Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú anno már leírtam tételesen, vissza kéne keresni a fórumban...
Új dugattyúk (gyári 1-el nagyobb túlméret), gyűrűk, hengerfejtomítés, síkolás, karbi felújítószett, zégergyűrűk, hengerfúrás, vezérműlánc, feszítőkkel együtt, stb...
Helló valaki segitene karbi szinkron ügybe.
A zxr 400 hopgyan kell be szinkronizálni?
a karbira hová kel rakni a csöveket stb.........
Elöre is kössssszi!
Üdv a TÖRÖK.
végre meggyógyult az én kis szemem fénye is. 210 ezer lett a vége, de nem sajnáltam rá. most már legalább tudom, hogy nem lesz vele baj (egy ideig)
Mint jelent részletesebben az h fel lett újítva a blokkja? Mi lett cserélve?
Azt hiszem mindekinek igaza van, de kakaszxr -hsz jában van a legtöbb.Én is mindig találok valamit ami lehetne jobb rajta...
És igen, azzal hogy elviszed nyugodtabban aludhatsz,de amig nem ad rá garit a szerelő addig akár le is fizethetem a legközelebbi kawa szervízt hogy mindent okésnak mondjon a vevőnek.Ezt azért mondom mert apám is így járt,elvitte mégis egy nagy rakás fost vett.Utána hiába nézte otthon a papírt hogy a gép mindent jónak mutatott.

Talán egy elektronikus befecsk. motor ami naplózza hogy mi mikor hány mennyi, és azt számitógéppel kiolvassni...talán.

De szerintem a legnagyobb riziko mégiscsak az IDŐ meg a tulajok száma meg a bizonytalan futott km.Általában ezekben a mocikban 35-45 e km van a 89-esben is meg a 99 esben is.azért ez is érdekes.El nem hiszem hogy évente min 4-5 e km-t ne mennyen valaki,talán aki pályán használja és sport futómű van bent és utcán nem igazán lehet vele menni.ezt most nem csak a 400-asokra hanem úgy az összes motorra és autóra értem!

Remélem senki nem ért félre, mert nem szándékom senkit sem befolyásolni...csak a véleményemet írom
Mindenki ahogy érzi.. én tudok olyan Lexus-ról amit szerelők "szereltek", azóta is ott áll. Szép is lenne ha mindenki széthúzatna minden blokkot vásárlás előtt .. nem árt egy hozzáértő fül azért, meg egy kis emberismeret.. és akkor nagyon nem nyúlsz mellé.
ja és persze amit előtte írtam az csak az én véleményem, és az én módszerem, én nem viszem szerelőhöz előtte, szedtem már szét annyi motort, és bízok magamban annyira hogy észrevegyem ha valami nagyon nem stimmel.. persze volt már h beszoptam de kb eddig 2x a nemtudomhány motorvásárlás során
félreértés ne essék egy szóval nem mondtam hogy felesleges pénzkidobás a szerelőhöz vinni. nyilvánvalóan több mindent tudnak megmérni és tüzetesebben átnézni egy mühelyben mint te ott a helyszinen, de a blokkot ők sem húzzák szét lehet jó motort találni, ha meg rosszba nyúl az ember, meg kell csinálni és akkor tudja hogy mit cserélt, mit nem, mi az ami hibás még rajta, ami kopott stb. a motor meghálálja a törődést
helló ha esetleg megírnád,hogy mit takar a generál és mi mennyi azt meg köszöném.vagy ide vagy privibe szittas@gmail.com
hű jól értem, most tényleg az a baj h vki elviszi egy hozzáértőhöz a motorját mielőtt megveszi? ne már....
