Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért is hülyeség? Ha jol tudom a vákuumos karbikban vmilyen tűszelep zár az tartja a szintet ha jol tudom de ha az nem zár rendesen akkor ez megtörténhet mert ugye a folyadékot nem lehet összenyomni most vettük suliba 2 napja
Eztahülyeséget :D
Igen? Én azt hittem a benzincsapból csak egy csö megy tovább a karbik felé...
Ja meg van a csapon egy olyan is hogy FUEL.Arra mikor kell állitani?A RES az pedig akkor ha már nagyon kevés a benya benne?
Ajaj!Köszi,hogy szóltál,sajna én ezt nem tudtam,de mostantól odafigyelek erre.Pofásodik már szépen az a ninja.Az egy másik fejidomja,vagy az lett összeoperálva ami eltört?
Ne hagyd mindig PRI-n mert nem lesz jóó vége megtelhet vmelyik henger full benzinnel és nem birja majd összesűríteni ellenben egy másik henger meg elkapja a lendületet átrántja a főtengelyt és abban a pillanatban lesz egy elgörbült hajtókarod amit indítózásnál egy nagy csattanással fog jelezni.Csak sok állás után addig kell azt használni míg megtölti a karbikat aztán már csak ON.
Amúgy meg alakul 1-2 hét és full kész lesz, jelenleg így áll
Az fasza.Nekem mindig csak PRI-ra van állitva.Na sebaj hagy kapja agyba-főbe a benyát.PRI-on amugy kiürül az egyész tank tartalma?zx4r mocid lábadozik már?
Örülök ha segítettem
köszi a választ respect
Az ON meg a RES gondolom egyértelmű a PRI meg hosszu állás után(kb 1hét) kell hideginditásnál használni mert a benzin kipárolog a karbikból aztán a PRI meg arra van hogy feltöltsd őket, orrán száján jön a nedű
jaja,látom te is:D, tavaly amikor még az ice tuningnak kint volt a műhelye akkor a te gépedet láttam ott:). Amúgy köszi a választ:) on-ra rakom és úgy is hagyom:) .....jó ez a faluváros:D jó itt motorozni:)
Most látom falubeli vagy:)
Való igaz, vákuumos a benzinellátás. Elvileg nem kell elzárni. Nekem sincs. ha nem csepeg, nem folyik, akkor nem érdekes hogy elzárod e vagy sem. (ha csepeg akkor meg ugy is meg kell csinálni) Mióta megvan a zxr em én el nem zártam a csapot. :) (kb egy éve)
köszi a választ,de nekem olyan van,hogy PRI, RES meg ON. Valaki meg azt mondta,hogy vákumos benzincsap és elég az on-on hagyni ha lerakjuk a gépet. Ez mennyire igaz? Amúgy zxr 250esem van,csak abban a fórumban csesznek válaszolni ....mégegyszer köszi
Van egy kis háromszög az idomon (ZXR 400). Az ON, vagy OFF, vagy RES (tartalék) felíratokat kell a háromszöghöz fordítani a megfelelő benzincsap álláshoz.
Helló kérdés:Az ürest jelző zöld nem alszikel ha sebeségbe teszem,csak elhalványul mi lehett az oka és hol keresem a megoldást? A sebeségekkel semi gond.
sziasztok. Srácok mondjárok már el légyszi,hogy a benzincsapállások,hogy vannak! az előző tulaj asszem rosszul mondta......köszi szépen
Szevasztok!
Tudnátok mondani valamit a GPZ 400R-ről ? (műszaki adatokat is) Megéri ostanában ilyet venni mindennapos használatra? Jó lenne ha azt is leírnátok hogy mire kell odafigyelni a vételnél és utána is.
Máááás....
Helló kérdés:A 91-s 250-s gégéje jó a 93 utáni 400-asra kopleten?
Zalaegerszegen lakok az pont a másik irányba van! Sajnálom de a gátlot most nem fogom tudni megvenni passzold el nyugottan! A fuvőkákért meg lemegyek mert szivesen beszélnék veletek a pályázással kapcsolatban személyesen!
Amúgy te merre laksz? Mert jövhéten megyünk pestre, és, ha útban vagy, feltudnánk vinni a gátlót, meg a fuvókákat.
Helló nekem szükségem volna a matricák méretére,mert nem eredeti van rajta ha letudná valaki mérni az jó lenne. Plexi,oldalidom(hossza+kis betű magassága), tank zxr köszönöm.