hali kawások
a 400-ás zxr-ek állítólag nehezen indulnak melegen.
mi a tapasztalatotok?igaz ez?
mert a tél környékén le akarom cserélni az apriliámat és egy kawasaki zxr 400ra gondoltam
a gyári sokkal kisseb nem takar a fejidomra igazából csak az indexet és a hütönyilást takarja.ha jól emlékszem.Amúgy én is akarok még csinálni szereztem sötétített 1cm vtg plexit.Majd ha vége lesz a vizsgáimnak meg a munkahelyen sem lesz nagy hajtás...
A gyári az kisebb? igazságszerint mind1-ikről bár én müanyagbó szándékozom kivágni gravir nélkűl ,a szelözök viszont jók szépen meghosszabitotad ilyenben gondokodtam én is.
10W40-es olaj kell bele, hogy milyen márka Repsol, Valvoline stb. sztem mindenki másra esküszik (csak ne tescost). A szűrő: F306 Champion az 1991 után gyártott L-es modellekbe.
Kép az L modellről.
Nekem van! Saját tervezésű CNC vel kimart, gravirozott és szellőzővel ellátott ,dekorlemezből készült portéka!Sokat szarakodtam vele de fasza lett. Ja és 1 gyári is van hozzá (jobb).
a 400-ás zxr-ek állítólag nehezen indulnak melegen.
mi a tapasztalatotok?igaz ez?
mert a tél környékén le akarom cserélni az apriliámat és egy kawasaki zxr 400ra gondoltam
Nincs már meg a kawa!Gergőnek ....ingyééé
Kép az L modellről.
Valaki esetleg szerelt riasztót a motorjába?Érdekelne mennyire macera,komolyan gondolkodom a beszerzésén.
Milyen olajat ajánlotok a motorba? ( Természetesen zéikszer négyszáz ) Ja meg olajszűrő is kéne! Köszike!:)
Gyári légszűrőház és a karbisor összekötéséhez gumicsöveket, 4 db (stucni).
Az enyém már kemény és rideg.