Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát... elég furi. de a belsejében mintha rugót látnék. ami arra utal h feszít vmit gondolom az izzót v a foglalatot. én nem hiszem h össze lenne préselve, bár karón varjú... :) ha a nyomkodós húzogatós tekergetős részen és ezek kombinációján túl vagy akkor innen sok okosat én se tudok mondani. látsz esetleg bármi feliratot rajta v cikkszámnak tűnő dolgot? a házon látom h van vmi szám de az nem jó. v próbáld meg a szerelős topicban hátha látott már vki ilyet.
mellékelek képet, nekem úgy tűnik roncsolva lehet szétszedni. Jó lenne tévedni. Ötlet?
De a kuplungra nem gyullad ki az olajnyomás jelző lámpa.
Jéé a fórum rendeltetésszerűen használódik.
hello
biztos h az izzóhoz van forrasztva a vezeték és nem a foglalathoz? szerintem ha leszeded a fejidomot látnod kell. meg kérdés h milyen fejidom? mert láttam már olyan kínai no name (egyébként egész mutatós) cuccot amibe olyan izzó kellett ami égen földön nincs. szal ennyiből ezt nehéz megmondani. vagy szedd le és hátha meglátod v esetleg tegyél fel képet hátha...
Sziasztok!
Streetfighter lámpám van, hogyan tudok izzót cserélni benne. a hátsó rész ahol a foglalat van annyira szorosan van illesztve, hogy nem merem feszegetni. Elölről biztos nem lehet, mert plussz búra alatt van.
A hátsó részen az izzóhoz van forrasztva 1 vezeték, 2 meg belemegy
az izzó közepébe. Remélem nem csak kompletten lehet cserélni a lámpa fejet. Tud valaki segíteni?
Ha alapjáraton kerepel az lehet a kuplung kosár miatt is, az enyém is ilyen ezis típus hiba de ezzel nemigen kell foglalkozni mert problémát nem okoz de csak ha tényleg erről van szó, ami mondjuk nem biztos mer a kuplung zörgésnek kis gázra vagy ha behúzod a kuplung kart el kell múlnia.
koszonom a sok valaszt a szerelesel kapcsolatl .na most az en problemam alapjaraton kerepel nagyon de 5ezer fordulattol elhalgat es szepen megy es nagyon olajos a szelepfdelnel a gumiresznel ....
ezeknél a gépeknél mondhatjuk típus hibának az olajpumpa elhasználódását. elég gyakran tönkre megy. régebben erősítették is a versenygépekbe h ne kelljen annyit cserélni. én erre tippelnék elsőre h meghalt és cserélni kell. de lehet h csak eltömődött a háló az az olcsóbb verzió az biztos de ha szét van szedve ez egyből kiderül. ha nem koszos semmi akkor meg kell mérni a hézagot és a gyári tűrési adatokkal összevetni. ha nagy a hézag akkor csere. de így ne használd mert megsütöd a motort és akkor game over
én még annyit fűznék hozzá az előttem szólókhoz h a nyomaték kulcs azé legyen jó barátod, az sosem árt és az sem ha tudod h mit mi után kell bontani összerakni. meg a másik h ha tényleg sose csináltál még ilyet és azt sem tudod h mit meg hogy akkor elég rizikós. persze ha el akarod kezdeni 1x el kell de lehet h nem veszel észrw olyan dolgokat amiket egy avatott szem igen. kopások ilyesmi. csak egy 1xű példa: miért kell cserélni a láncot? azért mert természetesen elhasználódott v mert vmi más alkatrész hibájából használódott el pl a hidraulikus feszítő adta be a kulcsot ami nem is olyan ritka dolog. ha nem vagy biztos magadban akkor tényleg inkább vidd szerelőhöz mert ha eltolsz vmit a többszörösébe fog kerülni. és a másik dolog h ha a szerelő tol el vmit ott törvény szerint van garaciális igényed de ehhez számla kell. mind1 ebbe ne másszunk most bele :) sok sikert
Lehet hogy el van dugulva az olajszivattyúd vagy legalábbis a durva szűrője, van aki nem veszi meg a gyári tömítést aztán pasztával kinyomja jo vastagon és ugye ha kivül van hurka akkor belül is amit meg leold vagy lemos az olaj és eltömik az olajpump szűrőjét vagy rossz eseteben bejut egy olajjáratba azt onnantól meg csá.De én igy nem használnám a helyedbe, gyorsan megnézném.
A vezlánc kijátszása igy időt igénylő feladat de én inkább szöszöltem vele minthogy székapjam a blokkot meg az egy dolog hogy jelre rakod a főtengelyt de nem mind1 melyik hengerhez állitod, de manulaba 4eshez kell állitani akkor vannak jelen a veztengelyek, a hengerfej osztássíkjánál szétnéznek a jelzések majd tengelyek ki meg le kell szedni a "jeladótárcsát" (amire teszed a kulcsot hgoy tekerd a főtengelyt) majd láncot kijátszod, ujat be, vezetőknek van blokk oldalán csavarjuk, kiveszed be az uj, tárcsa vissza, tengelyek vissza nem fog pont jelnél lenni de ugye a feszítő még nincs bent azt berakod majd jelre áll mikor elkezded tekerni a főtengelyt miközben fesziti meg majd 2-3szor átteker de ovatosan meg lassan, azt összerakás.Manual-ba minden le van irva de ha nem vagy magadban biztos kérj vkitől segitséget legyen ott vagy szerviz.
Hali
Egy kis segítség kellene. A zxr-em valamilyen oknál fogva bizonyos időnként, menet közben elkezd "kelepelni" és kigyullad az olajlámpa is. Kicsit nő a fordulat elhallgat, a lámpa is kialszik. Alapjáraton nem jelentkezik a probléma. Szóval az lenne a kérdés hogy mi lehet a baj. Olyan mintha abban a pillanatban nem lenne kenése. A motor nemrég került hozzám, nem tudom milyen régi benne az olaj. 200 kilómétert lábán jött haza, akkor nem volt ilyen baj. Szét lett szedve, vezérlés, gyertyák (...) cserélve majd összerakás után kb 30 km után jelentkezett a probléma.
Várom az építő jellegű hozzászólásokat. :D
Köszönöm
Mit kell beállítani?Jelre kell rakni a két vez. tengelyt+ a fötengelyt oszt kész.
A vez tengely tulsó végén van egy vájat azzal lehet fixálni a tengelyeket.Ha nem végtelenitett a lánc akkor a nittelés necces lehet, a feszítőket nem nehéz kicserélni csak a hosszú feszítő csavarjához nehéz hozzáférni.A lényeg a kiveszed a blokkot (3 csavar) sokkal egyszerűbb.

