keress meg mailben adatlapon megtalálod tudok neked segíteni olajban és olajszűrőben is itt pesten. dobj egy mailt h mire lenne szükséged és küldöm az árakat
cseréhez meg semmit nem kell levenni a leömlők pont ugy vannak kialakítva hogy lehúzóval simán odaférsz meghuzni meg csak kézzel semmi szerszám picit beolajozva a gumitömítését a szűrőnek, de ez általában már be van mind1iknek.
Hiflo 2 körül mozog champion inkább már 3ezer körül gyári kawasaki-s meg 1800 fele van én anno vmi 1600ért rendeltem gyárit olajjal meg nem érdemes játszadozni keverni meg ilyen szar olajjal kimosom ötletet sem kéne erőltetni pláne hogy az ilyen tesco-s olajak ilyen szarokból van összevegyítve, ergo a dzsuvát töltöd már bele nem mosod vele ki.A jo olajakban meg van ugye olyan adalék ami lebegteti a ganét nem hagyja sehol megtapadni, vegyél hozzá jó olajat ne spórolj ezen 2 csere után már ugyis csak az a márka lesz benne amit te használsz de inkáb most egy picitt több zsé minthogy a szar olajtól szétkopjon a blokkod.
Megnéztem itt a neten, Hilfofiltro HF303C jó hozzá, de nem érdemes rendelni, mert 2500 a szállítási költség.... Nem nagy baj, ha simán országúti olajat veszek bele? Az olcsóbb, de leginkább két személlyel fogom használni, és (remélem) megyünk szerpentinezni is meg komolyabb dolgok....
vagy nézd meg h milyen, vagy vedd le és vidd el mintának... autós motoros alkatrészboltba tuti kapsz, vagy rendelnek.. bárdy-ba is lehet, én onnan vettem.
Sziasztok srácok
Egy kis élmény beszámoló mert ilyen is kell...
Ma motorozgattam a új jövevénnyel, hát nagyon fasza, nagy élmény volt...
Még szokni kell főleg így első motorként, a kényelem sem az 5*-os kategória legalábbis most még nagyon szokatlan Holnap reggelre biztosan fájni fog mindenem az izomláztól de nem bántam meg egy kicsit sem hogy megvettem Sőőőttt...
Na jó nem írok litániát...
Mindenkinek széles utat és jó időt
én le szoktam venni.. nem tart sokáig, és jobban hozzáférsz mindenhez. karter alján az olajleengedő, kiengeded a régi olajat, letekered elől az olajszürőt, ( nekem a kipufogót is meg kellett azt hiszem lazitani h rendesen hozzáférjek ) betekered a helyére az újat. (én kézzel húztam csak fel a helyére. fogóval megfogni igen nehéz hozzáférni, meg összevissza lehet nyomorgatni, nem egy bivaly erős valami. én kézzel jo erősen meghuztam,azóta is a helyén van) visszarakod a leeresztő csavart, és a blokk jobb oldalán levő nyilásba beletöltöd az új olajat, ami ha jól emlékszem 3 liter kell h legyen.
nem lehet h a szivatóval nem stimmel valami? kicsit ráhúzod, de valójában nem is kicsit húzza rá, hanem adja neki az anyagot rendesen? és akkor van rá esély h beköpi egyből.
vagy gyengül az akksid, és amég áll kimegy belőle az áram. hideg motor beinditásánál rendesen meg kell forgatnia az öninditót, ha nincs elég kraft nehezebben indul, főleg ha még ilyen szivatós problémák is fellépnek néha. és mikor kipucolod gondolom leégeted, és az előmelegitett gyertya előmelegitett égésteret csinál, és könnyebben berobbantja a dolgokat. ez a én ötletem
a blokk elején van a kipufogó leömlők alatt... én hilfo filtro vagy mi a búbánat a neve neki. olyat szoktam venni. ha jol rémlik 2000 Ft körül szereztem. olajat is cserélsz vagy csak szűrőt? mert általában a kettőt együtt szokás csinálni
Nemrég vettem én is 1 ZXR-400-at és mondjuk ha heti 5ször be van indítva megyek is vele,de két napig be sem indítom nem akar beindulni 1kicsit ráhúzom a szívatót és be is köpi a gyertyákat,mi lehet vele?
Ha ezután kipucolom akkor megint jó napokig de ha áll pár napot indítás nélkül ugyanezt produkálja.
lehet keverni az olajakat,de ha már átakarod mosni inkáb 1féléttegyél belle, bemész a tesoba vagy madarasba és megveszed a legganéb autó olajat és azzal átjáratód én igy csináltam.
srácok mivan ha a 9(8)ah-ás unibatt akkut 12(10)ah-ás ra cserélem? tavaly vettem ezt a sz..t 1 napot állt a szabadba és már gyengén pörget veszek bannert 180-as inditóárammal
Sziasztok!
