Nincs szivárgás a rendszerben, a betétek a dugattyúkkal jól mozognak, lehet, hogy igazad van és a fékcső tágul sokat.
Beszerzési lehetőséget tudsz ajánlani?
Nem akarlak elkeseríteni, de valszeg vagy az van hogy el van öregedve a fékcsöved ( már ha nem fém fékcsöved van, hanem gumi, és túl sokat tágul). Ha értesz a dologhoz, akkor szereld le a fékhengereidet a tárcsáról és nézd meg hogy mozognak e a dugattyúk rendesen egyik sincsen beragadva. Ki kell tisztítani hogy mindegyik mozogjon rendesen. Nekem is elég rossz volt a fékhatásom, de hiába csináltunk mindent.
Először fékolajat cseréltem, aztán szét lett szedve a rendszer, a főfékmunkahenger lett felújítószettel felújítva fent a fékkar mellett, de ez sem segített. Új karmantyúkat gyártattam a féknyergekbe (14 rugómba került), de az sem oldotta meg a helyzetet. Aztán tele lett vele a tököm, és felcsapattam rá egy fém fékcsövet ( by Xbike ). Na azóta van fékem, bár most sem pár miliméteres a holtjáték, de viszont kurva jól fog.
Tanácsotokat kérném!
Az első fékkarom behúzáskor igen közel van a gázmarkolathoz. Teljesen, csutkán behúzott állapotban kb. 1cm a távolság köztük (hideg állapotban). Az állító a legkissebb fúraton van. Az olajat nem erszti, a húzva tartott kar nem megy közelebb a markolathoz. Mi lehet az oka, hogy ennyire benn fog? Az olajat most cserélték, légtelen a rendszer. Ezek ilyenek? Nemrég mentem egy GSXR 750 SRAD-al, annak mm-ekben volt mérhető a fékkar behúzhatósága.
30 ezer után általában cserés a vezérműlánc, érdemes lecserélni, mivel befolyásolja a teljesítményt, másrészt télleg ha elszakad akkor aztán kb "szinte" kuka a blokk. Szal ha nyugodt akarsz lenni, akkor cseréld le, az a biztos, vagy nézesd meg motorszerelővel, de igazából ahhoz is szét kell szedni teljesen, és akkor már érdemes lecserélni ha már szét van szedve. A Biker-world motoros boltban tudsz venni 15 ezerért MORSE japán utángyártott vezérműláncot, ami megegyezik a gyári minőségével, de inkább ajánlom a gyárit, ami kb fele annyi a Papp motorsnál tudod megrendelni 8950 forint volt az ára a gyárinak, de akkor már a feszítőt is érdemes kicserélni ( ez olyan mint a láncszett annál is csak felét nem érdemes cserélni mert az egyik elbassza a másikat ). 5750 a láncvezető. Hengerfejtömítés meg 4700 forint. Az olajat nem muszáj kidobnod, vissza is töltheted, ha nemrég lett beletéve.
Azok szerintem nem sok mindent fognak tudni megállapitani.Egy konkrét motorszerelőhöz vidd akinek már hatalmas tapasztalata van és rengeteg motor volt már a keze közt.Mert lehet hogy egy autószerelő egy alap csörgésre(ami Kawáknál tudtommal jellemző)is azt mondja majd,hogy ez már szar,baja van
sajna igen, tömítést cserélned kell majd, de jobb ha egy tömítéskészletet illetve egy feszítőt cserélsz kb 20ért mindhogy egy elszakadst láncért elég sok minden 100e nagységrendű dolgot...
Azt nézd meg hogy a láncot mennyire tudod elemelni a lánckerékről (vezérműtengely lánckeréknél) a csapnál fogva! Feszített állapotban! Ha meg tudod emelni akkor az gáz!Ha nem tudod elemelni akkor a feszítőd szar! Nem feszít eléggé!
valaki fogalmazza már meg pls hogy mikor csere érett akkor a vezérműlánc spec nekem hallani a hangját ahogy fut olyan csörgős hangja van akkor ez normál vagy honnan tudom mikor cserés? mennyi egy új akkor mást is kell cserélni? valaki egy linket dobhatna hogy hol mennyi..
sziasztok nah végre megoldottam azt a vázdarab dolgot fellazítottam a blokktartó hátsó 2 csavart meg kivettem két bukógombát aztán kipuffnál elkezdtem emelni picit birtam aztán a két imbuszal felhuzattam eredmény
Beszerzési lehetőséget tudsz ajánlani?