Összerakás után a fötengelyt párszor körbe kell tekerni kézzel+krova, és ha nem ütközik semmi akkor lehet indítani!

Nem egyszerű, de a szervizben is csak emberek dolgoznak, ráadásul nem is a sajátjuk úgyhogy sokszor beleszarnak!(tisztelet a kivételnek).
De ha nincsenek szerelési tapasztalataid akkor inkább tényleg NE!
Tibinek igaza van ha nem vagy szaki inkáb ne erőltesd a témát... ráadásul ha már azt kérdezed hogy meg ara merek következtetni laikus vagy....
És bár én nem vagyok szakértő de utána nem kéne beállítani a vezérlést is? Gondolom nem kacagnál ha az első indításnál a kipufogón jönnének ki a szelepek.
egy egész délután....
szevasztok kiszeretnem cserelni a vezermulancot es a feszitot ithon nehez dolog lene es odakel figyeljek valamire elore is koszi.
doglottbagoly@freemail.hu-ra tudol emailt küldeni képpel? és megegyezünk postai utánvétellel :) köszipuszipáááá
CSAÓ!

Ha érdekel van ugyan ilyen sárvédőm csak karbon 'apró pénzé' ! Ha érdekel írj
Hali mindenkinek!
Még mindig megvannak a HYPERPRO sportrugóim (E-H) meg komplett futómü is.Ja és ELADÓ!
Egy dolog az ha eleve jól kanyarodik meg még egy dolog ha mégjobbá lehet tenni
Hátuljánál mit kéne állítanom szted?
Sztem semmi értelme leültetni egyrészt utcán használhatatanul kényelmetlen lesz mintha már kézen állva motoroznál, meg alaphelyzetben is ugy kanyarodik mint a szemét nem kell hozzá ültetni, de ha mégis megcsinálod akkor meg a hátulján is állitani kell.
köszönöm a válaszokat
Egy kis kíváncsiskodás, a ti jószágaitok menyire vannak elöl leültetve? Nekem eddig a felső villahíd csontra a teleszkóp szárak végén volt, így vettem, de most leültettem 1,2 centivel, aztán vasárnap lesz majd csak a próba mer addigra készül el a váltóm. Szóval várom a véleményeket, válaszokat.