Szerintem L modellt vegyél, H-t ne. És az alvázszám megnézése kötelező, mert valamilyen oknál fogva a forgalmiban álltalában sokkal fiatalabbként szerepel. Pl. az én forgalmimban 1995 van írva gyártási évnek, de az alvázszám szerint 1993-ban gyártották. Az alvázszám nem téved! Árulnak H-s modelleket is (amelyeket ugye csak '89-'90-ben gyártottak) mint '94-es pl.
aha köszi szépen,és gondolom már felmerült ez a kérdés megéri megvenni az újabbat v ugyan azt tudják megbízhatóságban meg alkatrész ellátásban? bocs ilyen dolgokkal zargatlak titeket de értelem szerüen jól szeretnék kijönni hosszabb távon
Az L méreteiben kisebb, könyebb, Piciet erösebb+pörgösebb a motorja más a sebességi fokozatok áttételei gömböjübb a "feneke" és még sok sok apróság ahogy a manualt olvasom. Hogy ez mennyire érezhető azt nem tudom. De az L egy ujabb konstrukcionak néz ki. A gyártási éveknél még nem tartok :-)
Sziasztok, új fiú vagyok ebben a világban és eldöntöttem h ZXR 400 mellet teszem le a voksom, a közeljövőben és szeretnék érdeklődni h a ZXR400H és a ZXR400L között mi a különbség mert 3-4LE-n kívül mást nem nagyon vettem észre meg esetleg ha van vkinek tippje h külföldről törött motort hol találok azt szívesen fogadnám
Hello MAT. nem ciripel hanem olyan mint amikkor a kerék be ér ütemesen,de csak sebességben üresben nem. én a váltó fogas kerekeire,vagy a kuplungra gondolok.
Évjárat Kezdo vázszám
1991 ZX400L-000001
1992 ZX400L-009001
1993 ZX400L-020001
1994 ZX400L-040001
1995 ZX400L-045001
1999 JKAZX400LLA060001