Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát először is már leírtam ezeket az árakat neked meg a fórumba.
Amúgy meg nem értek egyet veled, legalábbis nekem csak városba fárad el utassal a csuklóm, mert mindig rámcsúszik fékezéskor, amúgy szerintem totálisan kényelmes a kawa, bár nem egy túragép, és aláírom hogy a banditnak sokkal túrásabb jellegénél fogva kényelmesebb az üléspozíciója, meg nem hasalós, de az nem is sportgép. A másik meg hogy én lemtoroztam Horvátországba KRK-szigetre vele, és semmim nem fájt igazából, csak a fejem az is a kurva hangos kipufogómtól.
De mondjuk a bandit biztos hogy jobb túrázni, bár én nagyon sokat túrázok a gépemmel, mert nem csak pályán szeretem használni, sőt. Azt kell hogy mondjam hogy kb csak túrázni,meg motorozni megyek vele, csak ritkán tudok pályázni anyagi okok miatt.
tomasoo én véleményem az hogy ha pl nyaranta is minden hétvégén hegyekbe menni meg ilyesmire akarod használni akkor jobbb a bandit én 90 % ig biztos voltam a banditban és csak azért lett kawa mert nem találtam ilyen szép állapotú banditot mint amilyen szép kawát kifogtam amúgy jó a kwa így a környéken de hosszú távon azért elég kényelmetlen jó vas a bandit is tényleg elég egy szervizmentes motor de sok sikert kawához amúgy én 235 öt mentem vele sztem 240 ig ment volna
köszi josee a tájákoztatást és én így gondoltam valójában hogy a kawa biztos jobb!elég ha már csak a lóerőt ézzük a bandit 52 a kawa 66 ez se mindegy!arról ne is beszéljünk hogy a kawa sokkal szebb és a szín is jobb!még egy kérdés mennyi a kawa végsebessége 200-220?am meggyőztél josee
ma voltam bent papp motorsnál 8900 ft a vezérműlánc 11 a két láncfeszítő és 10500 a szelepfedéltömítés ezen kívül kell valami a vezérműlánc cseréhez?
Hát a bandit nevetség tárgya a kawával összehasonlítva. Léghűtéses, gyengébb sokkal, és nem is egy vérbeli sportgép. (Meg amúgy se zöld színű )
Komolyra fordítva a szót a kawára ránézel látszik hogy sokkal komolyabb sportgép, óriási hűtővel, amit még egy nagyobb gép is megirigyelhet. A gyorsulás és végsebesség is elmarad a kawáétól. Ugyanez vonatkozik a 250-es ZXR és bandit összehasonlítására. A kawa egy kiforrott pályagép szinte, a bandit meg egy túrássabb vonal, amúgy sincs rajta idom. Én nem akarom leszólni a banditot sem, mert amúgy nem egy rossz motor, meg elég igénytelen, és nem kell sokat szervízelni, szinte már megbízhatót is írhatnék rá.
Mindegy a lényeg, ha egy jó gépet akarsz akkor kawa, ha egy szolidabb olcsóbb gépet keresel, akkor bandit. Az sem rossz, attól függ mire akarod használni.
De aki kawát vesz úgyis az eszére meg a szívére hallgat.
hali

lenné meg egy kérdésem hozátok suzuki bandit és azxr 400 összehasonlítása érdekelne gyorsulás végsebesség stabiliátás és mindkét motor előnye hátránya is érdekelne!

előre is kösz srácok
mondta hogy van egy falvai osztálytársa akinek 250 es zxr e van de amugy igyen báttya vagyok jah..:)
Én sztem tudom kivagy Nics véletlenül egy IMI nevű tesód ?
kondorosi@msn.com

adamfzr hát azért azt nem mondanám hogy mindeggyikben de van biztos olyan mert ha az enyémben benne lene vagy 50-60 ezer igaz megse vettem volna lehet elgondolkodnék hogy dnor tól megveszem a km órát abba ugyis csak 35 van de amikor még megvettem alig volt vezérműlánc hangja most meg egyre jobban és 30 000 re írja a service manual a cserét ha jól emlékszem meg gyári festés van sztem motoromon igaz ki tudja
hát árpi köszi szépen a tájékoztatást az az igazság hogy még nincs meg a zsé és olyan február március körül gondoltam de kb akkorra lesz meg az összes zsé is!köszi mindent üdv
ja, ezeklben a motorokban már mind 2-3szorosa van az órábn lévő kilóméternek..
Ha megadod az msn cimed felvennélek, lenne pár kérdésem Ide küldd lécci: barcelona.89@freemail.hu vagy ha nem "titkos" ide is elküldheted
tomasso szia én árpi vagyok én 3 évet toltam le simsonnal utána egy fél évet egy 125 ös yamaha dt vel májusban vettem 400 as zxr t hát ereje kezdő motornak nagyon jó a 66 lóerő csak úgy vigyorogsz ha huzod neki hogy ez így megy persze úgy mint a többi motorral ésszel kell közlekedni de főleg így hogy csak kb 25-30 lovas motorral mentél azzal is csak gondolom keveset így aztán főleg óvatosan mert ezzel is hamar ellehet szállni ha van egy fain nyitott dobod rajta még szép hangja is van:P

