Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Segítséget szeretnék kérni mivel most szerzem meg az A korl. jogsimat és szeretnék motort venni. Elsősorban a ZXR 400 ason gondolkozom, szeretnék véleményeket kapni, hogy megéri-e, valamint aki tud ajánlani AK val vezethető jó állapotban lévő 400 ZXR-t, akkor az ajánlatokat is szívesen fogadom. (sajna csak 300.000 - 350.000 körül gondolkozom)

Előrre is köszönöm a válaszokat.

(ezt már lehet, hogy nem jó helyre írom de még esetleg yamaha fzr 400 vagy honda cbr 400 ami szóba jöhet. 250ccm esek nem érdekelnek mert nem nagyon hallok jókat róluk)
Szia!

Találtam neked robbantott ábrákat és szervizkönyvet, hátha segít valamit a kiemelőkulcs ügyében.

http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...

http://www.zxrworld.
co.uk/zxr4...


Legalább én is megbizonyosodtam róla, hogy jók lesznek rá a karok.
ZXR400-hoz keresek széles felnit, akinek van eladó írjon!
A gond az, hogy úgy néz ki, mást (is) elrontottam rajta. A motorszerelés topicban írta 'lecso': ""A kiemelő tengelynek emlékeim szerint nem szabadna kiesnie. Ha jól tudom, egy kis zéger biztosítja. Le kell venni a fedelet (új tömítés), és megnézni. Illetve a kiesett tengely belső végén ha van horony a zégernek, kezdhetsz aggódni, hogy hol van...""
EZ stimmel?
Sziasztok!I.J.S. 4.-i írásához fűznék hozzá annyit,hogy nem gondolom,hogy a bowden a főbűnös,inkább az olaj.Csere után én is tapasztaltam csúszást,már dobtam is ki miatta kb.200 km-t futott olajat,de olyan is volt pár km. után végleg megszűnt a csúszkálás.Persze nem jó ha szorul a bowdened,de ha elfogadsz egy jótanácsot,rendelj rá gyári minőséget.A különbség szemmel is jól látszik az utángyártottakkal szemben ugyanis a gyári sűrű szálú bowdenfonalból van.Ez nem nyúlik meg és kevesebb bajod kesz vele a későbbiekben.Egy bowdenen az életed is múlhat,ne sajnálj rá 8000 Ft-ot.
Pontos vázszám kell ugy tudok árat mondani!
Egyébként ezekben az "E" benne van? (enyémben valami Stanley meg számsor van) Vázszám zx400h0 többi fejből nem megy :) , de ha van"E"-s lámpád, első és hátsó is, egy kb árat írhatnál, akár ide, akár az adatlapomon lévő e-mail címre. Új és bontott is érdekel. Vállalható ár esetén inkább kicserélem mint piszkáljanak a vizsgán.
Köszi.
Helló, köszi a választ.
este Shakira koncert.. valakivel összefutok? xD xD esetleg a hétvégi jászboldogháza-i motoros találkozón?
Szia!

Nem gyári bele való alkatrész az biztos.
Nos... átjött az ismerősöm, leszedtük a bowdent, meg se mozdult a házban. Az ismerősöm nagy bringaszerelő, kitalálta öntsünki bele rozsdaoldót, lehet ez volt az első hiba, utána még xarabb lett. Aztán én hülye meg elkezdtem a kuplungból kijövő kart tekerni visszafelé, mire az kiesett, vagy akadt, vagy mi. Aztán visszaraktuk, meg a bowdent is felraktuk, megnézni, mozog-e a kiemelő amit kihúztam alul(kijött) kíváncsiságból, hát nem volt az igazi..... Kiakadt? Vagy Mi? Most Szedhetem szét a kuplungot vagy mi?
A bowdent meg lehet inkább olajozni kellett volna, de csináltatok újat...
pt1-1, ennyit tudok leolvasni, más nincs(az áramerősség és feszültség adatokat leszámítva, amit előbb írtam), ebből a második egyes nem biztos. Eléggé lekopott. Egyébként keresgéltem, és arra jutottam, hogy ez egy mikrokapcsoló.
ilyen

Ehhez nagyon hasonlít, de arról fogalmam sincs, hogy hova, vagy mire való.
Hello

YTX9-BS,nekem kötött savas Banner van most vettem 10600 Huf-ért.
Üdv! Meghalt az akksi a gépbe! Mi a gyári akksi típusa? és márkába ki mit mond? Meg persze mi pénzbe mennek? Előre is köszönöm!
Szia!

Nagyon sok mindent nem látok gyári számot nem látsz rajta? Mert igy sajna nem tudom mi
Üdv, alkatrész miatt megkereslek, amennyiben szükséges lesz.
Valamint kérdeznék, hogy a képen látható alkatrész hova tartozhat? Az idomok mögött alul találtam lepottyanva. Pt1- (nemtudom mi, lekopott), másik oldalán 4A 250v~ van ráírva. Bocs a képminőségért, telefonos, talán kivehető mi ez. (egyáltalán a motorhoz tartozik?)
Oké, ez megnyugtatóbb. Stanley felirat van a búrákban, most néztem meg. Az elvileg gyári kipufogóba egy KF betűkombináció van csak belevésve. Visszapillantókon semmi. Remélem nem lesz gond.
Az olajcsere nagyon jól sikerült, egyedül az olajszűrőt alig bírtam leszedni, belevertem az oldalába gumikalapáccsal egy hegyes csavarhúzót és csak úgy tudtam letekerni. Köszi a segítséget!

Viszont azóta újabb probléma akadt.. csúszik a kuplungom kigyorsításnál, mert berozsdásodott a kuplungbowden, remélem nem más a baj..
Méghozzá azért remélem, mert sokszor kuplung nélkül váltok, mivel el sem érem rendesen sem a kuplung, sem a fékkart mert nem valami hosszúak az ujjaim, illetve nagyon kint is fog a kuplung, tehát vennem kellene a kezemhez valót (bár bízom benne csak a rozsdásodás miatt olyan baromi nehéz behúzni)... Ha tud valaki a neten ZXR400ra valami spec. fék illetve kuplungkart kissebb kézhez légyszi linkelje be... én nem találtam.
belpiacos. és ez a lényeg. nem tudnak mit csinálni vele. ha egyszer így forgalomba lett helyezve akkor ez így jó. egyébként ott kell h legyen a rendszerükbe a típus minden fontosabb dolga. ebből nem lehet gáz szerintem. az enyém is belpiacos a mozaikba vizsgázott és senki nem szólt egy szót sem. áttoltam kész. én nem aggódnék.
Nálam van új és bontott Vázszám kell!
Nagyszerű... és honnan tudnék beszerezni pl lámpabúrát? (na meg a többit)
Bukni fog. Ismerettség nélkül biztos.
Üdv mindenkinek.
Érdeklődnék, egy zxr 400-ról van szó, körlámpás, H modell, ha minden igaz. Na most ennek sem a kipufogóján (elvileg gyári) sem a visszapillantón sem lámpaburákon nincs " E " jelzés. A motorkerékpár kpm-es vizsgára megy. Ezért bukhat? Vagy mivel belpiacos, ezért ilyenkor elfogadott?

Választ előre is köszönöm.
hello
tárcsában csak újban tudok segíteni betét 5e körül/pár lánc kb15e ha érdekel írj egy mailt és elmondom a részleteket
3500.- új, acél többit privátban ha érdekel