Ősszel tartozott egy motoros haverom 20000 forinttal, van egy jó szerelője, aki csak versenyzőkkel foglalkozik
(meg vele), már szerelte az én motorjaimat is, de azt mondta többet nem akar látni(nemtom mért). Szóval azt mondta az új motoromat átnézeti vele olajcsere stb. a pénz helyett. Aztán visszaadta a motort és a kezembe nyomott 1LElf moto4hp olajat. azóta max 3000 kilómétert mentem vele, de tök fekete az olajam, és a kis ablaknak a 3/4 én is túl van, de a motor is baromi lomha és torpan. Azt mondták(mivel nincs rá pénzem), h cseréljem ki én az olajat.
A kérdésem az, hogy lehet -e különböző márkákat keverni? Milyen minőségű az Elf? Illetve: ha leengedtem, át kell-e mosni a kartelt petróleummal, közben pár mp-ig beindítani a motort, vagy csak simán töltsem bele az újat? Ismerős azt mondta, nem petróleumozzak, mert felhígíthatja az olajat...
Igen az átlag volt 5,5! Sorban hengerenként így jönnek: 6, 5, 5.5, 5.5
Tudtommal csak kompresszió mérés volt! A szerviz csak a gyűrűt mondta nagyon reménykedem benne hogy csak annyi lesz! Most már esz a fene hogy mi lehet vele... Azt mondta a szerviz hogy nem kötelező még rá költeni még kb 15-20 ezer kilométert elmegy így max egy kis olajat eszik és hidegen nehezen indul majd!
Nekem első motorként nagyon megy még így is A szervizes azt mondta hogy 9 körül kéne neki lenni ezért írtam a 9-et! Na majd meglátjuk mi lesz...
már előre is elnézést h beleugatok de az átlag 5,5 az jelenti h volt ahol alacsonyabb volt? mert ez hihetetlenül alacsony érték kb örülj h beindul. a várható 9 is akutt szervizt jelentene mert a gyári érték 12,5. csak kompresszió mérés volt v veszteség mérés is? mert a kompresszió mérés csak annyit mutat meg h alacsony a kompresszió de a veszteség mérés azt is h mitől rossz. ha nem volt veszteség mérés mindenképpen csináltass egyet h kiderüljön mi a hiba mert ez túl alacsony sűrítés egy sima gyűrű kopáshoz. mert ha nincs hang akkor nem beszélhetünk gyűrű törésről ami azért komoly károkat tud okozni a hengerfalon ami megint csak + kiadás. szal nem akarom az ördögöt a falra festeni de könnyen lehet h néhány szeleped alaposan meg van nyúlva. attól lehet jó a szelephézag de ha nem zár rendesen a nyúlás miatt akkor ugye nem kell magyaráznom h az miért nem jó. a másik ami ebből következik h a megnyúlt szelepek össze vissza állítása akár beverődést is eredményezhet mert a szelep ülékbe sok koksz le tud rakódni. persze ha bontva van a blokk ezek látszanak csak jobb rá készülni mint hasra esni mikor szétborítják. na de tényleg hidd el őszintén remélem h nincs komoly baja a gépnek csak ezek a hibák elég gyakori dolgok sajnos. :)
na ha többet tudsz majd írd meg ide hátha segítesz vele vkiknek
sok sikert
Köszönöm az üdvözlést
Mostantól Boldog tulaja vagyok a kicsikének
Szerintem megérte megvenni aztán majd a továbbiakban meglátjuk! Nagyon remélem hogy "megúszom" egy gyűrűsor cserével!
Lehet hogy igényt tartanék arra az állórészre, majd írok még ezügyben, holnap szétszedem a gépet és megnézem hogy mibaja. tényleg kisült e vagy csak kontakt vagy valami... belenézek.. ha kell akkor boltolhatnánk
Igen megvolt az állapotfelmérés!
Szép állapotban van a motor, kopó alkatrészek(gyertyák, levegőszűrő, olaj, olajszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, hátsó gumi) ki lettek cserélve. Lánc még bírja, első gumi is jó állapotban. Fékbetétek 70%, első féktárcsák 100%, hátsó 80%. Szelephézag is megfelelő volt! DE itt a probléma! A kompresszió átlag 5,5-ös Azt mondta a szerelő hogy szerinte egy gyűrűsorcsere megoldaná a problémát és visszahozná kb 9-esre! Elvileg dugókra nincs szükség mert egyenletesen van kopva a motor és nincs nagy különbség a hengerek közötti kompresszióban és nem csörög (nincs eltörve a dugó)! Sikerült annyit alkudni az árából hogy még megéri megvenni és holnap megyek érte Elvileg idei szezonban nem kell rá költeni mert kibírja, max egy kis olajat eszik és nehezen indulhat hidegben! Nagyon remélem hogy nem választottam rosszul és elég lesz a gyűrűzés neki!
