Csak az a gáz hogy ami a mi mocinkon van RAM AIR az 1 kalap szar! A légnyomás ma megnéztem szépen elmegy mert körbe semmi nem gátolja és a levegő önszántábol nem megy be 1 kis nyiláson! A ram air csak akkor érvényesűl ha kicsit átalakittod hogy a levegő abból a 2 csőből kőzvetlen a légszűrőházba menjen vagy 1 nagy légszűrőházat alakitassz ki a karbi kőké ami asszem légmentesen zár ahogy képen láttam! De
szerintem megoldható a kép amit látam nem tul bonyolult !
ez meg kerül 37500-ba, kérdezz meg egy profi szerelőt, mert nagyon sok motorba beépítették már ami működött is(régi 750-es versenygépek), lehet hogy a versenyző kolléga valamiben tévedett?
de ez csak pénz kérdése igazából, meg hogy mennyire akarod felspécizni a gépet. az biztos hogy síktolattyússal nagyot szólna majd!
a rem air tudomásom szerint nem más mint a két "porszívócső" ami a menetszelet bevezeti a rem air boxba
ahol a légszűrőd is található( a fenti linken találsz sportlégszűrőt is a szivacs helyett) minél gyorsabban mész, a menetszél annál nagyobb nyomással áramlik be, ez a túlnyomás pedig mint egy primitív feltöltő rendszer nagyobb teljesítményt eredményez
És abba alapba nagyobbak a főfúvokák? Azt csak felrakom és karbiszinkron után egyből hozza a lovakat ? Meg van az a RAM AIR cucc azt ha párosittom vele? Aki látott ilyet az meséljen rőla kicsit legyen szives
de mivel kishazánkban és a világ nagyrészén 130km/h a maximálisan megengedett sebesség bizonyos útszakaszokon, így nyílván nem buheráltad volna meg mivel úgysem használhatod ott.
Mindenesetre nagy szemerek ezek a sárgák! HA én újan vettem volna zxr-t nem biztos hogy lett volna hozzá lelki erőm hogy szétszedjem, majd csavarhőzóval szétfeszegessem a zsirúj mocim km óráját! Azért biztos nem volt olcsó 1 ilyen moci újan nem mintha most az lenne Azért tűnik kicsit drasztikusnak ez a csavarhúzós szitu!
Most hogy kivettem az órából a szabályozást már az enyém is tudja Egyébként 92-es! Most a fúvókákat akrom cseréltetni minimum 100-asra! Olvastam hogy amelyik be bent volt a 180as folytás az állitolag csak 90es fuvokával jőtt ki és az kicsi igy nem tudja a maxot! A festéssel bajba vagyok mert a forgalmiba piros van irva és uj forgalmit nem akarok! Valószinő marad a piros alap csak azt nem tudom milyen kombináciióba mert én nem szeretnék gyárit!
Így vettem! hibrid fényezés! a sablon stimmel csak a szinek nem! de egyedi az biztos! a 94-es gyári fényezést akarom neki visszaadni, ez a terv, de lehet hogy zöld fehér kék lesz, ez még odébb van!
a 220 stimmel, a 180-as órát még 5.ben megfekteti!
Én is ugyanebben a cipőben járok, de remélem ha kész, újra eredeti fényében pompázik majd a gyönyörűségem! Most vázcsupasz mert alkatrészekre várok még! De hála dnor kollégának, úgy néz ki pár már meg is van!
Köszi! Bár ezzel a festéssel nem az igazi Most keztem el szétszedni mert le lessz festve majd utánna teszek fel róla képet,szerintem ugy kicsit modernebben fog kinézni mint ezzel a sok szinnel
szerintem megoldható a kép amit látam nem tul bonyolult !
ez meg kerül 37500-ba, kérdezz meg egy profi szerelőt, mert nagyon sok motorba beépítették már ami működött is(régi 750-es versenygépek), lehet hogy a versenyző kolléga valamiben tévedett?
de ez csak pénz kérdése igazából, meg hogy mennyire akarod felspécizni a gépet. az biztos hogy síktolattyússal nagyot szólna majd!
a rem air tudomásom szerint nem más mint a két "porszívócső" ami a menetszelet bevezeti a rem air boxba
ahol a légszűrőd is található( a fenti linken találsz sportlégszűrőt is a szivacs helyett) minél gyorsabban mész, a menetszél annál nagyobb nyomással áramlik be, ez a túlnyomás pedig mint egy primitív feltöltő rendszer nagyobb teljesítményt eredményez
nándi
Egyik srác ssp400ba 3versenyt hagyott ki miatta,nemértették mitöl szar a motorja,majd kivették a Kit-et és jólett..
Én tudok neked szerezni pikpakk,de nem olcsó sajnos,mert énis csak angliából tudok.
ha érdekel több infó: gilera@vipmail.hu
a 220 stimmel, a 180-as órát még 5.ben megfekteti!
Szép a mocid, gratula hozzá! Milyen kipufogórendszer van rajta?Elég ütős hangja lehet!
Mindenki:
www.zxr400.de
A kedves német tesók már megcsinálták!