Ha nekem szánsz egy kérdést, akkor keress egy olyan hozzászólást, amit én írtam és a "válasz erre" szövegre klikkelj, mert különben csak véletlenül - mint most - olvasom a nekem szánt kérdést
Mitogeri!
Aszonták nálad érdemes esetleg érdeklődni kerék után.Nem tudsz,vagy 2 garnitúrát esetleg,ami jó lenne SM-be
Monnyuk 17X3 és 17X5 collost?
Köszi
G.
Az 1-es fokozatom nagyon hangos,ugy tünik mintha a szekunder fogaskerék nem a sajtája lenne vagy nemtudom,más a modulja a nagyok szerint.Elektronika,,maradt a gyári,előgyujtás elvan tolva meg van rajta egy Mmax doboz
Az eladó állítása szerint micron a rendszer,de szerintem scorpion.Kapott még R-es rugostagot,egy verseny kábelköteget ,töltés kiszerelve,R-es vezérmütengelyeket,Siktolattyús karbisort,Az R-es váltóm sajnos beteg ugyhogy az nem került bele
má nagyonvárom az első próbakört
leömlő gyártmányát nemtudom,a főfékhenger meg egy ujabb fekete strigula a bünlajstromomon.A gép a tavajiakhoz képest eléggé átalakult,már meséltem neked de ezekszerint elfelejtetted
Látom alakul a gép
Milyen leömlőket szereztél?
A főfékhenger csere nem szabályos de hasznos a felhajló fékkar
és ahogy látom súlycsökkentési céllal még a gyújtáskapcsoló is lekerült
Szóval! Az On az On ( ha leállítom a mocit akkor hagyhatom nyugodtan on-on), a RES az a tartalék (jártam már úgy,hogy kellett használni), a PRI az meg a follyon ahogy tud. Remélem nem mondtam hülyeséget
Ja észevettem elirtam nem a karbi hanem a benzincsap
Azt akartam mondani hogy a vákuumos benzincsapon a membránt mozdítod el mechanikusan a PRI állással hogy kb 1hét állás után ne kelljen 5 percig inditózni na most ugye a membránt mint mondtam a szívócső depreszió nyit zár de ha te kinyitottad mechanikusan akkor az nem fog bezárni a nyomásra tehát folyamatosan folyik a benzin.
ÖÖÖ
Nem azé de a benzincsaptól megy valami a karburátorokhoz? Szerintem semmi. Akkor pedig nem állítasz bte semmit sem mechanikusan a karbikon. És mivel csak egy cső megy tovább, nem tudod orrán száján folyatni a benzint, mivel ennek határt szab a cső keresztmetszete, a tankban meg nem kapcsol be turbó ami lnyomja benzint . Nekem 3 állás van: elzárva, megnyitva (szerintem a PRI amit ti irkáltok a primary vagyis elsődleges állás rövidítése), tartalék. Na most ha elzárod akkor nem megy a csövön semmi sem. Ha megnyitod megy, de a tankból nem tudod felhasználni a tartalékot. Azaz te is tudod, hogy nincs semmiféle üzemanyag szintjelző vagy visszajelző, hanem egyszercsak megáll a motor. Na ilyenkor átkapcsolsz a tartalékra, ebben ugyanannyi benya folyik, de ebből az állásból fel tudod használni a tartalékot is, magyarul el tudsz menni a következő benzinkútig tankolni mert elfogyott (túl kevés).
Nos?
Pontosabban ugye membrános a karburátor amit a szívócső depresszió nyit zár.Na most a PRI állással pedig mechanikusan mozdítod el tehát ha azt ugy hagy nem fog zárni.Most egy súlyos esetet említettem kissebb gondnál csak tulfolynak az uszoházak vagy ha a hengerbe folyik akkor esetleg lefolyhat a forgattyúházba.Szoval nem hülyeség
Nem tudom mikor lesz.
Aszonták nálad érdemes esetleg érdeklődni kerék után.Nem tudsz,vagy 2 garnitúrát esetleg,ami jó lenne SM-be
Monnyuk 17X3 és 17X5 collost?
Köszi
G.
Mi a baj a váltóval?
má nagyonvárom az első próbakört
Milyen leömlőket szereztél?
A főfékhenger csere nem szabályos de hasznos a felhajló fékkar
és ahogy látom súlycsökkentési céllal még a gyújtáskapcsoló is lekerült
Azt akartam mondani hogy a vákuumos benzincsapon a membránt mozdítod el mechanikusan a PRI állással hogy kb 1hét állás után ne kelljen 5 percig inditózni na most ugye a membránt mint mondtam a szívócső depreszió nyit zár de ha te kinyitottad mechanikusan akkor az nem fog bezárni a nyomásra tehát folyamatosan folyik a benzin.
Nem azé de a benzincsaptól megy valami a karburátorokhoz? Szerintem semmi. Akkor pedig nem állítasz bte semmit sem mechanikusan a karbikon. És mivel csak egy cső megy tovább, nem tudod orrán száján folyatni a benzint, mivel ennek határt szab a cső keresztmetszete, a tankban meg nem kapcsol be turbó ami lnyomja benzint . Nekem 3 állás van: elzárva, megnyitva (szerintem a PRI amit ti irkáltok a primary vagyis elsődleges állás rövidítése), tartalék. Na most ha elzárod akkor nem megy a csövön semmi sem. Ha megnyitod megy, de a tankból nem tudod felhasználni a tartalékot. Azaz te is tudod, hogy nincs semmiféle üzemanyag szintjelző vagy visszajelző, hanem egyszercsak megáll a motor. Na ilyenkor átkapcsolsz a tartalékra, ebben ugyanannyi benya folyik, de ebből az állásból fel tudod használni a tartalékot is, magyarul el tudsz menni a következő benzinkútig tankolni mert elfogyott (túl kevés).
Nos?