Vélemények erről?
Egy kis élmény beszámoló mert ilyen is kell...
Ma motorozgattam a új jövevénnyel, hát nagyon fasza, nagy élmény volt...
Még szokni kell főleg így első motorként, a kényelem sem az 5*-os kategória legalábbis most még nagyon szokatlan Holnap reggelre biztosan fájni fog mindenem az izomláztól de nem bántam meg egy kicsit sem hogy megvettem Sőőőttt...
Na jó nem írok litániát...
Mindenkinek széles utat és jó időt
vagy gyengül az akksid, és amég áll kimegy belőle az áram. hideg motor beinditásánál rendesen meg kell forgatnia az öninditót, ha nincs elég kraft nehezebben indul, főleg ha még ilyen szivatós problémák is fellépnek néha. és mikor kipucolod gondolom leégeted, és az előmelegitett gyertya előmelegitett égésteret csinál, és könnyebben berobbantja a dolgokat. ez a én ötletem
Nemrég vettem én is 1 ZXR-400-at és mondjuk ha heti 5ször be van indítva megyek is vele,de két napig be sem indítom nem akar beindulni 1kicsit ráhúzom a szívatót és be is köpi a gyertyákat,mi lehet vele?
Ha ezután kipucolom akkor megint jó napokig de ha áll pár napot indítás nélkül ugyanezt produkálja.
Ősszel tartozott egy motoros haverom 20000 forinttal, van egy jó szerelője, aki csak versenyzőkkel foglalkozik
(meg vele), már szerelte az én motorjaimat is, de azt mondta többet nem akar látni(nemtom mért). Szóval azt mondta az új motoromat átnézeti vele olajcsere stb. a pénz helyett. Aztán visszaadta a motort és a kezembe nyomott 1LElf moto4hp olajat. azóta max 3000 kilómétert mentem vele, de tök fekete az olajam, és a kis ablaknak a 3/4 én is túl van, de a motor is baromi lomha és torpan. Azt mondták(mivel nincs rá pénzem), h cseréljem ki én az olajat.
A kérdésem az, hogy lehet -e különböző márkákat keverni? Milyen minőségű az Elf? Illetve: ha leengedtem, át kell-e mosni a kartelt petróleummal, közben pár mp-ig beindítani a motort, vagy csak simán töltsem bele az újat? Ismerős azt mondta, nem petróleumozzak, mert felhígíthatja az olajat...
Olvastam régebben hogy a motor felújítás előtt neked sem volt valami fényes a kompresszió! Neked mennyi volt akkor?
Tudtommal csak kompresszió mérés volt! A szerviz csak a gyűrűt mondta nagyon reménykedem benne hogy csak annyi lesz! Most már esz a fene hogy mi lehet vele... Azt mondta a szerviz hogy nem kötelező még rá költeni még kb 15-20 ezer kilométert elmegy így max egy kis olajat eszik és hidegen nehezen indul majd!
Nekem első motorként nagyon megy még így is A szervizes azt mondta hogy 9 körül kéne neki lenni ezért írtam a 9-et! Na majd meglátjuk mi lesz...
na ha többet tudsz majd írd meg ide hátha segítesz vele vkiknek
sok sikert
Mostantól Boldog tulaja vagyok a kicsikének
Szerintem megérte megvenni aztán majd a továbbiakban meglátjuk! Nagyon remélem hogy "megúszom" egy gyűrűsor cserével!
Szép állapotban van a motor, kopó alkatrészek(gyertyák, levegőszűrő, olaj, olajszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, hátsó gumi) ki lettek cserélve. Lánc még bírja, első gumi is jó állapotban. Fékbetétek 70%, első féktárcsák 100%, hátsó 80%. Szelephézag is megfelelő volt! DE itt a probléma! A kompresszió átlag 5,5-ös Azt mondta a szerelő hogy szerinte egy gyűrűsorcsere megoldaná a problémát és visszahozná kb 9-esre! Elvileg dugókra nincs szükség mert egyenletesen van kopva a motor és nincs nagy különbség a hengerek közötti kompresszióban és nem csörög (nincs eltörve a dugó)! Sikerült annyit alkudni az árából hogy még megéri megvenni és holnap megyek érte Elvileg idei szezonban nem kell rá költeni mert kibírja, max egy kis olajat eszik és nehezen indulhat hidegben! Nagyon remélem hogy nem választottam rosszul és elég lesz a gyűrűzés neki!
Vélemények erről?