Hali!
Bocs, most látom csak, hogy írtál, én is csak időnként járok fel ide.
Igen jól láttad, nekem is ZX4-em van, olyan, mint amit belinkeltél, csak egyedi festéssel meg egy két optikai tuning alkatrésszel :P
Mondjuk attól a leírástól azért kicsit különbözik az enyém, pl 14-et pörög meg '90 van a forgalmimba, mondjuk azt ált azért írják át behozatalkor, hogy fiatalabb legyen, mivel ugye úgy többet ér :P
Enyémnek pár hónapja volt szelephézag állítás, de nem nagyon értek hozzá műszakilag, egyik zxr-ekkel foglalkozó szerelő haver állította be nekem és szépen szól a gép :)
Esetleg megpróbálok utánajárni, ha sikerül vmit kiderítenem írok.
Am jó hallani végre, h nem vagyok egyedül ebbe a típusba :)
Tényleg jó lenne valami fanclub :)
Üdv: Peti
hale gixerfan nekem is a korl. om van tegnap kaptam meg:D szóval tegnap gurultam először 80 km ert gyorsan bele is dobtam hát én 2 motort találtam ami 400as és a korl os... de az a zöld azt néztem és hát sajnos kb 100-120 motorikusan..... és 150 a müanyaghegesztés plussz festés.... ezt meg hétfőn reggel láttam hála isten hogy még reggel megnéztem emg van e a zöld...:P:)
olyan kérdésem lenne hogy az én vasacskám olyet csinál hogy ha mittududomén 1 utcát 3.ba lassan végigdöngetek rögtön kapcsol ventilátor hogy ez normális vagy levegős a rendszer? tényleg az lelégteleníti magát? vagy esetleg dugulás lehet vagy termosz valaki tudja mi lehet?
cső király a géped na és ugye csak sikerült találni jót mert láttam sokszor irtál ki hogy keresel motort
egyébként neked is a-korlátozott jogsid van vagy A?
Látszatra R-es, mert gáztartályos a hátsó gátló, meg együléses az idom. Jegyzem meg, ilyen gyári-eredeti együléses idomom, lámpával, váznyúlvánnyal együtt van eladó nekem is
Viszont a hirdetésben szereplő motornak az első villája nem R-esbe való, mert alul nincs rajta a nyomofokozati csillapítás állítója.
sziasztok olyan kérésem lenne hozzátok hogy akinek van motoremelője esetleg a lengővillán ilyen kis kerekekkel.. akkor az lemérné a motor emelő paramétereit.... mert eggyik lakatos ismerőssel megcsinálnánk köszi előre is
nekem a második gurulás már a verseny volt vele ugyh nem kell tőle félni ;)
nem tom miért nem próbáljátok ki, qrva jó poén, és megy szét a moci... feldobsz egy pályaidomot (ami amugy sem bajj ha van ha esetleg pályáznál) aztán annyi...
"Az R-es verziót kizárólag belpiacra - elsősorban a japán Ssp400-as bajnokságban való indulás miatt - gyártották. Szürkeimporttal érkezett európába néhány példány, itthon is volt-van max. egy tucat belőlük. Nemcsak az együléses idomzatában tér el a sima verziótól, minden alkatrésze a versenysportban való felhasználás tükrében készült. Síktolattyús karburátor, versenyváltó (hosszú 1-es, rövid többi fokozat), elöl-hátul nyomó és húzócsillapítással ellátott futómű, más vezérműtengelyek, hajtókarok, dugattyúk, gyújtás, stb."
Hali, vki tud konkrét eltérést a ZXR400 és a ZXR400R között keresgéltem de nem sokat találtam sőt konkrétan semmit ahol meg találtam ott minden egyezett a "simával" vki tud eltérésről? ( gondolom az az R betű a "Racing"-t jelenheti esetleg izmosabb változat nah jó ez csak egy buta spekuláció a többi márkára alapozva )
Jó ötlet! Csak az a gondom, hogy tényleg semmi infót nem találtam neten, kivéve japánt. Abból meg semmit nem értettem...
