Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs szivárgás a rendszerben, a betétek a dugattyúkkal jól mozognak, lehet, hogy igazad van és a fékcső tágul sokat.
Beszerzési lehetőséget tudsz ajánlani?
34 ezer van moicba ugyhogy ha msot nemis télen tuti megcsinálom vezérműlánc gondot
hm, lehet a betét kopott? ezt már én is észrevettem hogy ahány motor annyi féle.. főleg a fékkar útja lehet zavaró ha hosszabb..
Nem akarlak elkeseríteni, de valszeg vagy az van hogy el van öregedve a fékcsöved ( már ha nem fém fékcsöved van, hanem gumi, és túl sokat tágul). Ha értesz a dologhoz, akkor szereld le a fékhengereidet a tárcsáról és nézd meg hogy mozognak e a dugattyúk rendesen egyik sincsen beragadva. Ki kell tisztítani hogy mindegyik mozogjon rendesen. Nekem is elég rossz volt a fékhatásom, de hiába csináltunk mindent.
Először fékolajat cseréltem, aztán szét lett szedve a rendszer, a főfékmunkahenger lett felújítószettel felújítva fent a fékkar mellett, de ez sem segített. Új karmantyúkat gyártattam a féknyergekbe (14 rugómba került), de az sem oldotta meg a helyzetet. Aztán tele lett vele a tököm, és felcsapattam rá egy fém fékcsövet ( by Xbike ). Na azóta van fékem, bár most sem pár miliméteres a holtjáték, de viszont kurva jól fog.
Sziasztok!

Tanácsotokat kérném!
Az első fékkarom behúzáskor igen közel van a gázmarkolathoz. Teljesen, csutkán behúzott állapotban kb. 1cm a távolság köztük (hideg állapotban). Az állító a legkissebb fúraton van. Az olajat nem erszti, a húzva tartott kar nem megy közelebb a markolathoz. Mi lehet az oka, hogy ennyire benn fog? Az olajat most cserélték, légtelen a rendszer. Ezek ilyenek? Nemrég mentem egy GSXR 750 SRAD-al, annak mm-ekben volt mérhető a fékkar behúzhatósága.

Köszönöm
Kékfeketedt!

30 ezer után általában cserés a vezérműlánc, érdemes lecserélni, mivel befolyásolja a teljesítményt, másrészt télleg ha elszakad akkor aztán kb "szinte" kuka a blokk. Szal ha nyugodt akarsz lenni, akkor cseréld le, az a biztos, vagy nézesd meg motorszerelővel, de igazából ahhoz is szét kell szedni teljesen, és akkor már érdemes lecserélni ha már szét van szedve. A Biker-world motoros boltban tudsz venni 15 ezerért MORSE japán utángyártott vezérműláncot, ami megegyezik a gyári minőségével, de inkább ajánlom a gyárit, ami kb fele annyi a Papp motorsnál tudod megrendelni 8950 forint volt az ára a gyárinak, de akkor már a feszítőt is érdemes kicserélni ( ez olyan mint a láncszett annál is csak felét nem érdemes cserélni mert az egyik elbassza a másikat ). 5750 a láncvezető. Hengerfejtömítés meg 4700 forint. Az olajat nem muszáj kidobnod, vissza is töltheted, ha nemrég lett beletéve.
Autószerelőhöz semmiképpen ne vidd! Hacsak nem motorszerelő is az illető!
Azok szerintem nem sok mindent fognak tudni megállapitani.Egy konkrét motorszerelőhöz vidd akinek már hatalmas tapasztalata van és rengeteg motor volt már a keze közt.Mert lehet hogy egy autószerelő egy alap csörgésre(ami Kawáknál tudtommal jellemző)is azt mondja majd,hogy ez már szar,baja van
úgy döntöttem meghallgattatom egy két autószerelő ismerőssel...
sajna igen, tömítést cserélned kell majd, de jobb ha egy tömítéskészletet illetve egy feszítőt cserélsz kb 20ért mindhogy egy elszakadst láncért elég sok minden 100e nagységrendű dolgot...
dehát ahoz nagyon szét kell szedni... nem?
Azt nézd meg hogy a láncot mennyire tudod elemelni a lánckerékről (vezérműtengely lánckeréknél) a csapnál fogva! Feszített állapotban! Ha meg tudod emelni akkor az gáz!Ha nem tudod elemelni akkor a feszítőd szar! Nem feszít eléggé!
valaki fogalmazza már meg pls hogy mikor csere érett akkor a vezérműlánc spec nekem hallani a hangját ahogy fut olyan csörgős hangja van akkor ez normál vagy honnan tudom mikor cserés? mennyi egy új akkor mást is kell cserélni? valaki egy linket dobhatna hogy hol mennyi..
Szép!
Neeem! Miért akarsz ráspanolni? Hogy majd elszakadjon? Nézted már milyen állapotban van? Lehet hogy inkább cserélni kéne!
nekem lövésem sincs...de szerintem basi2 tudja a zx9 fórumon...bár nem tom mennyire vágja a belpiacosokat
jaj bocs....! elfelejtettelek visszahivni, megneztem a doboz(oka)t, amiben a ZXR cuccok vannak, de nincs rugom, a labtartokkal egyutt elvittek...
kééééész
Helló srácok nincs vlki-nek a lábfékhez az a rugó ami a féklámpakapcsoló és a pedál között van? törött is jó
még 1 kérdés szerintetek itt lehet ráspanolni a vezérműláncra?

annál a kis ablaknál ami a tartály mögött van?
sziasztok nah végre megoldottam azt a vázdarab dolgot fellazítottam a blokktartó hátsó 2 csavart meg kivettem két bukógombát aztán kipuffnál elkezdtem emelni picit birtam aztán a két imbuszal felhuzattam eredmény
a kuplung nekem is csörög de a vezérmű lánc is jobb oldalt van
Szia!

Nem tudom jó emailre írtam e. Majd hívj fel ha nem kaptad volna meg a levelet!
de látom nekiálltál rendesen a gépednek...
ehhő már nem értek....