Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló javitott már valaki váltot? ha leveszem az olajteknöt nem fog minden az ölembe hullni ? és onnan hozzá lehet férni?
Valamikor nem jössz el Lepencére szerpentinezni+ a parkolóba?
Aha értem.Hát az biztos hogy Kunmadaras nem a szomszédságodban van
kaptam persze biztosito fizetett kb 300-at abbol meg kijött bőven még dzsekit is vettem meg ezt azt.kunmadarasra meg csak augusztusban szoktunk járni idén is csak arra megyek mert nekem azért elég messze van 250km kb.
Na az király nagyon Kaptál valami kártéritést vagy mindent saját zsebből kellett fizetned?Máj.1-én ha jó idő lesz jösz Kunmadarasra?
mind1 akkor szar az az oldal de a legegyszerűbb ha bemész egy kawasaki-ba a közeledbe és ott megmondod a motorszámot meg a vázszámot és beazonosítják neked, nekem a Naked Motors-ba beazonosították alkatrész rendeléskor de akkor már tudtam hogy hanyas az enyém.
ja azt én is észre vettem ezért kérdeztem hogy hogy kell megállapitani mert mindegyiknek ua a száma :S
nekem h van de álítólag L7 blokk van benne
Kész a gép, nyuszira lett kész kb. csak marha szar idő volt még akkor amugy meg másnapos vagyok fáj a fejem ugyhogy nézd el nekem
Szedjél te is bogyót, én minden reggel beveszek két sárgát megy egy rózsaszínt
amugy meg most szedtem hozzá service manualt meg találtam alkatrész listát is mind H-hoz, L-hez majd átböngészem sztem egy csomo alkatrész ua.
azért mert nem értettem a mondatot ott az a de szo bezavart
eddig hála istennek nem kellett hozzá különösebb alkatrész csak egy blokktartóm törött el a váz jobb oldalánál ilyen kis bak szerű cucc ami a hengersort vagy a hengerfejet tartja csak az lecsavarozhato a vázrol, gondolom arra szeded ki a blokkot.rendeltem japcsiból 4500huf volt, meg persze a balesetből származó károk lettek kijavítva de azokat bontobol szereztem(fejidom,lábtarto konzol, tükörtarto ilyenek).
az L-hez könnyebb alkatrészt találni, stb...
Egyébként hogy áll a motorod? Kész van már?
a H-ra mondod hogy időtállob meg alkatrészt könnyebb hozzá szerezni?
Várj most nézem megint hogy a H2 is ZX400GE015001-el kezdődik akkor ez nemjo
A H is jó, az L csak 3 lóerővel erősebb, de a formája sokkal időtállóbb + alkatrészt könnyebb kapni hozzá és ez viszont fontos!
azt nézem én is akkor ez nem jo a H modelleknél jo csak azt néztem akkor sztorno akinek viszont H-ja van annak jo hogy megkeresse H1 vagy H2.Most néztem én is meg a vázam L1 a blokk meg H1.
Itt valami nem jó, az L modelleknél az összeshez ugyanaz van írva!
Méghozzá ez: ZX400GE015001
köszike de nem sokra jutottam nem értem segitenél hogy mitől függ és hogy kell megállapitani ennek alapján ?
na egy kis kutakodás után találtam itt van az L modellek http://www.cyclechaos.com/wiki... és itt vannak a H modellek http://www.cyclechaos.com/wiki... ha lejjebb mész ott vannak hogy beginning engine number
Sztem igazábol ezek a különbségek elenyészőek a H kicsit alul naftásabb de ezt az összehasonlitás is irja.Motorszámos táblázatnak viszont én is nagyon örülnék mer a vázat azt tudtam anno hogy 93-as(forgalmiban) helyett L1-es vagyis 91-es de a blokkban nem vagyok biztos hogy most az is 91 vagy még a H2-es mert nekem is cserés volt.
miért tán a H modellek annyira szarok vagy mi mert az L kicsit szebb de miben külömbözik még a H meg az
L?
cső nem tudsz egy ugyanilyen táblázatot valahol csak nem alváz számmal hanem motorszámmal mert nekem H model van de állítólag ujabb bolkk van benne