Azért írtam ide, mert itt láttam hogy volt pár embernek zx-4-e, és reménykedtem benne, hogy közülük valaki már foglalkozott a hengerfejjel... Ahogy kívülről nézegettem a H1 blokkját, úgy tűnt, hogy ugyanolyan, de azért nem mernék rá mérget venni, hogy belülről is megegyezik a kettő!
A lényeg, hogy marad a kutatás
Nehogy felreertsd, nem azt akartam mondani hogy rossz helyen jarsz, csak valoszinuleg nem nagyon van itt, aki a kerdesedre kapasbol valaszolni tud.
Lehet, hogy az interneten kell keresgelned jonehany orat, hogy megtalald a valaszt arra, amit kerdeztel, ha egyaltalan megtalalhato a valasz. A ZX-4 japan belpiacos, es mar majdnem 20 eve nem gyartjak, tehat nagy fan-clubja sem alakult ki (es valoszinuleg mar nem is fog - bar anno jo kis motor volt, es van is belole Magyarorszagon (es Europaban, bar inkabb a keleti / delkeleti reszen ( gorog, orosz) par) es az informaciok jo resze csak japan nyelven lehet elerheto, mert nem volt szukseg arra hogy angolra leforditsak - hat ez meg eleg nagy hatrany az angolhoz kepest, mert nem hiszem hogy itt barki is megfelelo szinten beszel japanul, hogy az altalad kert infokat eloassa...
En meg tudok rajtad kivul 2-3 sracrol (egy Keszthely es egy Gyor) akinek jelenleg/nemreg ZX-4-e van/volt es jart itt a forumon --- fogjatok ossze, es hozzatok letre egy ZX-4 website-ot / megoszott adattarat, file repository-t, tudasbazist (amilyen ZXR-400-ra van jopar) , ahol osszegyujtitek az adatokat / mikrofilmeket / service manualokat / specifikaciokat (na ez lesz a legjobb, mert itt mar majd lehet szamolni azzal, hogy a neten levo adatok is torzultak neha felreertesek / benasag miatt...) / fenykepeket / tapasztalatokat / stb... Igy megsporoljatok hogy mindenki ugyannak az informacionak a keresesere fordit egy csomo idot, miutan mar egyszer megvan...
Azért kösz a kimerítő választ!
Végigolvastam a fórumot és azért régen jobban pörgött, no meg segítőkészebbek voltak az emberek?!
És néha megfordultak itt ZX-4 tulajok is...Tisztában vagyok vele, hogy ez egy ZXR-400 fórum!
Na mind1
Neked úgy láttam zx-4-esed van! Nem tudod véletlenül a szelephézag beállításokat? Vagy nincs véletlenül service manual-od? Nekem csak zxr H és L manualjaim vannak, de nemtom, hogy pl a H-val azonos lehet-e a blokk! Mert az L már külsőleg is eltér egy-két dologban!:S
Bocs, most látom csak, hogy írtál, én is csak időnként járok fel ide.
Igen jól láttad, nekem is ZX4-em van, olyan, mint amit belinkeltél, csak egyedi festéssel meg egy két optikai tuning alkatrésszel :P
Mondjuk attól a leírástól azért kicsit különbözik az enyém, pl 14-et pörög meg '90 van a forgalmimba, mondjuk azt ált azért írják át behozatalkor, hogy fiatalabb legyen, mivel ugye úgy többet ér :P
Enyémnek pár hónapja volt szelephézag állítás, de nem nagyon értek hozzá műszakilag, egyik zxr-ekkel foglalkozó szerelő haver állította be nekem és szépen szól a gép :)
Esetleg megpróbálok utánajárni, ha sikerül vmit kiderítenem írok.
Am jó hallani végre, h nem vagyok egyedül ebbe a típusba :)
Tényleg jó lenne valami fanclub :)
Üdv: Peti