Meg Ausztriaban, meg Nemetorszagban, meg meg ki tudja hol, de az is lehet hogy nalunk is lehetett (volna) venni, ha lett volna epkezlab Kawasaki markakepviselet (... mert a Motorsport Zsembery valahogy ugytunt nem vitte tulzasba akkoriban....)
Amugy meg nem minden ZXR 400 belpiacos mert Angliába pl. hivatalosan is árusították meg még asszem Svájcban de ez nem biztos, ott volt a tré kocka lámpás.
nah végre megvan mi csörög tényleg hallani a szelepeket is de ez erősebb csörgősebb a kuplungom az mert ha behuzom elhalgat:S ez természetes? vagy szét kell húzni?
Ha a kétütemű motor főtengely szimmeringes, főleg ha a gyújtásoldali szar, onnan falsch levegőt szív és elkezd pörögni, föntakad a fordulat. De négyüteműnél, főleg egy ZXR-nél ilyen nincs, mert ott nincs simmering, mivel mindkét vége a főtengelynek olajban van és a deknik zárják le. Baloldalt a generátor jobboldalt a gyújtásjeladó van. Ha egy 4t nem ejti a fordulatot, akkor valószínű szelepes. Valami miatt kitámaszt a szelep, nem zár, nem ül bele tökéletesen a szelepfészekbe, vagy csak a szelephézag nagy.
nekem is ezt csinálja az apriliám.. nem 100% de ha minden igaz akkor szimeringes .. nekem nem eszi az olajat szal a másik oldali.. szerintem te is nézd meg hogy a zxr-en hogy van ez a dolog...
Nekem ugyan ZZR-em van, de annak is megvan a Kawa alaphangja, alapjáraton, vagy kicsit feljebb zörög, aztán meg mintha elmúlna magasabb fordulatszámon... vagy elnyomja a nyitott cső
Hi! Nem hülyeség a tiltás. ZXR-nél speciel nem tudom hogy van e, de egy haveromnak VFR400-a volt és abban volt. Egy optikai jeladó volt a km-órában, ami 180-ál jelet küldött a CDI-nek, ami nem engedte tovább forogni. Szereztünk hozzá leírást, amivel ki lehet iktatni. Volt egy fekete-fehér tápkábel, ami a jeladótól ment a CDI-be azt hiszem, azt kellett elvágni és egy 3.3 Kohmos ellenállást közbeiktatni. Utána lecsavarta a 220-at. A hangról meg annyit, hogy nekem a ZX7R előtt CBR-em volt, mondanom sem kell annak villanymotor hangja volt. Kissé frusztrált ez a kawa hang, amikor megvettem, de tudtam hogy ez normális, nem rendellenes, ma már szabályosan imádom ezt a zakatoló dízelmozdonyhangot. Ezeknek jellegzetessége ez. A régebbi ZXR-eknek legalábbis a 750-eseknek még durvábban zörgős hangjuk van, mivel azok villáshimbás szelepemelésűek, meg nyersebbek is. De ezek így jók.
190 et mentem vele 2 személlyel szóval akkor nem 180 nál tilt le 2. azt hallottam hogy minden kawasaki így csörög vagyis nagyon sok régebbi 750 esek....
CSak alacsony fordulaton van ilyen hangja nem? Videóból nem hallottam rendesen. De alacsony fordulaton minden kawa berázza a vezláncot. Bár azislehet, hogy már kivan nyúlva a láncod és laza,. azért csörög a gép.
sajna nem tudtam rájönni mi csörög de néztem pár videót és mind így csörög szóval sztem kawa betegség a tiltást hát nem tom hogy benne van e.. miaz hogy a km órában tiltás ekkora faszságot..... megfogja a mutatot vagy mi:D 2. az összes zxr japán belpiacos ez tuti... szóval akinek nincs benne fojtás ha eggyáltalán van benne akkor már kiszedték azért.-......
csö kekfeketedet rájöttél már hogy mi csörög a tank alatt bal oldalt? tegnap láttam a vieod elkeztem nézni de annyira kaki volt hogy csak néha hallota a csörgést amugy az egész nagy bugás,
sziasztok nektek mennyit megy a vas meg hogy huzatjátok én 6.ból húzattam kifele eddig 2 személlyel 190 egy személlyel ugyanez...? ez mitől lehet mindenki aztmondja 220 akat vinniük kéne ezeknek vagy 4. et meg 5. et jobban kikellene húzatnom 12-3 ezerig?
sajna nem tudtam rájönni mi csörög de néztem pár videót és mind így csörög szóval sztem kawa betegség a tiltást hát nem tom hogy benne van e.. miaz hogy a km órában tiltás ekkora faszságot..... megfogja a mutatot vagy mi:D 2. az összes zxr japán belpiacos ez tuti... szóval akinek nincs benne fojtás ha eggyáltalán van benne akkor már kiszedték azért.-......
06204440629
henger, hengerfej, dugok gyürükkel kuplungkosár lamellákkal válto tengelyek generátor
két blokkfél, fötengely, szelepek, vezérmülánc stb