Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kupplung nekem is csörög..
nah hát énis megnyomkodtam a csöveket meg járattam ios csak utánna nem töltöttem de sztem ezt a tartálynak is elkell látnia mármint ezt a feladatot 2 nem akartam meghuzni a blokkot sztem valamekkora nyúlása van a láncnak... nem akartam megbojgatni örültem már hogy hűtő jó de ezen a héten lehet lessz rá sajnos idő ilyen takony időben meg az eggyik spoilerem alja bevan repedve azt szeretném megheggesztetni...

csörgés igyen a kupolungom is csörög melegen főként de azt már megszoktam meg az bal oldalt csörög de akkor valószínűvezérműlánc gond van..... de azt azon az alsó ablakon megtudom spanolni?
?
kékfeketedt...
de neked is látom jó helyen van....a satupadon
Igen,a jobb oldalon van:
egyébként kékfeketedt ha már enyire nekiestél sikerült a blokkot a helyére tenned? tod multkor volt róla szó...
1, Igen, lelegteleniti magat - illetve neked kell ugyesen lelegtelenitened. (magyarul nincs legtelenito csavar, mint pl a R1-en asszem) :
1. eloszor is lassan kell feltolteni a rendszert vizzel, hogy a levego ne "szoruljon be", ki tudjon jonni a "bubi"
2. Miutan feltoltotted, utana be kell inditani, es jaratni alapjaraton levett hutosapkaval, megmozgatni, vizcsoveket kisse megnyomogatni, amig csak nem latsz mar buborekot a hutosapka nyilasan (vigyazz, mert ha sokaig jaratod, kifut a forro viz, es jol megeget, illetve tobb vizet kell utantoltened ... :)
3. megallitani, varni kicsit, vizszint lejjeb fog menni, feltolteni a vizet a hutosapka szintjeig, kupakot racsavarni, es ezutanfeltolteni a kiegyenlito tartalyt is

...es kesz.
max még keresnék valmi magasan lévő szelepe, ha nincs akkor nincs is hol légteleníteni...
egyábként én ugy csinálnám a vizet, hogy feltölteném a rendszert, kicsit várnék hogy átill befollyon mindhová, kupakot nem raknám vissza a tatályra, beindítanám a mocit és hagynám üresbe kotyogni, majd mikor elér már egy magasabb hőmérsékeltett akkor leállítanám...és feltölteném a tartályt utána ha kell....azt kupak vissza...szerintem igy is kel, de lehet tévedek...
A vizet megkérdem neked holnap, én is cserélni szeretném....ha csörgést hallasz akkor megállapíthatod hogy bizony neked kawasakid van. Egyébként ha vezérműláncos lenne akkor elöszőr csak hidegen csörögne, és amint bemelegszik szinte abba is marad. ha ezt tapaszalod akkor biztos láncos vagy láncfeszítős...ha lyan csörgést hallasz ami a kuplungkar behuzásáal megszűnik akkor valószínüleg a kuplungkosár zörög, amivel szintén ne foglakozz, mert ez kawasaki. ameddig nem csuszik a kuplungod addig minden fasza, ha idegesít kicserélheted borsos áron, de kb 5 ezer km után megint ugyanúgy fog csörögni...ha ez sem akkor fog sincs...Adhatnak "csörgős" kopogós hangot még a szelepek, amik kawánál szintén zajosak, de a mmegfelelő szelephétzagot csak bontással lehet elenőrizni...
egyénként én sem hallotam még kawát azelőtt mikor halgattam az enyém énis mindenféle csörgést hallottam , még most is..és elmondták, hogy ez kawa...
sziasztok 2 kérdésem lenne 1 a víz lelégteleníti magát? hanem akkor hol kell?
2 a vezérműlánc jobb oldalon van mert a motor jobb oldalon csörgést hallok ...
nagyon egyértelmü a cucc.
ahogy mondtad,szinre szin:D
Geiii!Most nétem..lehúztam ezt a fekete 'takarót' róla,és mot látom h az a barna Kábel ami levan csavarozva 2-é oszlik a két csatlakozóba,és ugyna ugy a sárga fekete is..Szarjam le szedjem le mind a 3 at azt ami a motorn van csavarjam rá azt annyi? Ügye?
Kössz az infot És milyen szettek vannak?Árban...és kivitelben
Gondolom színre szín
Jaj..sztem tudom mire gondolsz,ha midnen igaz 3 csillag csavarral van lefogva a ford.mérő közepére,(barna,fekete,sárga fekete)
frodszámmérőről csavarozd le azt a buzinagy csatlakozót,3 kábel megy csak belőle a fordmérőre
minnyá keresek valami képet hátha meglátom a bekötését de 3kábelből már azért meglehet oldani:D
külön fejidomot nemadok el,van egybe szett,olcsó is,drágább is.plexit nekemis vennemkell.
Geri,Fej idom mennyiért lenne?Plexid nincs?A ford.mérőt nézd meg nekem létszives
még a te ex fehér idomszetted,lábtartókonzolod is itvan:D meg még valami alkatrészhalom:)
Amúgy ha kell valakinek zxr400 versenyidomgarnitúra,nekem van 3 garnitúra most polcon
meg van most gumi is.
Az a púpos tükrös plexi is jó lenne ami neked van
Hali!Az jó lenne küldhetnél képeket motogp55 kukac freemail pont hu-ra meg persze árajánlatot,és ha esetleg tudnál mondani valami információt az újról is mind árban mind arra ,hogy milyen szín..stb..Nekem pályaidomba kell

Üdv.
Szia!

Nekem van egy eladó használt gyári vastag plexim. Ha gondolod emailbe tudok képet küldeni róla. De újat is tudok neked szerezni ha kell.
De jó újra látni - hacsak részleteiben is - a kezem munkáit Az idomszet, a kipufogórendszer és a hátsó alu féktárcsa az enyém volt.
Amúgy nem tudtam, hogy eladtad a te motorod.
hogyhogy ezt is? eladtam a sajátom és ez van helyette most.igen,jópár cucc a te motyóidból van,idomszettek,kipuffrendszer,lábtartók stb,ezért is akartalak multkor faggatni errröl a gépről.
Futómű R,karbi,elektronika,kipuff R,váltó szerintem nem Bár Tomi esküszik rá,de eleht csak nagyonrövid a végáttétel.
gondolom ebben a színben mégismerősebb a vas:)
rakosb79@hotmail.com az msn cimem
hát én azt mondom neked, hogy igaz a varatok nem a legszebbek...de a célnak tökéletesen megfelel...jobb lett volna ha minmnnyá fület is tudsz cserélni rajta mert akkor tuti nem reped el, de az alu elég puha anyag. Igyis tökéletes, úgysem látszik és elég sok helyen van fül hogyakár soha többet ne kelljen hozzányúlni...az hogy az olaj barna az természetes, addig van csak szép gyári szine az olajnak még megnem hajtod egyszer igazán a mocit...az én olajam is 1800km után inkább már fekete mindt barna...úgyhoogy azzal semmi baj...szerintem nem kell légtelenítened az olajat, hisz mikor olajat cserélsz sem kell utána és egyébként is elég sok levegő van még odabent...a vízhez inkább nem irok semmit, nem akarok hülyeséget mondani...majd aki tényleg tudja hogy kell-e