Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pesze én nem le akarlak beszélni róla csak elmondtam hogy énis belé szerelmetesedtem:D sőt ha nem jön el a szerelő akkor lehet megis veszem és látod normális szerelő mert nem megvetette azt dörzsölte markát hogy mind neki lové lessz menny el nézd emg ha ezek a hibák még mindig fenn álnak próbálj alkudni sztem egy550 ért és ha nem adja sztem majd elgondolkodik hogy hátha tényleg engednie kéne belőle amugy én azon a reggelen láttam meg a vasam amikor azt a mocit mentem megnézni csak ránéztem netre hátha van új de áhh mondom lila ugyse tetszik és ahogy jöttünk haza kecskemétről telefon minden aki gép elött ül diktálja számot.., meglehet e azonnal nézni kb 1 óra alatt budafokon voltunk és már néztük is moccot május 1.-2. hete környékén vettem visszanézed meglátod nah jó nézegetést gondold át és ugyis lessz mocc nah hali
Uhh ez rosszul jött. mert holnap néztem volna meg. A csávó akié azt mondja teljesen hibátlan állapot meg is lehet nézni nyugodtan. De akkor ebben biztos vagy hogy 1 motorról beszélünk? ááá pedig ez teccet és csak A korlátos jogsim van.
igen ppontosan erről beszélek szemét dolog tudom de én egy nagyon jó szerelővel voltam megnézni aki a suzukinál dolgozik és vele nézettem meg telószimering sztem alapból 1 10 es mert ugye akkor már olajat is... szelepfedél ha egy tömítés akkor azis vagy 10 mire szétszeded ... fékek kb 25 ha tárcsa is akkor még több már nemis tudom hogy tárcsa milyen volt lánc lánckerekek 30 eggyik oldalból egy darab kitörve azis sztem egy 20 as bontóba plussz festések gittelések átfujatni az egész moccot vagy 100 000 plussz még a porszívócső meg ami hirtelen nem jutott eszembe kb 2 hónapja voltam megnézni és hát inkább eljöttünk haza hogy majd lessz valamilyen mocc mert 680 at mondott végére a csávó kb 500 550 et ér én és a szerelőm szerint inkább felmentünk pestre egyből láttam énis különbséget ennek annyi baja volt hogy első fékbetétek cserések 16 huf volt és semmi más és én inkább ezért adtam többet még ha 50 el is mint a szarabbért mert ha ezek a bajok mellé mások is társulnak amugy ha jol megnézitek a képeket a motor elején látszanak a törések csak számgépen szépen kivannak alakitva... nah pá
A porszívócső darabja 4000-4500 forint újonnan a Papp Motorsnál. Használtat nem hiszem hogy találsz. Nekem az egyik elfáradt, ki kellett cserélni. De kb 10 éveket bírnak ezek...
Amúgy nem akkora gáz ha nincs rajta, de úgy a gyári.
Kékfekedt a Kecskeméti kawasaki zxr 400 ról beszélsz? 1999 es és A korlátta llehet vezetni 730.000 van kitéve. Arról mondod hogy szar?
erről beszéltetek? http://www.hasznaltauto.hu/2030707_kawasaki_zxr400_1999
Hello
ha folytó kitet megveszem, még akkor sem lehet levizsgáztatni, ha jól értem, akkor meg minek.
És igen, arra a kawara gondoltam, végülis fel lehet újítani, csak alkudni kell. vélemény? érdemes? mennyiért kéne akkor megvenni, hogy még felújítással is megérje?
Adás vétel csere bere topic [5154] -es bejegyzés.
Teló olajfolyás nekem is volt, teló szimeringet kell cserélni, de nemárt az adott oldalon kicserélni a fékbetéteket sem, mert ha ráment az olaj, azt beszivta, és ezért szar a fék. szelepfedél valszeg tömités lesz, 7ezer forint környékén kapsz egyet, legalábbis a ZZR-hez annyi volt. Külsőt meg fel lehet ujitani, legalább olyan minta lesz, amilyent megálmodsz , kikell szépen gittelni, és mehet a festés , bár tudom jobb egy fullos mocit venni
Kékfekedt te a kecskemétiröl beszélsz? amit A korláttal lehet vezetni?
igen arról beszélek sajnálom hogy atulaj ellen kell beszélnem de borszasztó hogy egy olyan motorért ami összevissza van törve minden sarka lehorcsolva szakál lemezből egy darab hiányzik eggyik légbeömlő első telo engedi olajat szarok a fékek szelepfedélnél folyik az olaj.........................................................
...........
Városföldi? Melyik az? 99 es?
gordy ezt azthiszem már nem lehet megoldani de amugy ha veszel egy fojtó kitet a motorba nekem 400 as zxr em van 25 kw os papirokkal megis van a karbiba a fojtó kit

pesze arra a zöld fehér városföldi motorra gondolsz akkor nem akarom elrontani az üzletet de énis néztem és kb 500 at ér az a moci mert folyik szelepfedélnél olaj... festés is szinte mindenhol levan baszva de azért nézd meg...
Sziasztok!
Érdekelne, hogy a porszivócső ha hiányzik az 1ik oldalról az nagyon nagy baj? Lehet úgy használni?
Illetve ha mind2 odlalról le van véve még úgy is? Tudtok eladó oylan csövet?
hello!
Tud valaki eladó nagymotort 25 kw-os papírral 600körül?
VAn itt olyan akinek így van megoldva a nagymotor papírja? Ha igen mondja már el hogy lehet ezt elérni!
ÉRdekel.. Képet léci meg infokat .
Ezt észre se vettem. Nekem 24000 egy évre a biztosítás. Tehát 6000/negyed év.Azt még talán kibírom.
7E / negyedev? 30E..?

nekem 13E / ev az R1-re... milyen biztositonal vagytok ti?
Hali! Tudok egy 400-as gixxert 25kw-s papírokkal, pont eladó, ha érdekel megadom az elérhetőségét a srácnak.
Bocs. A martonadam mocijáért adnék 600-at is.
Nincs az az Isten, hogy 500 000-nél többet adjak egy 10 éves 400-as motorért. Meg kell venni a legolcsóbbat aztán arra rádobni még 200 000-et. Most ha azt valaki megveszi 850-ért és beszop egy blokk hibát vele akkor ugyan ott van mint ha vett volna egy roncsot 300-ért.
ddt 500 és ezt mind 25 kw os papirokkal basszus akor jo hülye vagyok énis hogy nem r 1 est vettem ...

azt azért ne felejtsd el okoska hogy nekünk a korlátozott jogsi miatt kell ennyiért vennénk de mivel a korlát nem fog egy darabig elveszni ezért sztem ilyen áron elis tudjuk majd adni őket:P
amelett meg 7 000 ft negyedévente a bizti nem 30 azse mind 1 stb stb
Első szériás R1-et kapsz ezért a pénzért. A 2000-es Thundercatommat fél évig árultam, a végén 750-ért ment el 43000km-el.
annyira nemis figyeltem fordulatszám mérőt de ha jól emlékszem 14 környékén...
éés mégh ez is botrány kevés kilométer korához képest.