alkatrészt melyik kawánál szoktatok rendelni ha szokott vki, vagy melyiknél érdemes nekem kéne egy pár cucc de vooltam duna pest rezidenciák nem foglalkoznak alkatrésszel ma meg naked-nél voltam az meg kiköltözött a búsba meg még nem is nyitnak
De nagyjából, ahogy mondta, 3 liter olaj és a felső csíknál lesz a szint a kémlelőablakon. Ha nem pályázol, nem kell bele a legdrágább olaj, egy vékonyabb simán megteszi, nálam 20W50 a nyerő. A szelephézagot azt nem vágom. Vezérműlánc, feszítőkkel együtt egy huszas.
Mi az, hogy asszem? Azse tudod miről beszélsz. olajszürő 1500, meg kell 4liter olaj, (igaz csak 3ésfélkörül fog csak belemenni) olaj meg 3500/liter(agip racing). Szelephézagot megsasolni nempénz :D leveszed a deknit és sasolgathatod :D karbiszinkront, ha nincs lehetőséged otthon megcsinálni, akkor elkell vinni szevízbe.. nemtudom mennyiért csinálják.....
zxr400ba mennyi olajkell és így cakpak menyiből jönne ki egy olajcsere?
szelephézagot megsasolni, karbiszinkron, ezígy menyiből jönne ki?
esetleg vezérműlánc de az asszem 20körül mozog
Pedig a fékezés a kedvenceim közé tartozik Akkor derül ki igazán, hogy érzed már a vasat, ha féktávokon nagyon tudsz vitézkedni. Ezek szerint nekem még van mit tanulni De összvissz 3 hónap után sztem nem csoda.
Néger! Nem kérdeztem, tapasztaltam. Hringen konkrétan 3 erősebb kör után nincs fékem. Első körben még 2 ujjal húzom, aztán 2 kör múlva már ccsak teli marokkal lehet, mert 2 ujjal ráhúzom a kart a másik 2-re, és úgy sem lassul hűdenagyon, egyszerűen felforr. Most gyári tokico betéteket fogok szerválni bele, meg nem tudom érdemes e hővezető pasztával bekenni a vasat. Ja és Ferrodo betétet sose vegyetek. EBC HH, vagy gyári tokico. Árban sincs sok különbség-
hát mivel primer biztonsági berendezés ergo kurvára kell meg az is hogy jo legyen inkább csináld meg faszára ha meg elmegy a háztól akkor meg a köv tulaj fog házhoz menni motorostul mert nem birt megállni
F2Tom! Szép a Ninjád! Én is ellennék egy ilyennel! ..szoktam am szfehérvár fele csapatni de még nemláttalak....
Nemtom kitől kérdezted de nekem még nemmelegedett túl az olajam!
Üdv!
Hi! Neked pályán mennyire szokott elforrni a fékolajad? Nekem nagyon, pedig 5.1 van benne, fém csövvek vannak rajta és friss a munkahengerekben a tömítés. Még kicserélem a főfékhengertömítést is. Szerinted a betéteket kell kenni valami hővezető pasztával, ahol érintkezik a dugattyúkkal?
Menj föl Hungaroringre széria fékkel, hidd el elmelegszik. Nekem mindenegyes pályázás alkalmával felforrt az olaj. Én tavaly télen cseréltem karmanytúkat a munkahengerekben, gyanítom most a főfékhengerben fogok.
én sem dicsekedhetek a ninjogó fékeivel..erősne gondolkodom egy fém fékcsövön! de ..szom költsön rá! előbb utóbb ugy is megy a háztól nem?:D ÜVd Skacok!
Azért ennyire nem durva a helyzet, hogy veszélyes lenne, csak egy k5 gixeren mentem a múltkor azon meg olyan fék volt mint az álom. Ahhoz képest az enyém enyhénszólva lehetne jobb is. A tippeket köszi mindenkinek, egyébként a fékcsövem az fém, betét új, szóval marad a levegő vagy az olaj, munkahengernek remélem nincs baja. Egyébként tipp: tuti h fém fékcsöved van, de ezenkívül pályára dot 5.1 fékolaj. Azzal az életben nem fog elmelegedni a féked. De ha az volt benne és túlmelegedett akkor meg én vagyok az okoskodó nagyarc.
De nagyjából, ahogy mondta, 3 liter olaj és a felső csíknál lesz a szint a kémlelőablakon. Ha nem pályázol, nem kell bele a legdrágább olaj, egy vékonyabb simán megteszi, nálam 20W50 a nyerő. A szelephézagot azt nem vágom. Vezérműlánc, feszítőkkel együtt egy huszas.
szelephézagot megsasolni, karbiszinkron, ezígy menyiből jönne ki?
esetleg vezérműlánc de az asszem 20körül mozog
Nemtom kitől kérdezted de nekem még nemmelegedett túl az olajam!
Üdv!