nem ez nem service manual hanem az alkatrész katalógus és az első számsor az ilyen azonosító pl. a 92057-es számmal kezdődő alkatrészek mind vezláncok vhogy így van de a kötőjeles számot kell nézni
A képen én úgy látom, hogy az L és H modell vezérműláncának a száma 92057, szal ugyanaz. Látom, hogy ez a service manual és nem az alkatrészkatalógus, de tudtommal a két blokk belülről totálisan ugyanaz, a váltóban a 2,3,4,5-ös sebességek fogaskerekeit leszámítva. De ne miattam essen ketté a blokkod az első beindításkor, inkább kérdezz meg valami kawa szervizes szakit.
az egy mhp gp cső,kiba*** drága,angol termék,de ilyen 300körül mesélnek rólas ujonnan,,használtan ilyen 140-200közt...
r-es tengely nemdrága,de azis csak úgy ér valamit,ha azt valaki beállítja neked,mert amugy ugyanaz mint a gyári.nekem is bekellene állittatni,de nem 2ft
zx kupán nincs nagy szigor.utcáról bevándorolt gépekkel gond nélkül átmentek.én azt mondom:Tükröket levenni,lámpákat leragasztani bármivel,jól látható rajtszám a fejidomon +faridom 2 oldalán és ne csöpögjön mindenhonnan a motorból az olaj,és átmentél,persze ha nem olyana gép hogy nyaknál elvan repedve a váza meg nincsrajta kipufogó.
legyen egy kultúrált összkép+azok amiket leírtam.hát hivatalosan kitámasztód se lehetne,az idom alljának fenekeltnek kéne lennie úgy,hogy 5liter folyadékot megtudjon tartani,olaj betöltő+leeresztő csabvarokat+olajszürőt lekell biztosítani stb... de itt nincsekkora szigor
Gépátvétel mit takar, mennyire nézik át a gépet? Gondolom azért nem versenymotorként kezelik, úgy mint plombás csavarok, meg minden túlfolyó végére tartály, ilyesmi.
Mivel nekem már volt licenszem így pofon egyszerü volt a nevezés.ugyanugy müködött mint a dunlop trophyra.felmentem a ringen az irodába,kitöltöttem a nevezési lapot vagy előzetesen emailban elküldtem,kaptam utána 2 darab papírt.Egyikkel elkell menni az időmérő berendezésért,a másik pedig a gépátvételi lap,amivel a motorom kiésretében elballagtam a 0-ás boxba.ott megkaptam a matricát,ami jelzi hogy minden ok,és melyik kategória vagyok.
a nevezés előfeltétele hogy legyen C tipusú versenyzői licenszed,amelyhez sportorvosi igazolásra van szükséged.
Licenszigénylő lap az év elején lesz letölthető innen: www.brorganisation.hu
napi licenszel is lehet menni,annak intézésében sajnos nemvagyok jártas!de tudtommal 3000valahányszáz forint,és helyszínen a Rezsőék adták ki.
idén a verseny egy 30perce szabad,30perces mért edzésből és 9körös versenyből állt,és marhafasza hangulatú kis dolog.sokkal családiasabb mint azt hinnétek
Nekem Sport Attack van fent elöl. 9ekm-t elment, 5-6-szor voltam vele pályán. Persze a széle elfogyott, amúgy nem rossz, van nála jobb is és rosszabb is.
Hali! Szépek a Kawicsok! Megkérdezném, jövőre mikor indul a ZX kupa? Szeretném egy verseny erejéig kipróbálni magam Hungaroringen. Kicsit mesélhetnél a nevezésről ha nem nagy kérés.
nekem Pirelli Dragon EVO volt hátul, elöl meg Dragon GT az első már öreg volt a hátsóval nem volt semmi bajom csak drága meg már más a neve aztán vettem conti sport attack-ot ami egyszerűen mesés pályán is tök faszán tapadt és azt tettem előre is most abban még 100 km sincs de megbizható a sport ennél már csak a race attack jobb bár a 3000 km-es futásidő kicsit kevés mást nem próbáltam de nem is akarok ha ezek is elkopnak akkor megint sport lesz
Gumiügy. Mindenkinek más jön be az tuti. Nekem még azok a gumik vannak fent, amikkel vettem. Elöl kocka Michelin Pilot Sport, hátul valami Metzeler szintén kockára kopva. Természetesen se elöl se hátul nem a gyári méret. A gumikat nem akarom fikázni, mert sztem azért viselkedett úgy a moci alattam, ahogy viselkedett, mert kockák voltak a gumik, meg régiek voltak. Szezon kezdetén nekem is jön az új garnitúra, remélem össze tok szedni egy jó pár Continental Sport Attack-ot. Jóféle gumi, jókat olvastam róla, meg egyik ismerősömnek is olyan van gixer hatszázon és meg van vele elégedve. Mellesleg a mintája kurva jól néz ki. Jók még ezenkívül a Michelin Pilot Power, Bridgestone BT 015/016 és még vannak jók Dunlopból, Pirelliből. Sztem igazából nincs rossz gumi, kinek mi jön be. Nálam egy a lényeg, utcára, speed motorra utcai sport gumi kell. Ettől van tartósabb utcai gumi, de az nem tapad úgy, meg van ragadósabb pályanapgumi, de az meg túl drága és hamar elfogy. Ja még annyi, hogy eszedbe ne jusson slicket feltenni utcára, mert az életben nem melegszik fel és ha van egy kis víz rögtön pofára esel.
Nem okoskodni akartam, csak segíteni pár jótanáccsal. De ha okoskodtam, nyugodtan szóljatok be.
3000ft/liter? az kurvasok ha kedvezménnyel szerzitek. Nekem Fusch Silkolene lánckenő van, tegnap azzal kentem meg a nyikorgó ajtót, azóta kussban van . Olyan a cucc, hogy amikor kijön, mintha pezsegne egy kicsit vagy tudomisén, de így bejut a résekbe . Ledobja ledobja, majd újrafújom. Gumit írhatnátok milyen használtok, mert tavasszal cserélni fogom. (120/60, 160/60 17es kerekek) Most Avon van fenn, elvoltam vele.
r-es tengely nemdrága,de azis csak úgy ér valamit,ha azt valaki beállítja neked,mert amugy ugyanaz mint a gyári.nekem is bekellene állittatni,de nem 2ft
tessÉk fejleszteni!
legyen egy kultúrált összkép+azok amiket leírtam.hát hivatalosan kitámasztód se lehetne,az idom alljának fenekeltnek kéne lennie úgy,hogy 5liter folyadékot megtudjon tartani,olaj betöltő+leeresztő csabvarokat+olajszürőt lekell biztosítani stb... de itt nincsekkora szigor
a nevezés előfeltétele hogy legyen C tipusú versenyzői licenszed,amelyhez sportorvosi igazolásra van szükséged.
Licenszigénylő lap az év elején lesz letölthető innen: www.brorganisation.hu
napi licenszel is lehet menni,annak intézésében sajnos nemvagyok jártas!de tudtommal 3000valahányszáz forint,és helyszínen a Rezsőék adták ki.
idén a verseny egy 30perce szabad,30perces mért edzésből és 9körös versenyből állt,és marhafasza hangulatú kis dolog.sokkal családiasabb mint azt hinnétek
Nem okoskodni akartam, csak segíteni pár jótanáccsal. De ha okoskodtam, nyugodtan szóljatok be.