs központi motoremelőm?(csak egy első, meg egy hátsó).. Illetve honnét tudom meg, hogy egyáltalán fel van -e töltve?
Halihó, akit érdekel van még néhány megmaradt zxr 400 alkatrészem, hibátlan nyitott verziós veztengelyek, 180-as km óra, km óra meghajtó, végsebesség tiltás feloldó, féknyereg. Tel.: 06202433041
Bontásra,vagy felújításra szoruló,95-ös kiadású motorom sürgősen eladó.Törzskönyve megvan,a motor 4 éve áll,kissé hiányos állapotban.Ára:120E HUF.30/8419238
A 2 ev allas a porlasztoknak tuti nem tett jot, azoknak a tisztitasa, beallitasa egy szervizben barati aron is 50-60 ezer. Ha a szerelo hibas, repedt, kikemenyedett gumialkatreszeket is talal, akkor nagyon siman ennek a ketszerese is lehet a cehh. Az onindito munkadijjal egyutt szinten ilyen nagysagrend. Fekek, bowdenek, akku, gumik... szinten foglalkozos lehet. Ha vasarlas utan meg akarod csinaltatni, szerintem legyen minimum 3-400 ezred pluszban, amit kapasbol ralocsolhatsz.
...es akkor meg mindig benne van a pakliban az, hogy mivel kis kihegyezett sportmotorka, nagy valoszinuseggel nem munkaba jarasra hasznaltak az elozo gazdai, ki tudja, hogyan es mennyit orultkodtek vele, valamint hogy forditottak-e eleg anyagi eroforrast a karbantartasra...
Keresek egy balos kormánykapcsolót, elvileg ZXR400-on volt ilyen. 1988 környékén. Nekem másik Kawa-hoz kell,
hogy meg tudjam oldani, hogy legyen elakadásjelzőm. Neten találtam képet róla. Esetleg lenne
valakinek ilyen eladó ? Vagy más típushoz való is érdekel, ha van rajta index- ,
elakadásjelző- , kürt- , fénykürt- , tompított/refi váltó kapcsoló és szivató kar vagy
legalább a helye.) Köszönöm :-)
Kawasaki zxr 400 1995 membrán sor van e elado valakinek?!
Vagy hol tudok szerezni?
Ugyanitt van egy zxr400l kormánytengelyem ha esetleg pont az kellene valakinek.
Eladó egy K&N légszűrő ZXR-400hoz. Új csomagolásában. KA-4091
https://www.knfilters.com/air-...
Ár: 17.000Ft+Posta
További szép napot!
Az első villa beállítása kapcsán szeretnék segítséget kérni....El akartam tekerni gyári beállításra a visszaút csillapítás csavarjait és nem igazán azt tapasztaltam mint ami a szervizkönyvbe le van írva. 12 click a teljes beállítási tartomány a gépkönyv szerint, nekem a jobb oldali szárban 16click-et fordult, a balban meg vagy 24-et a csavar végállástól végállásig, és a balban jóval mélyebbre süllyed. Ti tapasztaltatok hasonló problémát a rebound állítás során vagy csak nekem van vmi megbuherálva vagy szétkopva a villában?
Előre is köszönöm a véleményeket!
Sikerült vennem egy gázos hátsó rugóstagot hollnadiából a márkája WP. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek be lehet-e rakni úgy, hogy nincs központi motoremelőm?(csak egy első, meg egy hátsó).. Illetve honnét tudom meg, hogy egyáltalán fel van -e töltve?
https://www.kepesmotor.hu/text...