Azt nem tudja valki, hogy a zx-4-be jók-e a zxr400 dugógyűrűi? a löket és a furat azonos...Nem tudja vki, hogy hol lehetne ennek utánajárni? 67 000 van a gépben, és gondoltam ráférne egy gyűrűzés, persze ennyi erővel szelepeket is cseráélhetnék...
Érdemes egyáltalán belevágni? Kb mennyibe kerülhet egy ilyen kör?
Indult már valaki egyébként ilyen géppel 400-as kupán? Egyenlőre még csak terv, de jövőre szeretnék indulni...
Milyen gumival jössz, pályával vagy utcaival?
ETZ-nek nem vagyok ellenfél, volt már szerencsém pályázni olyanokkal Kakucson... Mit is mondjak mindig megijedtem amikor elhúztak melettem
Amúgy gyertek minél többen. A jó kis csapat a lényeg. Igazából nem a győzelem a lényeg hanem hogy látja az ember hogy mit tud, mennyivel tudnak többet, vagy kevesebbet a többiek. Mit kell még gyakorolnia...
Remélem addigra lesz hátsó gumim, mert ez a mostani már nagyon torkavéres
250-es ETZ-kel is okoztak már meglepetést páran Kecskeméten, szóval bárki lehet győztes...
Igen valószínűleg indulok a versenyen, bár sajnos a Kakucs-ringen még nem pályáztam. Amúgy lementem a tengerpartra simán. Az enyém volt a legkisebb vas, de 222 a vége, simán tudtam tartani a tempót. 35 ezer körül van benne. Múlt nyár végén kis felújítás volt, vezérműlánc csere, meg hengerfejtömítés, meg láncfeszítő, szelephézag, karbiszinkron ... ilyenek.
Igazából semmi bajom vele, kicsit most sok kaját kap, de amúgy imádom a gépet. Brutális hangja van, de mondjuk két személlyel már nem az igazi...
Én biztos ott leszek. Amúgy ezt a versenyt eddig a kecskeméti gokartpályán tartották. Most lesz először a Kakucs-ringen. Azért azt még tudni kell hogy az "időmérő", vagy "edzéskörök" is darabonként 500 forintba kerülnek(Mármint nem 1 db kör, hanem kb 6 kör egy időmérő). Amúgy megéri eljönni nagyon jó kis hangulatos verseny lesz. Meg ki lehet próbálni a Suzuki modelleket is.
Ki megy majd Kakucsra a IV. Inj-actors kupára?
-Bárki indulhat ha van jogsija
-500 ft nevezési díj
Kategóriák:
-100ccm alatt
-100-500ccm
-500+ccm
Jól hangzik...
Helló MAT mint már írtam a 47-s oldalon sebességben ha huzom ütemes kattogó hangot hallani,balról üresben nem ugyhogy ebböl itélve váltokörnyéke lesz a gond szerintem csapágy,a sebességeket egyébként jol vaszi,de ha már ugyis szét szedem a kupungot is felujitom ,vagy onnan is kilehett huzni a fogaskerék tengejt?
ne szivass, így is koptt gumival vagyok kénytelen parkolózni .
gondolkoztam rajta hogy jó lenne amúgy mert egyre jobban megy a parkolóban, most új kanyarodási technikákat vetettem be pl. sztem legalább 25%-al javult a teljesítményem azáltal hogy az alkarom a tankra támasztom... vazzeg ezt nem tudtam eddig. Meg ilyenek
Majd ha lesz pályaidomom...
Érdemes egyáltalán belevágni? Kb mennyibe kerülhet egy ilyen kör?
Indult már valaki egyébként ilyen géppel 400-as kupán? Egyenlőre még csak terv, de jövőre szeretnék indulni...