a motorról hát én kicsit sokért relativan sokért mert 725 ért vettem de új michelin gumikkal meg friss olajcserével
nagyon jó kis motor... én sztem 400 asok között az első 3 ban benne van..:) és rosszat nemigen tudok róla mondani kb 4-5 ezret hajtottam bele májustól sajnos nagyobb túrára már nem maradt pénzem főleg helyben meg környéken motoroztam persze ezis szervíz igényes nekem most lessz vezérműlánc láncfeszítő szelephézag és karbiszinkrona tél folyamán josee nak tavaly volt azóta hozzáse kelett nyulnia szóval nagyon jó kis moci én azt ajánlom ha már most megvan a pénz a tél folyamán vegyél mert ilyenkor sztem 50-100 ezerrel olcsóbban biztos megkapod mint szezonjába figyelj oda vételkor a féktárcsákra betétekre gumikra felnik hogy ütöttek e kormány meg első kerék egyvonalban van e akkor motor csörög e kawáknak van egy kis kuplung csörgésük ezt hozzá kell tenni lánc lánckerekek mert azis vagy 40 rugó km is fontos mert sztem évi kb 3-5 ezer km egy évben szóval 91-92 es motorra ez a 20-30-40 ezer km kevés szóval óracsere valószinű de egy 99 es gépbe benne van 50 000 az meg sok hát kb ennyi ha akarja valaki egészítsen ki:) sok szerencsét
sziasztok!

olyan indokkal fordulok hozzátok hogy a tavasszal akarok venni motort!mivel már most felesleges és én egy zxr- 400-ra gondoltam!olyan kérdéseim lennének hogy nektek mik a tapasztalatotok erről a tipussal a többi 400-assal ellentétben!nagyon szép motor kívülről de valójában mit tud?minden jó és rosz tulajdonsága érdekel!viszonyítási alapon mincs most egy robogóm van tudom nem is lehet egy lapon említeni!de mentem már 125 ös apriliával poweressel de gondolom ott is ég és föld!előre is köszi
Aha RSV 1000-re! 2002-es! De ez olyan, hogy rá kell dugni az összekötő csőre! Alúl és fölűl egy rugó húzza oda!
Szia,

RSV-1000-re? az negycsavaros, igaz? majd nyitvatartom a szemem... milyen evjaratu?
Szia! RSV-re is tudnál?!
Szia,

Nincs jelenleg, de ki tudja mit hoz a holnap...

ha veletlenul lesz valamikor, akkor felteszem a forumba.
Raptor raptor raptor!
Dnor! valami jó ksi dobod nincs ZXR-re?
Nekem 120/70 van fent, így vettem a gépet. Simán felmegy, nem ér bele semmibe. De a gyári gumiméretet nem hiába találták ki, úgyhogy mivel úgyis kocka már cserélem a télen /60-asra. /60astól egyébként jobban orra billen a gép, mint a /70esnél, szal jobban fordul és ez nálam lényeges szempont.
nekem az már beleért a hütöbe fékezésnél,mondjuk nem utcai használat mellett...
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban , hogy a zxr 400 ra előre jó-e a 120/70-es gumi. Mert most hirtelen csak ilyet tudok szerezni és a műszakihoz mindenképpen kellene. Szeretném még az utolsó napsugarakat kihasználni! Előre is köszi
Nem a motor nehéz....
A váza elég vaskos, van benn anyag, nem úgy mint pl a 400as Suzuki Banditban, az tényleg könyebb lényegesen, de nem panaszkodom, mert simán tartom a tempót nagyobb mocikkal, persze nem 300ig
Próbálj ki egyet, aztán meglátod. Nekem mindegy mit veszel
Aha.......látom nem apróznád el a dolgot