ok h kipróbálod és megnézed és te rendben találod de így sokkal könnyebben szállsz fel a szopórollerre és veszel egy feneketlen pénznyelőt amiből nem tudsz kiszállni. és lehet h sok motoron ülsz és vezeted őket és annyit meg tudsz állapítani h félrehúz v nem v van-e esetleg vmi rendellenes zaj de többet igazából nem nagyon. egy olyan ember akinek az a munkája h motorokat szerel nyilván sokkal több mindent észre vesz sőt egy műhelyben azért sok mindent meg lehet mérni amit egy garázsban nem mert nincs rá lehetőség. gondolok itt veszteségmérésre (ami nem keverendő össze a kompresszió méréssel) v egy kipufogógáz elemzésre ami elég sok mindent elmond a motor állapotáról egy hozzáértőnek. csak egy életből vett példa szerencsére nem velem esett meg: típust szándékosan nem írok de sportmotor gyönyörű állapotban minden csavar eredeti sehol semmi mókolás nyom, új gumik új fékek meg a lánc is hurrá mekkora jó vétel. ja csak az első szerviznél kiderült h két hengerfej tömítés van rajta mert csapágyas a motor de így a kisebb kompresszió miatt még pont kibírt néhány próbakört. nem volt olcsó mulatság. ez pl pont kivédhető egy ilyen átvizsgálással. de ez csak egy példa és nyilván mindenkinek lenne még sok ilyen.
persze így is lehet venni olyat ami deficites lesz de SOKKAL kisebb eséllyel. én is azt mondom megéri azt a néhány ezer forintot esetleg kidobni és nem megvenni egy romot. és az is alap ilyen gépeknél szerintem h igen ha már megvette vki akkor kapja szét a blokkot és nézzen bele mert egy kopott szelephimba az előbb utóbb kopott vezérműtengelyt eredményez stb.
és ez mondjuk az én privát véleményem amit nem karok ráerőltetni senkire de pont az ilyen dolgok miatt hallani anniy rosszat akár autóról akár motorról h hű de szar meg ez-az. nem, nem az csak költeni kell rá néha nem keveset de ez nem értékpapír
nem vitát akartam generálni písz
én is amondó vagyok motorvásárlás terén hogy ha nem csörög csattog kopog semmi, fékek gumik lámpák jók, nem húz semerre a gép, menetteljesitmény jó, akkor túl nagy baja nem lehet a motornak. én mióta megvettem csinálom a sajátom, és mindig úgy érzem h sose lesz kész. Olyat amilyet én akarok nem tudom mikor fogok birtokolni.. csak ez csak az.. csere fényezés erősebb szebb jobb dolog, röpködnek a pénzek, de a motorozás velejárói.. ha baja van meg kell csinálni, ha nincs baja menni kell vele, hogy később lehessen baja :))) ha van olaj, benzin meg víz akkor ezek mennek.
Ez mind igaz,de egy 16 éves motortól mit várunk el?Ha minden stimmel akkor tuti szét volt már szedve(és ki tudja milyen alkatrészek vannak bent).Ha már egy kicsit kopottas de gyárinak tünik minden az jó?
Különben is aki át akar b***ni az meg is teszi.
Tényleg ésszerünek tűnik, a szervíz megnézi,de ez még nem gari(faterom is ezt tette mielőtt autót vett ,fél év múlva motorcsere)
És ha megnézik és lesz eredmény mire számítasz?
Én láthatatlanban tudom mit fog mondani a szervíz, ha nem lesz neki vmi nagy baja(főtengelycsapágy,kopott tengely).
Ezek a gépek nagyon sokmindent kibirnak arra lettek tervezve,hogy hajtsd őket értelemszerűen kopnak is de mennek!
Ha tuti gépet akarsz akkor menj és új gépet vegyél azzal nem lesz gond!
Azt hogy mit bírnak ezek a motorok elég, ha Mr.Yamaha pédáját nézzük, mit kapott és közbe cseréltek ezt azt, és biztos most is faszán megy... nem láttam csak tele a net az Ő (amúgy jónak tűnő motorjával)
Sok sikert a vásárláshoz!
Én 1995-ös évjáratot néztem.
Igen vásárlás előtt elviszem szervizbe és ott átnézik. Kompresszió méréstől kezdve mindent, mindent, teljesen szétkapják, kivéve a blokkot. Ez az egy napos átnézés lesz max 20000 Ft-ba itt de úgy vagyok vele hogy inkább most bukjak 20 ezret mint később ráköltsem még egyszer a motor árát a gépre. Itt nem javítanak semmit nem cserélnek semmit csak megnézik és ugyebár motor szerelő nézi és alaposan + feljegyzés készül mindenről. Mérőműszerekkel, mérésekkel!
Ízlések és pofonok de Én ezt tartom jó megoldásnak használt motor vásárlása előtt!
Az meg hogy mennyire vannak széthajtva a 400-asok nem tudom a szerelő saját tapasztalatát mondta én meg leírtam!
Most akartam ajánlani a tiédet a felújított blokkja végett is
A linket meg lehagytam

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Srácok az én gépem is eladó. Nem zsákbamacskát árulok, megbecsült a motor, mindent megkapott amit kellett ( szervízek, olaj stb). Ha valakit érdekel írjon rám. Nevemnél a videót is meg lehet nézni.
Teljesen tüzetesen ugysem tudja átnézni, vagyis tudná de az meg sokba kerülne most ha belegondolsz szinte minden helyre uj tömítés és persze gyári az kemény összeg lenne, ergo vmilyen szinten igy is zsákbamacska, csak nem értem miért hiszi azt mindenki hogy a kisköbcentis motorok szét vannak hajtva igenis van egy jopár modell ami nincs szét hajtva, meg meg kell nézni kitől veszed, de mivel legalább kb 15 éves motorokról beszélünk tuti van hibája ez lehet kopásból is mert már megette a kenyere javát.A lényeg hogy ha mindent adsz neki időben és nem hanyagolod el egy kurva jo motor, az hogy drága az alkatrész,szinte minden motorhoz drága viszont motorozni sem kötelező.
Értem! Te milyen évjáratút néztél ki?
És mit takar az az állapot felmérés? Elviszed a motort egy szerelőhöz a vásárlás előtt? Meg hát gondolom az nem ingyen csinálja ezt nem?
Hali!
Én is most szeretnék venni egyet. Már megvan az "áldozat", már voltam is megnézni, most állapotfelmérés stádiumban járunk
Debrecenben a Yamaha szalonra esett a választás mivel úgy hallottam normális a szerelőjük! A telefonban is már nagyon korrekt volt azt mondta hogy ezek a 400-asok 90%-a szét van hajtva a tapasztalatai szerint, ezért csak úgy vállalja az állapotfelmérést hogy legalább 1 teljes napig bent van a motor és tüzetesen átnézi! Azt mondta lehet jót kifogni belőle nem mondja hogy nem de sok rossz van! Ezt csak azért írtam hogy nagyon nézd meg mit veszel és szerintem az állapotfelmérés az alap!
Remélem tudtam segíteni.
Újban van ha érdekel adatlapomon elész!
Hello Mindenki!
Valakinek esetleg elfekvőbe nincs 1 hátsó sárvédője?
94-es ZXR-400ra?
bontótt alkatrészt lehet találni, kézalól;és bontóból is.Újat meg 1értelműen lehet csak körbe kell nézni mert azért vannak ár eltérések.
Sziasztok!
Azért írok mert mostanában tervezem hogy veszek egy 400-as ninját, elég meggyőzőek ár / érték arányban szerintem na mind1... csak az alkatrész ellátástól félek. Egy dupla körlámpásat néztem ki, mivel tanulómotornak akarom inkább 125-ös után... de akkor is érdekelne hogy mennyire zsákbamacska a dolog, szóval értitek.. :)
Köszi előre is a választ.
én 2-2.2 ig elől hátúl
sziasztok.milyen guminyomást ajánlotok utcára? bridgestone battlax bt011 120/70zr17 elöl és bt020 160/60zr17 van hátul.75kg vagyok